Fitness-seller.nl- Logo - Beoordelingen

Fitness-seller.nl

348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.247 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
Fitness-seller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ten eerste wil ik opmerken dat de webshop een zeer mooi en uitgebreid kwalitatief aanbod heeft aan verscheidene producten. Ik heb helaas een aantal dumbbells moeten retourneren omdat ik er achteraf achterkwam dat het niet van de gewenste materiaalsoort is. De klantenservice gaf aan dat de dumbbells een gewichtstolerantie van 20 gram hebben! Dat is zeer netjes! Bij andere aanbieders van fitnessmateriaal kan je ze nooit zo precies krijgen voor deze kwaliteit en gewichtstolerantie! Helaas moest ik ze wel retourneren want ik zocht naar een specifieke product en producteigenschappen dat ik nodig achtte voor mijn situatie. De medewerkers waren wel vriendelijk en ik kreeg het bedrag redelijk snel terugbetaald en kreeg ook een cadeaubon aangeboden. Al met al, is het belangrijk om eerst na te vragen naar de producteigenschappen indien je een specifieke product zoekt. Ik hoop dat ik in de toekomst hier mijn fitnessspullen kan aanschaffen want het is gewoon een heel goede webshop. Nog veel succes en mijn excuses voor het ongemak!

8 jun 2023
Dit is mijn 2de bestelling en voor de 2de maal is de Transportdienst een ramp ze komen maar wanneer ze zin in hebben. er word niet duidelijk aangegeven opvoorhand wanneer de levering ga zijn en verwacht maar dat men thuis is,vervolgens is er een levering niet kunnen doorgaan omdat mijn zaak(terwijl ik die niet heb)vroeger gesloten was dan normaal.ik was heel de dag thuis aan het wachten op de levering en er is gewoon niemand langs geweest.spijtige is dat er redelijk wat items op de website niet in stock zijn.materiaal dat ik heb besteld en in stock was van atx is top super tevreden van.

Beoordelingen voor Fitness-seller.nl

Verzendkosten zijn hoog. Niet afhankelijk van gewicht. Leverbaarheid van producten vaak niet per direct voorradig, waardoor lange wachttijden en opnieuw apart verzendkosten. Ook niet mogelijk dag van levering aan te geven. Daardoor grote kans van levering op een dag dat je niet thuis bent. Pas daarna kan datum voor nieuwe aanbieding levering aangegeven worden via postbedrijf. Onnodige handelingen voor mij, jullie en postbedrijf. En onnodige kosten ook daarmee.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te vernemen dat jouw ervaring in onze winkel zo teleurstellend voor jou was. De verzendkosten lijken wellicht hoog maar zijn in verhouding tot onze daadwerkelijke transportkosten juist erg scherp. Een deel van de kosten nemen wij namelijk voor onze rekening. Daarnaast worden de verzendkosten wel degelijk gebaseerd op gewicht maar ook op omvang. Het door jou bestelde toestel kan bijvoorbeeld niet als pakket worden verzonden via de pakketdienst, dus deze is per transporteur verzonden en dat is nu eenmaal wat duurder dan een normale pakketzending. Daarnaast is het verschil tussen ons en andere aanbieders dat wij de verzendkosten niet in de productprijs verstoppen onder het mom van "gratis verzending". Je ziet als klant dus exact wat je betaalt aan verzendkosten en we begrijpen dat jij daar van geschrokken bent, maar omdat wij niet bij elk product de verzendkosten in de prijs verstoppen ben je onder de streep vaak juist goedkoper uit. Wij zijn ervan overtuigd dat onze producten de beste prijs-kwaliteitverhouding hebben en omdat je al regelmatig bij ons hebt besteld hopen wij dat jij dat ook vindt. Verder staan alle bezorgvoorwaarden vermeld op onze website. Zonder opmerking vanuit jou over de levering wordt de bestelling inderdaad als normaal verwerkt en zo snel mogelijk verzonden. Als je echter een dag van levering wilt aangeven dan kan dat gewoon in de opmerkingen van de bestelling, of achteraf in een e-mail aan onze klantenservice, en dan zullen wij daar rekening mee houden. Mocht je in de toekomst nogmaals bij ons bestellen dan is die optie er dus gewoon 👍
Levering was naar volle tevredenheid. Maar het is erg jammer dat veel producten in de webshop niet op voorraad zijn, daardoor ook niet te bestellen. Of als je van een artikel 4 wil bestellen er maar 1 of 2 op voorraad zijn.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij. We begrijpen je frustratie over de voorraad. Als het aan ons lag zouden we natuurlijk ook alles ruim op voorraad hebben en we bestellen zoveel als we kunnen bij ATX, maar we zijn helaas gebonden aan hun productiecapaciteit en levertijden. Door de wereldwijde alsmaar groeiende populariteit van ATX zijn hun producten nu eenmaal erg moeilijk aan te slepen. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening, maar de voorraad en levertijd zijn jammer genoeg het enige waar wij zelf vrijwel geen invloed op hebben.
Geen verzendkosten vragen Klarna optie
8 jun 2023
9 jun 2023
Wij vinden het vervelend dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen, echter vinden wij het jammer dat je ons bedrijf hierop afrekent. Wij doen er namelijk alles aan om onze klanten ervoor te waarschuwen dat er momenteel ernstige vertragingen zijn in België. Zo staat er bijvoorbeeld een waarschuwing bovenaan elke pagina van onze website. Als je vervolgens ervoor kiest om tóch een bestelling te plaatsen, dan gaan wij ervan uit dat je rekening houdt met de leverproblemen in België. Wij kunnen daar helaas niet direct iets aan veranderen, tenzij we tijdelijk niets meer naar België zouden verzenden. Wij hopen in ieder geval dat de situatie in België snel verbetert, de Belgische transporteurs werken daar hard aan.
18 jul 2023
Verzendkosten
20 jul 2023
Bedankt voor de beoordeling. Uit je feedback maken wij op dat je ontevreden bent met onze verzendkosten. De verzendkosten zijn voor onze doorgaans erg zware en grote producten inderdaad niet altijd goedkoop. Daarnaast hanteren wij transparante verzendkosten in onze winkel, dat wil zeggen dat wij de verzendkosten niet in de productprijzen verstoppen onder het mom van "gratis verzending". Wij begrijpen dat je hierdoor wellicht denkt dat je duurder uit bent dan bij andere aanbieders die "gratis verzending" aanbieden. Maar wanneer je onze prijzen vergelijkt met andere aanbieders, zul je zien dat je bij ons onder de streep vaak goedkoper uit bent. Hopelijk ben je verder wel tevreden met onze service en met de bestelde producten en zien wij je snel weer terug in onze winkel. Veel plezier met je nieuwe home gym!
11 aug 2023
Geen veersluitingen bij curlstang terwijl dit wel in beschrijving staat
14 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Als je denkt dat er iets ontbreekt bij je bestelling dan kun je dat uiteraard gewoon melden aan onze klantenservice en dan zullen wij dat voor je nakijken en oplossen. Helaas heb jij dit echter nooit aan ons gemeld dus konden wij je hier niet mee helpen. Wij zijn er naar aanleiding van deze review nu wel even ingedoken en voor zover wij kunnen zien werden de veersluitingen gewoon meegestuurd. Wij zullen per e-mail contact met je opnemen om uit te zoeken en desnoods nieuwe veersluitingen na te leveren.