BRAX NL/BE

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.687 beoordelingen in totaal

24 mrt 2024
Ik ben goed met bepaalde types van Braxx broeken en vond nu op jullie site precies wat ik wilde. De bestelling verliep heel vlot. Alles was keurig verpakt met nog een lieve nota én een kortingskaart voor de volgende aankoop erbij.

15 aug 2023
Ik was een goede en tevreden klant, Brax was altijd correct maar thans is ze onbereikbaar geworden. Ik heb een deel van de bestelling teruggestuurd en weet door de track and trace code dat ze terug afgeleverd is maar helaas heb ik daar nog steeds geen bevestiging van mogen ontvangen. Ik probeer al bijna 2 weken een nieuwe bestelling te plaatsen maar het lukt niet, betalen gaat niet meer. Ik heb al 2X telefonisch contact opgenomen maar je word met een kluitje in het riet gestuurd en er gebeurt niets, e-mails worden ook niet meer beantwoord. Vraag me af of Brax online in slechte papieren zit??

Beoordelingen voor BRAX NL/BE

ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen ! zou op 23/04 vertrokken zijn !!
AD
Anne D.
drongen
16 apr 2024
Zeer slechte klantendienst
De bestelling werd binnen de termijn betaald maar toch kreeg ik een annulering ik heb opnieuw dezelfde bestelling moeten plaatsen en ondertussen was er een grotere korting op dezelfde stukken dus nu weet ik niet hoe deze 2e bestelling zal afgerekend worden en wanneer ik mijn geld van de 1ste terugkrijg
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Houdt u er rekening mee dat een vooruitbestelling alleen wordt verzonden wanneer wij de volledige betaling hebben ontvangen. Als de betaling niet volledig is ontvangen, zal de bestelling door het systeem worden geannuleerd. Wij kunnen dat niet beïnvloeden. Reeds gedane betalingen zullen uiteraard worden terugbetaald. Uw BRAX team

Bestelling in de webshop geannuleerd

Ik kan bestellen in de webshop met korting bon en promoartikel. Achteraf wordt mijn bestelling geannuleerd. Zogezegd omdat toevallig tegelijkertijd hetzelfde artikel op hetzelfde moment gekocht wordt. Ik geloof dit niet want is al derde keer dat mijn bestelling om die reden geannuleerd is.
Antwoord van BRAX NL/BE
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons dat de bestelling niet kon worden verwerkt. Voor meer informatie over dit probleem vragen wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken uit naar uw telefoontje. Uw BRAX team
Bestelling nooit ontvangen. Brax betaalt het geld terug en ik moet de broeken, die ik in solden kocht, opnieuw bestellen aan de volle prijs... Van service gesproken...

Mauvaise gestion des commandes

Commande annulée pour soi-disant non-paiement alors que le montant avait été versé depuis 3 jours sur le compte de Brax.
Antwoord van BRAX NL/BE
Cher client, nous vous remercions pour vos commentaires. Veuillez noter qu'une commande à l'avance ne sera envoyée que lorsque nous aurons reçu le paiement dans son intégralité et dans les délais impartis. La commande sera annulée par le système si le paiement n'est pas reçu dans son intégralité ou à temps. Nous ne pouvons pas influencer cette situation. Mais vous êtes invité à passer une nouvelle commande. Votre équipe BRAX
15 aug 2023

Brax is onbereikbaar geworden

11 sep 2023
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
25 mei 2023
ik heb mijn bestelling 7 mei besteld en zou 3 à 5 dagen later geleverd worden. Ik had dus marge want ik vertrok 12 mei tot 19 mei met verlof en die bestelling ging mee. 16 mei werd blijkbaar de bestelling aangeboden maar vermits niemand thuis direct in retour verzonden. Die bestelling was betaald, dus hopelijk krijg ik zo vlug mogelijk mijn geld terug op mijn rekening. Met vriendelijke groeten, Chantal Schoonbrood.
6 jun 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Volgens de beschikbare informatie kon het pakket niet worden afgeleverd door onze logistiek medewerker omdat het afleveradres niet correct was opgeslagen. Daarom vragen wij u om de informatie te controleren en de bestelling opnieuw te plaatsen met het juiste adres. Uw BRAX team

onbekwame klantendienst

Bekwame mensen zetten op de klantendienst die commerciëel meedenken met de klant voor de oplossing. Mijn probleem kon helemaal anders opgelost worden. Ik volgde het advies van de medewerker op met alle miserie achteraf en nu een zwaar teleurgestelde (ex-?)klant.
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, dank u voor uw feedback. In de voorwaarden voor deelname van de vouchers staat altijd vermeld onder welke omstandigheden de voucher wel of niet gebruikt kan worden. De gebruikte waardebon kan niet worden gecombineerd met andere promoties en waardebonnen. Om deze reden kan een tweede voucher niet worden gebruikt bij het doen van een aankoop. Uw BRAX-team
22 okt 2023

Nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Ik heb telefonisch contact met jullie opgenomen en kreeg een vrouw die zeer slecht Nederlands sprak aan de lijn. Ze ging het onderzoeken en toen ik vroeg of ze mij iets ging laten weten kreeg ik geen antwoord.
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. We hebben uw bestelling nagekeken en vinden het spijtig te vernemen, dat de levering niet vlekkeloos verlopen is. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
26 okt 2023
Beste, Deze bestelling is nog steeds niet op mijn adres toegekomen . Kunnen jullie dit nazien of het misschien op een ander adres geleverd is ? Dank Ria TUYPENS 0468/576415
Antwoord van BRAX NL/BE
Ik heb mijn pakje niet gekregen. Betaal wel 144 euro voor niks. Er wordt momenteel geen nieuwe broek opgestuurd en moet een maand afwachten, dit kan toch niet!
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden zijn ontstaan tijdens de levering. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Uw BRAX team
22 okt 2023
Bestelling niet ontvangen, verschillende keren gebeld naar Brax, zijn in onderhandeling met Bpost en ik moet wachten.
15 okt 2023
online bestellen en alles blijkt voorradig en nadien worden mijn bestellingen gewoon geannuleerd
Antwoord van BRAX NL/BE
Broek besteld op 11/10 en vandaag 23/10 nog steeds niet ontvangen ….