tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
tuinmeubelhoesshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 aug 2023
Even snel mijn gedachten delen over de hoes die ik kocht voor mijn lounge set. Wow, wat een verschil heeft het gemaakt! Eerst en vooral het design: de hoes past perfect bij mijn buitenruimte. Het ziet er opgeruimd uit, zelfs als ik mijn kussens er wat slordig onder laat liggen. Maar het is niet alleen uiterlijk. Deze hoes heeft mijn lounge set, met het slechte weer van de afgelopen weken, echt goed beschermd tegen het weer. Geen stress meer over regen of zonnestralen - mijn set blijft veilig. Wat me ook bevalt, is het gebruiksgemak. De hoes is zo simpel te bevestigen en te verwijderen. Geen gedoe, gewoon praktisch. Tot slot, duurzaamheid. Deze hoes voelt stevig aan, dus hij gaat zeker lang mee. Superblij met mijn aankoop en mijn lounge set blijft nu extra lang mooi. Kortom, als je een hoes zoekt die je lounge set beschermt én stijl toevoegt, raad ik deze echt aan. Geweldig ding!

De omschrijving van de parasolhoes RUS385 suggereert dat de stokken die in de zomen gestoken moeten worden ongeveer net zo lang zijn als de lengte van de hoes. Ze zijn vreemd genoeg echter ca. 85 cm korter, waardoor de hoes niet over een parasol van 6 meter diameter getrokken kan worden. De stokken zijn niet alleen te kort, maar ook dun, 11 mm doorsnee, en eigenlijk te slap voor een parasolhoes van 385 cm. In de zoom past ook een stok met een doorsnee van 15 mm. Dat zou veel steviger zijn. Daarom mijn advies: maak de opening in de zoom dichtbij de onderkant van de hoes (zoals ook in de omschrijving op de website staat) en lever er stokken van ca. 380 cm met een diameter van 15 mm bij. Die kosten wellicht een paar euro meer, maar dat maakt deze parasolhoes veel meer ‘horeca-proof’. (En doe er voor de volledigheid een eenvoudige gebruiksaanwijzing bij.)

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

steuntje om onder hoes te plaatsen zodat hoes niet op tafelblad ligt is veel te licht gemaakt: valt om bij iets of wat wind
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedemorgen, Bij de Aerocoverhoezen krijgt u inderdaad een RWSPpaaltje er gratis bij, bij de Raffleshoezen sturen we RWSPkussen gratis mee. U kunt op onze site deze kussens ook bijkopen, ik stuur u per mail een linkje voor deze kussens, misschien dat dat voor u prettiger is. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
Voor 4 jaar terug ook deze hoes gekocht. Deze was kwa sterkte veel dikker. Wacht af hoelang deze mee gaat.
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedendag, Bedankt voor uw vertrouwen in ons om nogmaals een hoes aan te schaffen. Het materiaal is verbeterd in de afgelopen jaren. In plaats van een PVC-coating heeft de hoes nu een PU-coating, dat is duurzamer en nog beter van kwaliteit. De hoes is inderdaad daardoor wat minder dik en minder stug, maar dus ook handbaarder. We horen graag uw mening nadat u de hoes een poos gebruikt heeft. Dan verandert u vast de beoordeling van 3 prima sterren, naar 5 :-) Veel gebruiksgemak gewenst. Tuinmeubelhoesshop.
Tas werd aangeboden om kersboom op te ruimen. Maar was niet echt gemakkelijk.
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedendag, Goed te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is. Ik zie dat u gekozen heeft voor een tas RSB1255535, we hebben eventueel ook grotere tassen zowel in lengte als breedte in ons aanbod. U kunt er altijd voor kiezen om de tas te retourneren en een grotere te bestellen. Nu kunt u volgend jaar de tas weer tevoorschijn halen voor de juiste kerstspirit. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop.
25 jul 2023

Nog vraagtekens. De tijd zal het leren.

Ik weet nog niet precies wat ik van de parasol hoezen vind. Ik had voor 33 euro p.st iets meer verwacht omdat de vorige die ik had echt een stuk goedkoper waren en ik daar niet helemaal tevreden over was. De rits van deze heeft wel een flap erover maar die staat behoorlijk af en ik vrees dat daar het water nog gewoon naar binnenkan lopen. De getapete naden heb ik niet kunnen ontdekken.
25 jul 2023
Beste, Bedankt voor uw bestelling bij Tuinmeubelhoesshop. Vervelend om te horen dat u aan de kwaliteit van onze beschermhoezen twijfelt. Zowel de rits als de getapete naad (verticale naad) zijn waterafstotend en houden regen goed tegen. Hierdoor voorkomt u dat het doek van uw parasol nat wordt. De beschermhoezen van Raffles Covers zijn erg kwalitatief en bieden de optimale bescherming voor uw parasol. Mocht u na een aantal weken gebruik van de hoes nog steeds negatief terugkijken naar de aankoop, dan horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Tim van Tuinmeubelhoesshop
16 mei 2023

Parasolhoes niet ideaal ondanks bescreven als compatibel

De parasolhoes die ik bestelde werd beschreven als compatibel met de "Solero Palestro 400 x 400 cm". In de praktijk is deze wat aan de smalle en korte kant en zou een model groter duidelijk beter zijn. Ik had dus beter de grotere besteld, maar omwille van de verkeerde beschrijving heb ik deze kleine besteld...
22 mei 2023
Beste, Vervelend om te horen dat de hoes niet over het model parasol heen gaat. Wij zullen via de mail contact met u opnemen en een passende hoes leveren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tim van Tuinmeubelhoesshop
28 jul 2023
Echt een heel dun hoesje ,voor mijn buitenhaard ,waarschijnlijk Kwalitatief goed maar ik vind het eigenlijk te duur voor deze hoes ! En even afwachten hoe lang die mee gaat voor bijna 50 euro, inclusief verzendkosten !
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedendag Dhr. Wammes, We hopen dat u de hoes tot volle tevredenheid kunt gebruiken. Op Aerocover hoezen geldt een garantie van 2 jaar, dus mocht er iets mee zijn, kunt u ons altijd contacten. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
24 aug 2023
Had graag persoonlijk contact gehad De levering was prima, het product vooralsnog ook. (Nog geen zware regenbui gehad) ik had alleen heel graag even persoonlijk contact gehad en dat ik niet mogelijk.
24 aug 2023
Goedemiddag, We zijn blij dat u de hoes goed ontvangen heeft en vooralsnog zeer tevreden bent. U kunt altijd voor persoonlijk contact of advies ons bellen op 010-450 80 17, u kunt ons Whatsappen via de groene knop op de site. U kunt ook langskomen in Capelle aan den Ijssel van ma-vrij van 9.00-17.00. Tuinmeubelhoesshop.
1 sep 2023
Kwaliteit produkt matig, na twee jaar totaal versleten. Zijn benieuwd nasr het huidige product en levensduur Levering prima.
5 sep 2023
Goedendag, spijtig te horen dat uw hoes zo snel vervangen moest worden. Jammer dat u niet direct contact met ons heeft opgenomen voor een passende oplossing. Ik stuur u een berichtje. Met vriendelijke groet Tuinmeubelhoesshop
29 jun 2023
Snelle levering, mooi product. Alleen de cover is te kort, ondanks dat hij binnen de opgeven maten viel op de site
30 jun 2023
Goedendag Dhr Baetsen, Op de site staat bij de hoes RBBQ145 beschreven: De RBBQ145 past over een barbecue van 140 cm breed en 65 cm diep. De hoes is 120 cm lang. Het is niet erg als uw barbecue iets hoger is dan 120 cm, dit verbetert de luchtcirculatie onder de hoes en voorkomt de vorming van schimmel en condens. Er staan ook afbeeldingen met de exacte maten aangegeven. We hopen dat u veel gebruiksgemak van de hoes zult hebben. Mocht u nog vragen hebben of opmerkingen kunt u ons altijd even een mailtje sturen. Mvg Tuinmeubelhoesshop
het product was kwalitatief toch wat minder dan ik verwacht had
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedemorgen, u heeft gekozen voor een Aerocoverhoes, u kunt op de site terugvinden wat de kwalificaties zijn per hoes en de waardering onder het kopje 'welke hoes'. U bent natuurlijk vrij om de hoes te retourneren. Misschien kan ik u een Raffleshoes (taupekleur) aanbieden. Ik stuur u een e-mail. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
HV
Hennie V.
Overasselt
6 okt 2023
terugsturen is een beetje ongemakkelijk
6 okt 2023
Goedemorgen, Wat jammer om te lezen dat u dit ongemakkelijk vond. Voor zover ik terug kan zien heeft u op 25.9.23 een hoes gekocht, 26.9.23 bezorgd, u heeft via onze site een retourformulier aangemaakt, u kon hier ook een retoursticker aanmaken, waardoor u voor 5 euro het pakket zo terug kon sturen. 2 dagen later, 29.9.23 was het aankoopbedrag al teruggestort op uw bankrekening. Graag hadden we van u een e-mailtje ontvangen met een reactie hoe we dit beter hadden kunnen doen. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop.
1 jun 2023
Pakket kwam niet op afgesproken tijd
2 aug 2023
Goedendag, Wanneer u besteld bij ons op een weekdag voor 17.00 bezorgt PostNL 99,9% de volgende werkdag uw pakketje. In uw Track&Trace zie ik dat het bezorgmoment door u is gewijzigd, waarna het pakketje na het weekend af te halen was op een PostNL punt. Het spijt ons dat dit niet naar uw tevredenheid was, we waren u graag van dienst geweest. U kunt altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon bij vragen en/of opmerkingen. We hopen dat u veel gebruiksgemak heeft van de hoes. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
15 jul 2023
Geleverde produkt
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Hallo Marcel, Mag ik u vragen waarom u de service van tuinmeubelhoesshop.nl als slecht beoordeeld, misschien kunnen we hierin iets verbeteren? Is de hoes RDLHS260 naar tevredenheid? Met vriendelijke groet, Esther
4 nov 2023
13 jul 2023