stort-slurf.nl

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden649 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
stort-slurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De stortslurf voor het eerst gebruikt bij een huisontruimbedrijf 4 stukken gekoppeld de koker is superhandig alleen doordat je de stukken aan elkaar moet maken blijven er toch regelmatig dingen hangen in de overgangen en er kwamen snel scheuren in het onderste stuk die toch de grootste klappen opvangt er zaten Tyreps bij om de delen aan elkaar te maken voldeed prima maar haken zouden beter zijn maar die ga ik zelf kopen kan dat ook niet allemaal verwachten voor het geld ook een beter ophangsysteem oplossing voor aan het kozijn zou fijn zijn: Alles bij elkaar topproduct! Met wat kleine verbeter puntjes !

3 dec 2023
Materiaal is stevig, goed verpakt in de doos. Je krijgt er tie-wraps bij, maar ik mis toch nog een aantal rekkende haakjes of een paartje of 2 spanbandjes binnen de prijs ipv dan de tie wraps, dat had wel de koop mooi afgerond. Het is ondertussen al handig werken geweest met dit materiaal. In de toekomst misschien slurfen van 2m zou ook wel handig wezen. 3m was net te lang voor mijn hoogte.

Beoordelingen voor stort-slurf.nl

Goede ervaring

Alles was heel snel en op tijd geleverd. Netjes ingepakt en de spullen waren van goede kwaliteit. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen
31 mrt 2024
Ik ga hem deze week gebruiken maar de doos open gemaakt, ziet er goed en stevig uit
Top product, zeer tevreden mee!! Snelle levering en hoge kwaliteit 👍👍
stevig materiaal en héél snel geleverd.
Gaat veel te snel stuk. Zou veel sterker moeten zijn van stof zodat er ook chape door kan afgevoerd worden.
uitermate bruikbaar product gemakkelijk en goed te monteren. verbeterpunt is wel : 'iets' om de slurf bovenaan open te houden. Nu hebben we een grote plastieken bloempot gebruikt : daar de bodem uitgehaald en zo blijft de slurf bovenaan open. je kan het op de foto een beetje zien : die zwarte rand is de plastieken bloempot om de slurf open te houden

Snelle levering, wat aan de hoge prijs.

Besteld en levering volgde binnen 2 dagen. Stort slurf heeft zijn werk prima gedaan. Prijs is wel wat hoog.
Hij functioneerde prima, helaas raakte hij een horizontale steiger pijp waar hij op stukging .
vlugge en correcte levering
Prima prijs kwaliteit
3 mrt 2024
Na een halve dag badkamer puin storten zaten er al twee gaten in. En een lus is losgekomen.

prettige samnwerking

prettig om eerst te ontvangen en na controle en tevredenheid te voldoen aan betaling.
Top systeem!!!
8 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Rectificatie op prachtige webshop april 2023

Zoals aangeven is de webshop erg mooi en compleet. Scherpe prijzen. Na telefonisch contact met de klantenservice is er begrip getoond voor onze teleurstelling en uitleg gekregen over hoe het proces en afhandeling verlopen is. Samenhangende omstandigheden en vandaag goed opgelost met een korting op een volgende bestelling. Retourbedrag was uiteindelijk vlak na de review alsnog retour. Dit verdient dan ook echt een rectificatie! Rectificatie op bericht van 1 april J.L. Prachtige webshop….. Prachtige webshop, scherpe prijzen maar voor ons geen hele goede ervaring. Het product kwam beschadigd aan en we hebben het product retour gestuurd. Contact over retour per telefoon (klantenservice) en per mail verliep erg goed. We wachten nog op het retourbedrag van het artikel. Richtlijn is 14 dagen na retourzending. Op zich niets aan te merken maar we hebben ervaringen met bedrijven die dit echt wel sneller verwerkt krijgen. We wachten geduldig af maar vandaar de 3 sterren. Bedrijf heeft de goede intenties maar onze ervaring over levering, beschadigd product en retour verloopt niet heel snel wat jammer is bovenop de teleurstelling dat het product blijkbaar bij het transport erg beschadigd is.