Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
27 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht.
Met vriendelijke grtoet,
Joke Belder
ondanks alle grotere maten vind ik de keuze wat beperkt worden voor mijzelf en nadat ik een bestelling plaats en na 3 weken vraag waar hij blijft krijg ik als antwoordt
"oh!? hij is niet meer leverbaar "
Erg slordig en op de site is er niets van vermeld
Geen andere opties aangeboden geen excuus niets
Het ging om 4 jassen
erg jammer
Doet me overwegen het toch vaker elders te zoeken
Beoordeling melden
21 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Fout correct hersteld. Goede kwailtiet
Artikel bezorgd dat ik niet besteld had en mijn bestelde artikel niet geleverd. Fout correct opgelost. Het ander geleverde artikel voldoet aan de eisen. Ik betreur het dat Meyermode stopt.
de eerste serie broeken die ik voor mezelf besteld had waren geweldig qua model.
voor mijn man was het een beroerde pasvorm, helaas. vandaar alles terug, ook de kwaliteit viel tegen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.