tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
tuinmeubelhoesshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 aug 2023
Even snel mijn gedachten delen over de hoes die ik kocht voor mijn lounge set. Wow, wat een verschil heeft het gemaakt! Eerst en vooral het design: de hoes past perfect bij mijn buitenruimte. Het ziet er opgeruimd uit, zelfs als ik mijn kussens er wat slordig onder laat liggen. Maar het is niet alleen uiterlijk. Deze hoes heeft mijn lounge set, met het slechte weer van de afgelopen weken, echt goed beschermd tegen het weer. Geen stress meer over regen of zonnestralen - mijn set blijft veilig. Wat me ook bevalt, is het gebruiksgemak. De hoes is zo simpel te bevestigen en te verwijderen. Geen gedoe, gewoon praktisch. Tot slot, duurzaamheid. Deze hoes voelt stevig aan, dus hij gaat zeker lang mee. Superblij met mijn aankoop en mijn lounge set blijft nu extra lang mooi. Kortom, als je een hoes zoekt die je lounge set beschermt én stijl toevoegt, raad ik deze echt aan. Geweldig ding!

De omschrijving van de parasolhoes RUS385 suggereert dat de stokken die in de zomen gestoken moeten worden ongeveer net zo lang zijn als de lengte van de hoes. Ze zijn vreemd genoeg echter ca. 85 cm korter, waardoor de hoes niet over een parasol van 6 meter diameter getrokken kan worden. De stokken zijn niet alleen te kort, maar ook dun, 11 mm doorsnee, en eigenlijk te slap voor een parasolhoes van 385 cm. In de zoom past ook een stok met een doorsnee van 15 mm. Dat zou veel steviger zijn. Daarom mijn advies: maak de opening in de zoom dichtbij de onderkant van de hoes (zoals ook in de omschrijving op de website staat) en lever er stokken van ca. 380 cm met een diameter van 15 mm bij. Die kosten wellicht een paar euro meer, maar dat maakt deze parasolhoes veel meer ‘horeca-proof’. (En doe er voor de volledigheid een eenvoudige gebruiksaanwijzing bij.)

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

Mooi materiaal, wel wat lastig de exacte afmeting te krijgen plus 5 cm is voor onze tafel iets te veel plus 4 of 4.5 had beter geweest, met een beetje schuiven van het opblaas-kussen lukt t enigszins wel. Belangrijkste: Mooi materiaal, luchtgaten, bevestiging en koord het is mooi afgewerkt en ook de kleur is erg mooi.Snelle levering.
Ik heb twee keer retour gestuurd voordat ik de stoelhoezen naar de zin had. Dat werd elke keer snel en zonder kosten afgehandeld. Uiteindelijk zeer goed passende stoelhoezen gekocht. Zeer goede kwaliteit.
Prima hoes, stevig materiaal. Had er al 2 eerder besteld voor stoelen, nu voor afdekking BBQ. Zie nu pas dat er onderin elastiek ziet om goed af te sluiten. Bericht vooraf via email ook netjes.
KT
Karin T.
Amstelveen
16 apr 2024

Boven verwachting!

De hoes voor onze balkontrolley is veel mooier dan verwacht. Echt mooie dikke kwaliteit en waterafstotend. Het houdt regen tegen en dat is helaas ook hard nodig in Nederland

Aanrader!

In eerste instantie verkeerde hoes geleverd gekregen. Met één mailtje gelijk keurig opgelost. Dit zie je vaak anders. Nieuwe hoes van mooie kwaliteit. Aanrader dus!
Geen aanmerkingen, alles prima afgehandeld. Snelle levering. Een kwalitatief uitstekende tafelbladhoes. Door de elastische band gemakkelijk in gebruik.
de webshop is duidelijk, de verzending was snel en goed. en de hoes is onze tweede, maar is echt een aanrader. we zijn erg tevreden over de kwaliteit.
ET
Ernst t.
Ouderkerk aan de Amstel
Ruime keuze. Goede informative website. Eenvoudig bestel proces. Snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding goed. Raffles BBQ hoes.
19 apr 2024

Kwaliteit

Snel geleverd, mooi materiaal, goed passend en uitstekende manieren om te bevestigen zodat het blijft zitten ook met harde wind
Uitstekende beschermhoes voor onze eettafel inclusief een handige luchtzak voor op de tafel. Verder een heel snelle levering.
17 apr 2024
Duidelijke foto’s en omschrijving van de hoezen. En een hele prettige oplossing als er iets niet goed is.
18 apr 2024
Goed product, goed beschreven op de website en ziet er prima uit. Verzending snel en naar verwachting.

Alles perfect

Beschrijving van de artikelen was duidelijk, snelle levering en de hoes is van zeer goede kwaliteit.
13 apr 2024
Uitstekend geholpen en geadviseerd. De hoes ziet er prima uit en hadden we de volgende dag in huis
JV
Johan V.
Leusden
7 apr 2024
Prima tuinstoelhoezen! Op tijd geleverd en voorzien van bewaartas en binnenhoezen voor de kussen!
Supersnelle en correcte levering. Goede informatie mbt de benodigde afmetingen en materialen.
HH
Hans H.
Zwolle
21 apr 2024
Snel, accuraat en correct! Helemaal conform de beschrijving en duidelijke meetinstructies.
Koop al jaren mijn hoezen hier hele goede service en snelle levering en goede kwaliteit.
AC
Anjes C.
St. Odiliënberg

Goede hoezen

Gemakkelijk te bestellen, vlugge levering. De hoezen passen perfect, materiaal is stevig

Hoezen loungeset

Snelle levering van de hoezen voor de loungeset. Prima verpakt en van goede kwaliteit.