Meyer-mode.nlBeoordelingen

Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl - Online damesmode voor vrouwen met een maatje meer.

Matenspecialist Meyer-mode.nl biedt de consument een omvangrijke collectie kleding die exclusief voor grote maten is ontworpen. Met een groot aanbod in verschillende maten (maat 44 t/m 66) heeft Meyer-mode.nl voor iedereen met een maatje meer de juiste kleding. Van blouses, t-shirts, jeans, jurken en lingerie tot schoenen en accessoires, Meyer-mode.nl heeft het allemaal. Naast het uitgebreide assortiment heeft Meyer-mode.nl ook een eigen merk ontwikkeld, Mia Moda, speciaal voor de jongere vrouw. Naast kleding in grote maten helpt Meyer-mode.nl klanten ook door het geven van het juiste kledingadvies. Met behulp van maattabellen, kledingadvies en figuuradvies helpt Meyer-mode.nl de klant zoveel mogelijk bij de samenstelling van hun garderobe. Kleding met kwaliteit Voor Meyer-mode.nl staat kwaliteit centraal. De kleding bij Meyer-mode.nl is altijd van hoge kwaliteit, comfortabel, heeft een goede pasvorm en een hoogwaardige afwerking. De snit wordt aangepast naarmate de maten groter worden, dus oncomfortabele mode is verleden tijd: de flatterende mode accentueert de sterke punten van de klant.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

4.35/5.00

1.718 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Meyer-mode.nl

Enige tijd geleden heb ik een jasje ,Cape Miamoda besteld en tot op heden nog niets ontvangen.ik zou het op prijs stellen als het alsnog spoedig gestuurd zou worden.
15 september besteld maar nog steeds niets binnen dus kan ook niets beoordelen
Antwoord van Meyer-mode.nl
Indien een artikel niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om het artikel vooruit te bestellen. De levertijd kan dan langer zijn dan onze standaard vijf werkdagen, wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. De levertijd kunt u terugvinden op de artikelpagina zelf, de winkelmand en in uw bestelbevestiging. Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
Helaas is de genoemde bestelling nog steeds niet ontvangen, ondanks de toezegging dat er uiterlijk vandaag zaterdag geleverd wordt. Geen aanrader voor mij en mijn familie om een volgende bestelling te plaatsen.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Ik begrijp dat u graag uw bestelling al in huis had willen hebben. Het kan zijn dat er een vertraging is ontstaan. Ik raad u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. onze medewerksters kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Een Artikel was uitverkocht en die 2 de heeft vertraging, dus ben erg ontevreden
Antwoord van Meyer-mode.nl
Jammer om te lezen! U kunt altijd contact op nemen met onze klantenservice, we kijken graag na wanneer uw bestelling wordt geleverd. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Heb het bestelde nooit gekregen omdat ze het naar een totaal verkeerd adres hebben gestuurd wat ik zag toen ik de gegevens kreeg en dat doorgebeld . het is naar het centrum toen gestuurd waar je niet kan komen met een auto en omdat ik zelf niet goed kan lopen ,daar niet kon komen.is het terug gestuurd.slecht geregeld en verbaast hoe ze aan dat adres zijn gekomen?????
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet prettig is dat uw bestelling op een foutief adres is aangeboden. Hiervoor bieden wij uw excuses aan. Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
Ik zit al lang te wachten op een bestelling dus ik kan niet oordelen
Antwoord van Meyer-mode.nl
In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Veel te laat geleverd
Antwoord van Meyer-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Meyermode..
Ik heb mijn bestellingen nog niet gekregen
Antwoord van Meyer-mode.nl
Uw bestelling is op dit moment onderweg naar u! Als het goed is heeft u een e-mail ontvangen met daarin uw track&trace code. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
Nog niks ontvangen
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor het best contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Helaas bestelde schoenen nooit ontvangen
Antwoord van Meyer-mode.nl
Uw melding klopt. Volgens onze gegevens is er in de bestelbevestiging aangegeven dat de bestelling niet op voorraad is en wanneer de levering verwacht wordt. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Niets mogen ontvangen tot op heden Contact gezocht via contact formulier Geen antwoord Ik heb de Bestelling Maar geannuleerd Jammer
bestelling niet ontvangen. gebeld 18-05 niet meer leverbaar! alles geannuleerd.
Antwoord van Meyer-mode.nl
We willen nogmaals onze excuses aanbieden dat u de bestelling niet heeft ontvangen. De bestelling is telefonisch opnieuw voor u geplaatst. Uiteraard hopen we u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet, team Meyermode
Omdat ik als wandbetaler bestempeld wordt,wat absoluut niet waar is. Als je een retour in begin maart terug stuurt wat verrekend moet worden en je stuurt 8 mei 2020 nog een aanmaning ben je slecht bezig waren ik heel boos over ben sorry hoor dat kan niet,ben je echt verkeerd bezig, Terwijl ik altijd zo snel mogelijk betaald.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dat is zeker niet onze bedoeling. Onze excuses hiervoor. Als u hier meer informatie over wilt kunt u het best contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Geen orderbevestiging en dat was bij de vorige bestelling hetzelfde.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank dat u de moeite neemt om een beoordeling achter te laten. Ik raad u aan om contact op te nemen via onze klantenservice om dit voor u na te kijken. U kunt contact opnemen met telefoonnummer: 010 - 447 98 90 of via e-mail: service@meyer-mode.nl Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
Ik vind het vervelend dat ik zo lang moet wachten op mijn bestelling. Terwijl ik in uw boekje(reklame) lees dat mijn beoogde broek op voorraad is! Kan het dus ook niet beoordelen omdat ik hem nog niet heb.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank dat u de moeite neemt om een beoordeling te plaatsen. Ik raad u aan om uw account te raadplegen. Hier kunt u de status van uw bestelling volgen. Met vriendelijke groet, Team Meyer-Mode
nog geen levering ontvangen.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Meyermode
ik heb nog niets ontvangen
Antwoord van Meyer-mode.nl
Voor mij is het merk Mia Mode betaalbaar maar ook een goed product. Voor mij geef ik persoonlijk een 9.
Bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode
Het is moeilijk te beoordelen ,ik lig in het ziekenhuis.
Antwoord van Meyer-mode.nl
We wensen u veel beterschap toe. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Na 22 dagen kreeg ik 1 broek binnen en de andere komt als het goed is eind MEI zeggen ze .Zo niet wil ik mijn geld terug, ik heb alles op 29 maart besteld en betaald. DUS!!!!!!
Antwoord van Meyer-mode.nl
U wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw levering. Wilt u hier meer informatie over kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonummer: 010-4479897. Met vriendelijke groet, team Meyermode