stort-slurf.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
stort-slurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De stortslurf voor het eerst gebruikt bij een huisontruimbedrijf 4 stukken gekoppeld de koker is superhandig alleen doordat je de stukken aan elkaar moet maken blijven er toch regelmatig dingen hangen in de overgangen en er kwamen snel scheuren in het onderste stuk die toch de grootste klappen opvangt er zaten Tyreps bij om de delen aan elkaar te maken voldeed prima maar haken zouden beter zijn maar die ga ik zelf kopen kan dat ook niet allemaal verwachten voor het geld ook een beter ophangsysteem oplossing voor aan het kozijn zou fijn zijn: Alles bij elkaar topproduct! Met wat kleine verbeter puntjes !

Na kort gebruik, en niet eens zulke rare objecten en of scherp puin, zat er al een scheurtje in 1 van de slurven. Stort emmer word verkocht als een speciaal product en is gewoon een specie kuip waar een gat is in gefreest. En natuurlijk begrijp ik dat het werkt en natuurlijk weet ik dat het voor jullie de kortste klap is. Maar dat valt mij tegen. Voor de rest is het echt een geniaal idee en een super handig ding om te gebruiken. Ik en mijn collega zijn er erg tevreden over... zeker als je 1e,2e,3e verdieping werk doet. Ik hoop dat ik een terug koppeling krijg invb de Duurzaamheid, misschien productie foutje ofzo, maar hoop wel dat er iets geregeld kan worden.

Beoordelingen voor stort-slurf.nl

Snelle levering, wat aan de hoge prijs.

Besteld en levering volgde binnen 2 dagen. Stort slurf heeft zijn werk prima gedaan. Prijs is wel wat hoog.
Hij functioneerde prima, helaas raakte hij een horizontale steiger pijp waar hij op stukging .
31 mrt 2024
Ik ga hem deze week gebruiken maar de doos open gemaakt, ziet er goed en stevig uit
Prima prijs kwaliteit
uitermate bruikbaar product gemakkelijk en goed te monteren. verbeterpunt is wel : 'iets' om de slurf bovenaan open te houden. Nu hebben we een grote plastieken bloempot gebruikt : daar de bodem uitgehaald en zo blijft de slurf bovenaan open. je kan het op de foto een beetje zien : die zwarte rand is de plastieken bloempot om de slurf open te houden
4 aug 2023

Topproduct met wat kleine verbeter puntjes

10 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
de service is zeker goed alleen had een vertrekkend werknemer mij een verkeerde box laten zien waardoor ik tijdens het maken van een huurovereenkomst voor een verassing kwam te staan financieel gezien is opgelost dat wel door 3 maanden korting te geven op het huurcontract(een landurig contract voor minimaal 1 jaar
6 aug 2023

Soepele overgang

Alles ruim van tevoren toegezo den gekregen. Op gecommuniceerde datum soepel overgegaan. Activatieproces was even onduidelijk, maar uiteindelijk goed verlope .
9 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd en het werkt zials ze zeggen. 1 minpuntje. Na 1 dag zat er al een gaatje in de slurf. Je kunt het nog wel gebruiken gelukkig
12 jul 2023
Goed artikel, had echter iets meer verwacht van de vultrechter. De musketon haken zaten niet lekker in de rand

Eenvoudig monteren en gebruiken

De slurf is super handig en veel minder stof. Het ophangen kan zelfs zonder het hulpstuk..
28 jun 2023

Goed en nuttig product

Eenvoudig te monteren en voorkomt veel rotzooi en traplopen 👍🏻
25 sep 2023

Erg handig bij sloopwerk op een etage woning.

Het meeleveren van bevestigings materiaal zou wel fijn zijn.
22 aug 2023
Snelle levering. Goed verpakt. Duidelijke werkomschrijving
3 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
snel geleverd, 3 besteld, 2 geleverd maar snel opgelost.
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Correcte levering, maar wel niet aangebeld !