Fitness-seller.nl- Logo - Beoordelingen

Fitness-seller.nl

369 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.318 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
Fitness-seller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ten eerste wil ik opmerken dat de webshop een zeer mooi en uitgebreid kwalitatief aanbod heeft aan verscheidene producten. Ik heb helaas een aantal dumbbells moeten retourneren omdat ik er achteraf achterkwam dat het niet van de gewenste materiaalsoort is. De klantenservice gaf aan dat de dumbbells een gewichtstolerantie van 20 gram hebben! Dat is zeer netjes! Bij andere aanbieders van fitnessmateriaal kan je ze nooit zo precies krijgen voor deze kwaliteit en gewichtstolerantie! Helaas moest ik ze wel retourneren want ik zocht naar een specifieke product en producteigenschappen dat ik nodig achtte voor mijn situatie. De medewerkers waren wel vriendelijk en ik kreeg het bedrag redelijk snel terugbetaald en kreeg ook een cadeaubon aangeboden. Al met al, is het belangrijk om eerst na te vragen naar de producteigenschappen indien je een specifieke product zoekt. Ik hoop dat ik in de toekomst hier mijn fitnessspullen kan aanschaffen want het is gewoon een heel goede webshop. Nog veel succes en mijn excuses voor het ongemak!

Verzendkosten zijn hoog. Niet afhankelijk van gewicht. Leverbaarheid van producten vaak niet per direct voorradig, waardoor lange wachttijden en opnieuw apart verzendkosten. Ook niet mogelijk dag van levering aan te geven. Daardoor grote kans van levering op een dag dat je niet thuis bent. Pas daarna kan datum voor nieuwe aanbieding levering aangegeven worden via postbedrijf. Onnodige handelingen voor mij, jullie en postbedrijf. En onnodige kosten ook daarmee.

Beoordelingen voor Fitness-seller.nl

25 mei 2024
24 mei 2024
23 mei 2024
22 mei 2024
20 mei 2024
17 mei 2024
29 mei 2024
Bestelling klaarzetten om af te halen duurt dagen. Personeel is zowel aan de telefoon als in persoon bot en onvriendelijk. Het is dat ze als enige ATX verkopen anders deed ik mijn zaken ergens anders. Service komt niet overeen met de kwaliteit van hun producten, zonde!
30 mei 2024
Wij betreuren het ten zeerste dat je zulke nare ervaringen lijkt te hebben gehad met ons bedrijf. Dit soort uitingen nemen wij zeer serieus en wij hebben daarom direct het een en ander nagekeken, echter wij kunnen jouw uitspraken helaas niet bevestigen. Jouw bestelling werd geplaatst op dinsdag 21 mei en je hebt al de volgende dag later op woensdag 22 mei bericht gekregen dat je bestelling klaar is voor afhalen. Dit overigens zelfs ondanks de waarschuwing bovenaan onze webshop dat het momenteel wat drukker is en je als klant rekening dient te houden met 2-3 dagen verwerkingstijd (wellicht had je die melding over het hoofd gezien). Je vorige bestelling, geplaatst op 13 februari 2023 kon je ook de dag erna al afhalen dus wij hebben geen idee waarom je schrijft dat dit dagen zou duren. Daarnaast staat onze klantenservice enorm hoog aangeschreven en zijn onze medewerkers dagelijks in contact met klanten, zonder dat wij hierover klachten ontvangen. Het spijt ons als jij toch een onvriendelijke ervaring hebt gehad. Laat ons a.u.b. weten wanneer dit telefonische contact heeft plaatsgevonden, want wij kunnen geen oproep van jou terugvinden (althans niet op het telefoonnummer uit je bestelling). Dan kunnen we de opname van jouw oproep namelijk erbij pakken en terugluisteren. Tot slot vragen wij je om toe te lichten wat er precies is voorgevallen op locatie zoals je schrijft in je review. Op onze camerabeelden kunnen wij namelijk geen onvriendelijke of vreemde interactie terugzien. De vrouw die deze bestelling is komen afhalen is erg vriendelijk te woord gestaan en werd vlotjes geholpen. Binnen een paar minuten zat zij weer in haar auto met het bestelde product. Wij zullen deze camerabeelden ook graag veropenlijken indien nodig. Wij hopen snel iets van je te horen zodat we jouw klachten kunnen uitzoeken en deze kwestie hopelijk alsnog naar tevredenheid kunnen oplossen. (Deze reactie is publiekelijk geplaatst bij Trusted Shops. Wij hebben deze reactie ook in een aparte e-mail naar jou gestuurd waarop je kunt antwoorden).
NL
Nick L.
Leffinge
25 apr 2024
Snelle levering. Aangezien ik wou verhuizen en niet goed wist wanneer ik de sleutel ging hebben van mijn huis, waren ze heel flexibel en hebben ze in een tijdsvork van 2 dagen mijn powerrack en gewichten geleverd. Materiaal (van ATX) zeer goede kwaliteit
2 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen rondom je verhuizing!

Atx cable pull tower

Heel goed toestel de atx cable pulltower en superfijn om mee te trainen. De service en levering is top. Mails worden snel beantwoord. Dus over de gehele lijn niets dan lof voor fitness seller. Ik koop in de toekomst zeker nog bij hen.
8 mei 2024
Wat een mooie feedback, hartelijk dank!
3 mei 2024

Fitness artikelen

Snelle levering en zeer goede krachttrainings apparatuur.om thuis mee te trainen. Ik zou zeggen blijf gewoon op deze manier verder doen.👍 vriendelijke groet aan jullie team.
6 mei 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling en de positieve feedback. Groeten terug! 💪
26 apr 2024

Goede kwaliteit

Snelle service, kwaliteit en oplossing gericht met betrekking tot reserve en vervangende onderdelen. Durf te vragen.
2 mei 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling, dat waarderen wij!
CG
christian g.
Jehanster - Theux
29 apr 2024
matériels correspondant à mes attentes très bonne logistique livraison rapide
2 mei 2024
Merci pour votre avis, nous l'apprécions.
25 apr 2024

Goede service

Miste een artikelen en dit hebben ze zeer snel en vakkundig opgelost.
2 mei 2024
Bedankt voor de positieve beoordeling, ondanks dat er iets was misgegaan bij de levering. Fijn om te lezen dat alles naar wens is opgelost.
5 mei 2024

Simpel, snel en goed.

Simpel bestellen, snel leveren en goede kwaliteit.
6 mei 2024
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij!
29 apr 2024

Top.

Binnen 24 uur in goede orde ontvangen.
2 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij!

Snelle levering + heldere commuicatie

Snelle levering, heldere comunicatie
7 mei 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling, dat waarderen wij.
1 mei 2024
Goed product en snel geleverd ! Top
2 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij.
MS
Michel S.
Kortenhoef
Goed product, snel l geleverd
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij.
10 mei 2024
8 mei 2024