tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
tuinmeubelhoesshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 aug 2023
Even snel mijn gedachten delen over de hoes die ik kocht voor mijn lounge set. Wow, wat een verschil heeft het gemaakt! Eerst en vooral het design: de hoes past perfect bij mijn buitenruimte. Het ziet er opgeruimd uit, zelfs als ik mijn kussens er wat slordig onder laat liggen. Maar het is niet alleen uiterlijk. Deze hoes heeft mijn lounge set, met het slechte weer van de afgelopen weken, echt goed beschermd tegen het weer. Geen stress meer over regen of zonnestralen - mijn set blijft veilig. Wat me ook bevalt, is het gebruiksgemak. De hoes is zo simpel te bevestigen en te verwijderen. Geen gedoe, gewoon praktisch. Tot slot, duurzaamheid. Deze hoes voelt stevig aan, dus hij gaat zeker lang mee. Superblij met mijn aankoop en mijn lounge set blijft nu extra lang mooi. Kortom, als je een hoes zoekt die je lounge set beschermt én stijl toevoegt, raad ik deze echt aan. Geweldig ding!

De omschrijving van de parasolhoes RUS385 suggereert dat de stokken die in de zomen gestoken moeten worden ongeveer net zo lang zijn als de lengte van de hoes. Ze zijn vreemd genoeg echter ca. 85 cm korter, waardoor de hoes niet over een parasol van 6 meter diameter getrokken kan worden. De stokken zijn niet alleen te kort, maar ook dun, 11 mm doorsnee, en eigenlijk te slap voor een parasolhoes van 385 cm. In de zoom past ook een stok met een doorsnee van 15 mm. Dat zou veel steviger zijn. Daarom mijn advies: maak de opening in de zoom dichtbij de onderkant van de hoes (zoals ook in de omschrijving op de website staat) en lever er stokken van ca. 380 cm met een diameter van 15 mm bij. Die kosten wellicht een paar euro meer, maar dat maakt deze parasolhoes veel meer ‘horeca-proof’. (En doe er voor de volledigheid een eenvoudige gebruiksaanwijzing bij.)

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

We hebben een hoes besteld voor een hoek loungeset maar aan de achterkant van de hoek zit geen bevestigingsband dus de hoed vliegt er steeds af wanneer het waait
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedemiddag, zoals ook in de productomschrijving staat, kunt u de hoezen wanneer uw meubels erg op de wind staan, verzwaren met zandzakjes of met klemmetje met spanelastieken. De meeste klanten hebben hun hoekbank met de achterzijde ergens geplaatst waar zij er niet bij kunnen en zodoende is een gesp aan de achterzijde in meeste gevallen niet handig. Maar mocht dat voor u wel gelden hebben we daar verschillende accessoires voor. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
Pakketje wordt voor deur gezet zonder dat er aangebeld wordt
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Hallo Michel, Wat spijtig om te horen dat de chauffeur niet even heeft aangebeld bij het leveren van uw pakketje. Dit is ook niet de manier die wij voor ogen hebben, we zullen uw melding doorgeven bij PostNL en hopen dat het een volgende keer beter gaat. Excuses voor het ongemak en heel veel gebruiksgemak gewenst met uw nieuwe hoes. Tuinmeubelhoesshop.
20 sep 2023

Nooit ontvangen tuinmeubelhoes…

We kregen bericht dat de tuinmeubelhoes op huisnr 4 is bezorgd. Na meerdere dagen aanbellen en afwachten blijkt dat deze mensen ook niets hebben ontvangen. Wat nu?
20 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw bestelling en vervelend om te horen dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan. Als u contact met ons opgenomen had, hadden wij ondertussen al een onderzoek bij PostNL kunnen aanvragen. Wij gaan er direct achter aan en nemen contact met u op via het bij ons bekende e-mailadres. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tim van Tuinmeubelhoesshop
Pakket nooit ontvangen. Het bedrijf zegt van wel en betaald niet terug. Post NL heeft het niet bezorgd volgens PostNL app. Mijn advies; hier niet bestellen!!!
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedemorgen, Zoals u al gemaild is bent u terugbetaald. Helaas was uw pakket blijven hangen bij PostNL. Er was een onderzoek ingesteld, welke verwarring bracht. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zoals gezegd hadden we u ook een nieuwe hoes kunnen sturen, maar u koos voor teruggave, dat is gedaan. Tuinmeubelhoesshop
5 okt 2023
De hoes voldoet niet aan de beschrijving de tuinmeubelen blijven er niet droog onder
6 okt 2023
Goedemorgen, wat spijtig om te horen dat onze hoes niet naar uw tevredenheid is. U kunt uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice als er iets niet in orde blijkt. U heeft de RDSR235 hoes op 25.9.23 aangeschaft. Dat is nog geen 2 weken. Graag horen we van u wat het probleem precies is met de hoes. Mocht er een productfout zijn, krijgt u uiteraard van ons een nieuwe hoes. Mocht er wat condens onder de hoes zijn gekomen door de weersomstandigheden, warmte overdag, kou s'nachts, kan dat weleens veroorzaken, net als nat gras in de ochtend. Helpt het al als u bij goed weer even de hoes van het meubel haalt om door te waaien. Ik stuur u een e-mailtje om te kijken wat we kunnen doen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop.
27 aug 2023
betere info geven over de te bestellen artikelen.
28 aug 2023
Goedendag, wij zijn een webshop, en op onze site staat heel veel informatie over de door ons aangeboden producten, zowel in een beschrijving, foto's, specificaties als in reviews. We zijn van ma-vrij 9.00-17.00 via klantenservice bereikbaar per telefoon, e-mail of whatsapp. Met vriendelijke groet Tuinmeubelhoesshop