Fitness-seller.nl- Logo - Beoordelingen

Fitness-seller.nl

348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.247 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
Fitness-seller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ten eerste wil ik opmerken dat de webshop een zeer mooi en uitgebreid kwalitatief aanbod heeft aan verscheidene producten. Ik heb helaas een aantal dumbbells moeten retourneren omdat ik er achteraf achterkwam dat het niet van de gewenste materiaalsoort is. De klantenservice gaf aan dat de dumbbells een gewichtstolerantie van 20 gram hebben! Dat is zeer netjes! Bij andere aanbieders van fitnessmateriaal kan je ze nooit zo precies krijgen voor deze kwaliteit en gewichtstolerantie! Helaas moest ik ze wel retourneren want ik zocht naar een specifieke product en producteigenschappen dat ik nodig achtte voor mijn situatie. De medewerkers waren wel vriendelijk en ik kreeg het bedrag redelijk snel terugbetaald en kreeg ook een cadeaubon aangeboden. Al met al, is het belangrijk om eerst na te vragen naar de producteigenschappen indien je een specifieke product zoekt. Ik hoop dat ik in de toekomst hier mijn fitnessspullen kan aanschaffen want het is gewoon een heel goede webshop. Nog veel succes en mijn excuses voor het ongemak!

8 jun 2023
Dit is mijn 2de bestelling en voor de 2de maal is de Transportdienst een ramp ze komen maar wanneer ze zin in hebben. er word niet duidelijk aangegeven opvoorhand wanneer de levering ga zijn en verwacht maar dat men thuis is,vervolgens is er een levering niet kunnen doorgaan omdat mijn zaak(terwijl ik die niet heb)vroeger gesloten was dan normaal.ik was heel de dag thuis aan het wachten op de levering en er is gewoon niemand langs geweest.spijtige is dat er redelijk wat items op de website niet in stock zijn.materiaal dat ik heb besteld en in stock was van atx is top super tevreden van.

Beoordelingen voor Fitness-seller.nl

BV
Bjorn V.
Nieuwrode

Behulpzame klantenservice

Wederom een begripvolle klantenservice om even een bestelling aan de kant te houden om bepaalde artikelen samen te kunnen verzenden. Jammer genoeg kon het 2de artikel niet mee verzonden worden vanwege problemen bij de leverancier, maar hier kon fitness seller niets aan doen.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.
NL
Nick L.
Leffinge
Snelle levering. Aangezien ik wou verhuizen en niet goed wist wanneer ik de sleutel ging hebben van mijn huis, waren ze heel flexibel en hebben ze in een tijdsvork van 2 dagen mijn powerrack en gewichten geleverd. Materiaal (van ATX) zeer goede kwaliteit

Top prijs kwaliteitsverhouding en klantenservice

Uitstekende klantenservice die kundig met je meedenkt. Enorm goede prijs kwaliteitsverhouding ten opzichte van andere merken en snelle levering.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling en de mooie feedback, dat waarderen wij!

Goede kwaliteit

Snelle service, kwaliteit en oplossing gericht met betrekking tot reserve en vervangende onderdelen. Durf te vragen.
CG
christian g.
Jehanster - Theux
matériels correspondant à mes attentes très bonne logistique livraison rapide
Snel, duidelijk en mooi spul. Jammer dat niet alles even voorradig is.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.

Goede service

Miste een artikelen en dit hebben ze zeer snel en vakkundig opgelost.

Snelle bezorging & perfecte kwaliteit

Snelle bezorging, mooi aanbod van goede kwaliteit!!

Top.

Binnen 24 uur in goede orde ontvangen.
Goed product en snel geleverd ! Top
Snelle levering, mooie producten!
MS
Michel S.
Kortenhoef
Goed product, snel l geleverd
snel bezorgt.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij.
Goed product
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling!