BRAX NL/BE

661 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.657 beoordelingen in totaal

24 mrt 2024
Ik ben goed met bepaalde types van Braxx broeken en vond nu op jullie site precies wat ik wilde. De bestelling verliep heel vlot. Alles was keurig verpakt met nog een lieve nota én een kortingskaart voor de volgende aankoop erbij.

15 aug 2023
Ik was een goede en tevreden klant, Brax was altijd correct maar thans is ze onbereikbaar geworden. Ik heb een deel van de bestelling teruggestuurd en weet door de track and trace code dat ze terug afgeleverd is maar helaas heb ik daar nog steeds geen bevestiging van mogen ontvangen. Ik probeer al bijna 2 weken een nieuwe bestelling te plaatsen maar het lukt niet, betalen gaat niet meer. Ik heb al 2X telefonisch contact opgenomen maar je word met een kluitje in het riet gestuurd en er gebeurt niets, e-mails worden ook niet meer beantwoord. Vraag me af of Brax online in slechte papieren zit??

Beoordelingen voor BRAX NL/BE

Handige webshop, snelle levering

Handige webshop, goede communicatie over de bestelling. Snelle levering, gelukkig via B-Post. Het betaalmiddel vind ik een crime. Ik weet nooit of ik mijn Visa kaart of Creditcard moet gebruiken. Als ik op de website aangeef om mijn betaalmiddel te onthouden, gebeurt dit niet
Gemakkelijke webshop, vlotte manier van betalen en zeer snelle levering ! Jammer dat bij de bestelling van 28/03/24 de verpakking (doos) erg beschadigd was ! (Zie foto) Gelukkig was het bestelde item niet beschadigd !
GH
gerda h.
Schilde
Ik ben zeer tevreden over de mooie broeken die ook ik kan dragen. Omdat ik toch geen dunne benen heb is het bij Brax toch mogelijk om mooie broeken te vinden.
Heel verzorgde verzending! Er wordt extra moeite gedaan : broek op kapstok, cover erover en papier errond. Je voelt dat je gewaardeerd bent als klant.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Spijtig dat de kwaliteit sedert een twee/drie jaar achteruit boert: dunnere stoffen, besparingen in de snit.
Zeer tevreden. Zeer gemakkelijk achteraf betalen en geen probleem om terug te sturen. Ik koop zeker nog.

Brax, een merk om steeds naar terug te grijpen!

Goede kwaliteit/ bij online bestelling vlot verloop en degelijke verpakking/ heel veel keuze.
13 apr 2024
Héél goede beschrijving omtrent maten, beenlengte. De broeken van mijn man passen perfect!
Kleding zit goed. Het enige kleuren wijken op foto soms sterk af van de werkelijkheid.
VV
Veerle v.
Kapelle-op-den-Bos
Betaling mogelijk na levering, stipte levering, uitstekende kwaliteit van de kleding.
7 apr 2024
Zeer verzorgd en correct ingepakt met een stevige door. Geen kreukjes in de broek.
zeer correcte en zorgvuldige levering. Product voldoet volledig aan mijn wensen.

Alles prima

Alles correct en prima verlopen , de kledij is zeer verzorgd en mooi verpakt 👍👍👍

Zeer goede service en vlugge levering, makkelijk te retourneren
DT
Danie T.
Koksijde bad België
Prima kwaliteit en stipte levering. BETER? HOUDE ZO IS ECHT ok
Snelle levering, degelijke propere verpakking, met zorg!
Zeer vlugge en correcte behandeling van de bestelling
Gemakkelijkheid van omruilen en de vlugge levering
Snelle levering Goede pasvorm Goede kwaliteit
alles klopt de maat het model en kwaliteit !