stort-slurf.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
stort-slurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De stortslurf voor het eerst gebruikt bij een huisontruimbedrijf 4 stukken gekoppeld de koker is superhandig alleen doordat je de stukken aan elkaar moet maken blijven er toch regelmatig dingen hangen in de overgangen en er kwamen snel scheuren in het onderste stuk die toch de grootste klappen opvangt er zaten Tyreps bij om de delen aan elkaar te maken voldeed prima maar haken zouden beter zijn maar die ga ik zelf kopen kan dat ook niet allemaal verwachten voor het geld ook een beter ophangsysteem oplossing voor aan het kozijn zou fijn zijn: Alles bij elkaar topproduct! Met wat kleine verbeter puntjes !

Na kort gebruik, en niet eens zulke rare objecten en of scherp puin, zat er al een scheurtje in 1 van de slurven. Stort emmer word verkocht als een speciaal product en is gewoon een specie kuip waar een gat is in gefreest. En natuurlijk begrijp ik dat het werkt en natuurlijk weet ik dat het voor jullie de kortste klap is. Maar dat valt mij tegen. Voor de rest is het echt een geniaal idee en een super handig ding om te gebruiken. Ik en mijn collega zijn er erg tevreden over... zeker als je 1e,2e,3e verdieping werk doet. Ik hoop dat ik een terug koppeling krijg invb de Duurzaamheid, misschien productie foutje ofzo, maar hoop wel dat er iets geregeld kan worden.

Beoordelingen voor stort-slurf.nl

7 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Meerdere miljoenen in vastgoed, hoog inkomen en niets te lenen...

Met 2 panden in Amsterdam, een koopwoning in Hilversum, koopwoning in Spanje, 8000€/maand inkomen. Kan ik niets lenen omdat een kleine PRIVE hypotheek met mijn moeder ( dus met niet éen andere bank) in de weg staat. Overwaarde van ruim 1miljoen. Dit is dom en dan druk ik me nog beschaafd uit. Nu moet ik alles omzetten naar ING of andere bank.
21 sep 2023

helaas geen succes

de stortslurf strak gespannen, recht naar beneden maar na 2 bakstenen zat er al een gat in op de hoogte van de rand van de bak en na 10 stenen was het onderste element van de stortslurf compleet gesloopt. de stortslurf is ideaal voor afvoeren grind van plat dak, maar bakstenen en hout met spijkers is niet te doen. jammer
25 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Unreliable platform with clueless customer service

Unreliable platform. Clearly understaffed, guidelines are full of contradictions and the platform itself if riddled with errors and bugs. Customer service is clueless at best.
17 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
krijg totaal geen bericht van levering van 3 kleine onderdelen. Eindelijk binnen gekregen na 2 weken. Nooit meer daarbij bestellen. Wist niet dat ik een Engelse site is.
1 jun 2023

Late levering.

Als je op de side aangeeft voor 21 uur besteld , de volgende dag geleverd , dan moet je dat niet 4 dagen later doen.
Gaat veel te snel stuk. Zou veel sterker moeten zijn van stof zodat er ook chape door kan afgevoerd worden.
26 jul 2023
Na eenmalig gebruik reeds overal gescheurd