stort-slurf.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
stort-slurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De stortslurf voor het eerst gebruikt bij een huisontruimbedrijf 4 stukken gekoppeld de koker is superhandig alleen doordat je de stukken aan elkaar moet maken blijven er toch regelmatig dingen hangen in de overgangen en er kwamen snel scheuren in het onderste stuk die toch de grootste klappen opvangt er zaten Tyreps bij om de delen aan elkaar te maken voldeed prima maar haken zouden beter zijn maar die ga ik zelf kopen kan dat ook niet allemaal verwachten voor het geld ook een beter ophangsysteem oplossing voor aan het kozijn zou fijn zijn: Alles bij elkaar topproduct! Met wat kleine verbeter puntjes !

Na kort gebruik, en niet eens zulke rare objecten en of scherp puin, zat er al een scheurtje in 1 van de slurven. Stort emmer word verkocht als een speciaal product en is gewoon een specie kuip waar een gat is in gefreest. En natuurlijk begrijp ik dat het werkt en natuurlijk weet ik dat het voor jullie de kortste klap is. Maar dat valt mij tegen. Voor de rest is het echt een geniaal idee en een super handig ding om te gebruiken. Ik en mijn collega zijn er erg tevreden over... zeker als je 1e,2e,3e verdieping werk doet. Ik hoop dat ik een terug koppeling krijg invb de Duurzaamheid, misschien productie foutje ofzo, maar hoop wel dat er iets geregeld kan worden.

Beoordelingen voor stort-slurf.nl

3 mrt 2024
Na een halve dag badkamer puin storten zaten er al twee gaten in. En een lus is losgekomen.
21 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Gaten Als de slurf niet recht naar beneden geïnstalleerd is.

Als de slurf niet recht naar beneden hangt werkt een verlengstuk slecht, het puin blijft dan vaak vastzitten. Na 2 kuub steen- en tegelpuin storten zaten er meerdere gaten in het materiaal. Kortom toch wel een teleurstelling. Wat mij betreft niet de kwaliteit zoals op de site beschreven als je meer dan 2 m3 steen- en tegelpuin onder een schuine helling in een container moet storten.

Informeren klant

De informatie voorziening kan veelduidelijker, het blijkt namelijk dat na een verhuizing je Youfone contract opnieuw ingaat. Dit was niet duidelijk gecommuniceerd, er wordt dan verwezen naar MyYoufone dat is geen duidelijke manier van communiceren! Daar had naar mijn mening een mail over gestuurd kunnen worden. Nu zit is er meer dan een jaar aan dt contract vast!
13 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn hele bestelling werdt na een telefoontje op de stoep gezet. Moment van levering melding via mail en levering aan huisstrookt totaal niet. erg slecht om 1500 euro op de stoep te zetten!
8 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Artikel was niet goed verpakt waardoor er schade is. Dit lag aan de verzender. Misschien is het mogelijk om hier controle kan houden. Het was niet van grote waarden. Maar toch.
16 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zakken zijn slecht. 1x gebruikt met leem en ze scheren.