Bagage24.nl

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2024
Bagage24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goed en duidelijk omschreven. Ik had liever d.blauw of zwart gehad. Maar de kleur grijs was een flinke meevaller.

Nou de beurs was helemaal niet goed naar onze maat . van binnen liet de stof al los aan beide kanten waar het kleingeld moet. En het ergste is .je moet ook nog eens bijna 10 verzendkosten betalen ,voor het terug sturen terwijl ,het artikel niet voldoet, Mail contact is ook niet best, Je koopt bij Bagage24.nl maar het komt van Duitsland,

Beoordelingen voor Bagage24.nl

Opvouwbare grijze Knirps paraplu

Goede prijs , snelle levering ... .
Geen problemen, betrouwbaar
Snel accuraat
Ik deed op 12/4 een bestelling en betaalde die ook !! Zonder enige reactie of antwoord!