Moderiemen.nl- Logo - Beoordelingen

Moderiemen.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2023
Moderiemen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 okt 2023
Fijn bedrijf om aankopen te doen. Ik had de verkeerde lengte besteld en omdat ik de riem op korte termijn nodig had hebben ze de goede maat die zelfde middag op de post gedaan (moest natuurlijk wel deze even voorschieten) Heel prettig! Dank

30 jun 2023
Jammer dat er retourkosten zijn omdat de bestelde heupriem veel en veel te kort was. Mijn inziens geen heupriem. Ik weeg 58 kg dus lijkt me redelijk normale heupen.

Beoordelingen voor Moderiemen.nl

Ik heb een riem gekregen die kapot is
Antwoord van Moderiemen.nl
Beste heer / mevrouw, Wat vervelend dat de riem kapot is, wij hebben even gekeken maar kunnen niet vinden dat u eerder hierover contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Wilt u even contact met ons opnemen via klantenservice@moderiemen.nl dan lossen wij dit uiteraard meteen netjes en kosteloos voor u op. Met vriendelijke groeten Klantenservice Moderiemen
MV
M. V.
Rotterdam
Riem was 10 cm tekort. Was 120 cm ipv 130 cm.
Antwoord van Moderiemen.nl
Beste m, Wat vervelend dat we waarschijnlijk een foutje hebben gemaakt. We vinden het wel jammer dat je ons niet even een berichtje hebt gestuurd want dan hadden we je probleem graag voor je opgelost. We proberen alles voor onze klanten goed te regelen en helaas maken we soms een fout, dat is menselijk. Ik vind het erg jammer dat je ons beoordeelt als zeer slechte service aangezien we geen kans hebben gekregen om het probleem netjes op te lossen voor je. Met vriendelijke groeten Klantenservice Moderiemen
30 jun 2023
Antwoord van Moderiemen.nl
Beste Monique, Hartelijk dank voor je review en opmerking. Bij de gegevens van de riem staat op onze website de totale lengte 110 cm van de ketting vermeld, we vermelden dat het een one size riem is geschikt tot maat 105 en ook is op de foto heel duidelijk te zien dat het laatste deel van de riem een losse ketting is een geen ringetjes meer. We zouden eerlijk gezegd niet weten hoe dit beter kunnen vermelden? Als je hier tips voor hebt hoe we dit anders of duidelijker hadden kunnen doen dan horen we het graag van je, we leren nog altijd erg graag van onze klanten. Met vriendelijke groeten Team Moderiemen.nl
5 jul 2023

Ontevreden, riem werkt niet

Het ‘palletje’ wat je door het gaatje van de riem steekt is te kort waardoor het ‘palletje’ door de gesp schiet en de riem los springt.
5 jul 2023
Beste Simone, Wat vervelend dat er iets niet goed is aan je riem. We kunnen helaas niet terugvinden dat je hier contact met ons over op hebt genomen, we proberen problemen altijd direct op een goede manier samen met de klant op te lossen. We zullen even rechtstreeks contact met je opnemen om te kijken wat er mis is met je riem. Met vriendelijke groeten, Team Moderiemen.nl
Heb mijn pakket nog niet mogen ontvangen. Wordt steeds verzet. Wacht het nog eventjes af.