Meyer-mode.nlBeoordelingen

Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl - Online damesmode voor vrouwen met een maatje meer.

Matenspecialist Meyer-mode.nl biedt de consument een omvangrijke collectie kleding die exclusief voor grote maten is ontworpen. Met een groot aanbod in verschillende maten (maat 44 t/m 66) heeft Meyer-mode.nl voor iedereen met een maatje meer de juiste kleding. Van blouses, t-shirts, jeans, jurken en lingerie tot schoenen en accessoires, Meyer-mode.nl heeft het allemaal. Naast het uitgebreide assortiment heeft Meyer-mode.nl ook een eigen merk ontwikkeld, Mia Moda, speciaal voor de jongere vrouw. Naast kleding in grote maten helpt Meyer-mode.nl klanten ook door het geven van het juiste kledingadvies. Met behulp van maattabellen, kledingadvies en figuuradvies helpt Meyer-mode.nl de klant zoveel mogelijk bij de samenstelling van hun garderobe. Kleding met kwaliteit Voor Meyer-mode.nl staat kwaliteit centraal. De kleding bij Meyer-mode.nl is altijd van hoge kwaliteit, comfortabel, heeft een goede pasvorm en een hoogwaardige afwerking. De snit wordt aangepast naarmate de maten groter worden, dus oncomfortabele mode is verleden tijd: de flatterende mode accentueert de sterke punten van de klant.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

4.35/5.00

1.718 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Meyer-mode.nl

Meestal lange levertijd
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback over de levertijden geef ik door aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
Vaak te lang wachten op een bestelling.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback aan ons door te geven! Met vriendelijke groet, team Meyermode
Artikelen zijn goed en modieus maar moet vaak op de aflevering wachten
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
te weinig ervaring met het bedrijf
Antwoord van Meyer-mode.nl
Toch hartelijk dank dat u een beoordeling heeft achtergelaten. Wij hopen u natuurlijk vanaf nu vaker te horen! Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
Lang wachten geen duidelijke info, voordat ik kleding ontving al in aanbieding..
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hiervoor kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerksters kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Meyermode
de maat valt erg groot uit dus een retourtje. heel jammer
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Meyermode
levering duurt te lang producten maten kloppen niet service net niet onvriendelijk.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling én feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
Ik heb best veel shirts bestelt en ik vind de kwaliteit tegen vallen, het is gauw verwassen en vervild, terwijl ik alles met de hand was, jammer hoor, daar vind ik het te duur voor.
Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Meyermode
jammer dat het een paar dagen duurt voor dat het er is
Antwoord van Meyer-mode.nl
Onze standaard levertijd is vijf werkdagen. Bedankt. Met vriendelijke groet, team Meyermode.
Goed bedrijf
Onwijs bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode
Duurde lang voor er geleverd werd (wel goed verpakt etc), maar een levertijd van 5 werkdagen in de modebranch is niet meer van deze tijd. Op vragen over de levering kreeg ik pas erg laat reactie. Duurde een paar dagen en ook dit is met het huidige digitale tijdperk achterhaald. Als reacties door klantenservice sneller gaan en leveringen binnen 3 werkdagen, zou ik zomaar 4 of 5 sterren geven.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Heel erg bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Meyermode
gaat wel
Antwoord van Meyer-mode.nl
Wel heel erg bedankt voor uw beoordelig! Met vriendelijke groet, team Meyermode
Levering duurt veel te lang. Heb na 24 dagen de eerste deelorder binnen gekregen en heb geen idee wanneer de rest geleverd wordt
Antwoord van Meyer-mode.nl
U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de status van uw levering. U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Afhandeling na retournering traag
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Meyermode
geen
ik vond het erg jammer dat je op vrijdag zit te wachten op het pakket van dhl, waar je dan voor betaald,en niet komt! heb zaterdag nog gewacht, ook niet! en zou gaan passen bij een tante, niet dus! wachten weer tot dinsdag!
Antwoord van Meyer-mode.nl
Ik begrijp dat het vervelend is als uw pakket niet op tijd wordt geleverd. U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat ze het voor u kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Pantalon in mei besteld, nu binnenkant naad los èn aan het rafelen. Nieuwe broek willen bestellen UITVERKOCHT, kan gebeuren. Soortgelijke besteld, VERKEERD artikel in pakket. Dit vind ik jammer.
Antwoord van Meyer-mode.nl
We kunnen ons voorstellen dat u dit jammer vind, dit is natuurlijk niet zoals het hoort. We willen nogmaals onze excuses aanbieden voor al het ongemak. Indien we u van dienst kunnen zijn kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Meyermode
als je per telefoon wat besteld moet je soms wel lang wachten voor er iemand beschikbaar is.wil je per e-mail iets bestellen dan is het niet meer leverbaar of je moet weken wachten. de eene keer moet je 3 dagen wachten de andere keer 5 dagen voor ze het bezorgen.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. Door de enorme drukte kunnen de levertijden wat langer zijn dan dat u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Uw feedback over de lange wachtrijen aan de telefoon geef ik voor u door. Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
sorry mooiedag
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
Alle bestellingen waren naar mijn zin en bij het dragen heb ik een prettig gevoel. Ga zoveel mogelijk deze maanden van de kleding genieten.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Onwijs bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode.