Moderiemen.nl- Logo - Beoordelingen

Moderiemen.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2023
Moderiemen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 okt 2023
Fijn bedrijf om aankopen te doen. Ik had de verkeerde lengte besteld en omdat ik de riem op korte termijn nodig had hebben ze de goede maat die zelfde middag op de post gedaan (moest natuurlijk wel deze even voorschieten) Heel prettig! Dank

30 jun 2023
Jammer dat er retourkosten zijn omdat de bestelde heupriem veel en veel te kort was. Mijn inziens geen heupriem. Ik weeg 58 kg dus lijkt me redelijk normale heupen.

Beoordelingen voor Moderiemen.nl

Lederen heren riemp

Klassieke riemp in een goede kwaliteit. Aanrader !
Snelle en vlotte service !
Top
Uitvoering en maat
2 okt 2023

herenriem krokodillenleer

22 jun 2023
Telefonisch erg goed geholpen. Ik had last minute een riem nodig voor m'n bruiloft en Moderiemen.nl heeft snel gehandeld en gezorgd dat alles op tijd geleverd was. Verder erg blij met de riem qua look en kwaliteit.
2 sep 2023
Procedure helder. Kleuren en duur voor levering zijn overeenkomstig de informatie op de site. Taille moet je aangeven, echter niet genoeg gastjes in de riemen.
Correcte en verzorgde levering. Iets later dan gepland, maar hier maak ik mij niet druk om. PostNL, daar kan je niet altijd op rekenen, Bpost daarentegen wel.
goede collectie, snel gevonden wat ik zocht. Wel jammer dat de zending een week bij PostNL bleef hangen. Maar dat ligt aan de pakkervervoerder.
22 jun 2023
Riem was mooier dan op de foto. Daarnaast zelf wel een gaatje bijgemaakt was geen probleem. Een mooie lederen riem. Ook de betaling ging top.
3 okt 2023
Snelle levering, maar de ceintuur is niet 3 cm breed maar 2,8 cm. De informatie op de website was dus niet precies genoeg.
31 okt 2023
Goed geholpen en ik heb een foto ontvangen zodat ik zelf de riem kon uitkiezen. Fijne en snelle service!
AZ
Anja Z.
Loenen
30 jun 2023

Prima

Snelle levering. Keurig verpakt. Artikel zag er net zo uit als op de website. Dus helemaal oké.....👍🏻
21 sep 2023
Mooie riem en kleur Een extra lusje aan de riem zou fijn zijn om het laatste stuk in te doen
11 jun 2023
Duidelijke informatie op website, eenvoudig om de juiste uitvoering, kleur en maat te kiezen.
1 jul 2023
Het laten weten dat iets niet op voorraad was, waneer het er wel was, vond ik erg fijn