deboet.nl- Logo - Beoordelingen

deboet.nl

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2024
deboet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een mooi boeket zijden bloemen besteld. Was net zo mooi als op de foto's. Snel geleverd, prachtig ingepakt en in een superdoos afgeleverd. Hulde! Al een paar keer is gevraagd bij welke webshop je dit kunt bestellen. O ja, de prijs heeft menigeen verrast.
JV
Jan v.
Hoevelaken

Wij geven de voorkeur aan het kopen in een winkel Echter onze beleving in de winkel was erg opdringerig Er waren twee verkopers tegen een vervelend opdringerig gedrag aan die dolgraag ons de artikelen wilde verkopen waar wij in geïnteresseerd waren Wij zijn dus de winkel uitgegaan en het artikel tegen onze gewoonte in via de webwinkel besteld.

Beoordelingen voor deboet.nl

BV
Bert V.
Zaandam
25 apr 2024
Een hocker gekocht voor een goede prijs en die werd snel bezorgd. Puntje van aandacht is dat de hocker op de website niet de hocker is die werd geleverd. Foto 1 is de hocker op de website, foto 2 is de hocker die werd geleverd.
Goede en snelle levering, verpakking verdiend aandacht. Had muurschilderij besteld dat ivm de lengte dubbelgevouwen in de doos zat, waardoor er pooien in het canvas doek zaten.
Antwoord van deboet.nl
Bedankt voor uw review, ik zal het aandachtspunt intern delen. Veel plezier van uw muurschilderij.
24 apr 2024
Goed verzorgd bij het ophalen
25 apr 2024
Bedankt voor de mooie 4-sterren en wat staat de Talara tuinset prachtig op het dakterras! Veel plezier ervan.
Antwoord van deboet.nl
Bedankt voor de mooie review!
Alles naar wens afgewikkeld!
16 apr 2024
Bedankt voor deze positieve beoordeling en veel plezier met de aankoop.