BRAX NL/BE

657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.683 beoordelingen in totaal

24 mrt 2024
Ik ben goed met bepaalde types van Braxx broeken en vond nu op jullie site precies wat ik wilde. De bestelling verliep heel vlot. Alles was keurig verpakt met nog een lieve nota én een kortingskaart voor de volgende aankoop erbij.

15 aug 2023
Ik was een goede en tevreden klant, Brax was altijd correct maar thans is ze onbereikbaar geworden. Ik heb een deel van de bestelling teruggestuurd en weet door de track and trace code dat ze terug afgeleverd is maar helaas heb ik daar nog steeds geen bevestiging van mogen ontvangen. Ik probeer al bijna 2 weken een nieuwe bestelling te plaatsen maar het lukt niet, betalen gaat niet meer. Ik heb al 2X telefonisch contact opgenomen maar je word met een kluitje in het riet gestuurd en er gebeurt niets, e-mails worden ook niet meer beantwoord. Vraag me af of Brax online in slechte papieren zit??

Beoordelingen voor BRAX NL/BE

Leveringen zijn prima maar de klantendienst-naservice is ondermaats. Geen reactie gekregen op mail.
14 apr 2024
16 apr 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, laat dit ons dan weten. Alleen door de feedback van onze klanten, kunnen wij onze service verbeteren. Wij verheugen ons op uw bericht – kan ook via e-mail. Uw BRAX team
Ik vind het spijtig dat ik niet gewoon kan betalen via Bankkontakt via mijn gewone KBC-Debetkaart nu moest ik betalen via een duitse rekening en kreeg recent nog een aanmaning om te betalen terwijl het geld al een week van mijn rekening was ,de broek was wel al geleverd. groeten Scholiers Paul

Stock up-to-date bijhouden

Stock bijhouden. Pas na ruim n week krijg je bericht dat het artikel uitverkocht is. Zeer teleurstellend om op deze manier met de webshop te werken. Dit was helaas niet de eerste keer dat me dit is voorgevallen.
16 apr 2024
Antwoord van BRAX NL/BE
Tevreden van de kledij, mooi en mijn stijl. Betalingen zouden toch met een QR code moeten kunnen of in elk geval vlotter zodat je hiervoor niet een aparte mail krijgt.
23 aug 2023

order&delivery went wrong

a few days after ordering i got an email that my order was returned and i would get a refund. But i didn't return anything. in fact i was still waiting on receiving my order. i emailed clientservice for more info. they confirmed the return&refund. I didn't get an explanation how this all happened.
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden zijn ontstaan tijdens de levering. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Uw BRAX team
21 okt 2023
Ik heb de indruk dat de medewerkers van de klantendienst niet goed Nederlands praten. Ze komen erg naïef over en zijn niet begaan met de problemen van de klant. Onverschilligheid is het woord waaraan ik dacht toen ik hulp nodig had. Ik ben al jaren vaste klant maar dit wordt niet gewaardeerd.
Antwoord van BRAX NL/BE
Beste klant, we vinden het jammer om te horen dat je de indruk hebt dat onze klantenservicemedewerkers niet goed Nederlands spreken. We zullen je feedback doorgeven om ervoor te zorgen dat onze medewerkers hun taalvaardigheden verbeteren. Jouw langdurige loyaliteit als vaste klant is erg belangrijk voor ons, en we willen ervoor zorgen dat je je gewaardeerd voelt bij ons. Uw BRAX team
23 aug 2023
De broeken zijn verminderd in kwaliteit .Vroeger nog een verstevigingslint binnenzijde broeksriem riem aan binnenzijde .
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback, wij hebben uw verzoek inmiddels doorgegeven aan onze collega’s op de betreffende afdeling. Artikelen die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u kosteloos aan ons retour sturen. Wij hopen op uw begrip en verheugen ons op uw volgende bezoek. Uw BRAX team
14 okt 2023
Product ziet er beter uit op foto dan in het.echt.
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, helaas is het mogelijk dat kleuren in het echt afwijken van de kleuren op uw monitor, het is zelfs mogelijk dat kleuren van monitor naar monitor verschillen. Het verheugt ons echter, afgezien van de afwijkende kleur, te vernemen dat u verder wel tevreden bent en bedanken ons voor uw feedback. Uw BRAX team
Levering goed. Klantvriendelijk niet altijd.
2 nov 2023
De maat valt groot uit
Antwoord van BRAX NL/BE
Geachte klant, het is spijtig te vernemen, dat de bestelde broek niet optimaal paste. Om de juiste maat te vinden, willen wij u onze voorbeeld maten in de product omschrijving aanraden. Deze zijn - samen met de maattabel - een goede ondersteuning. Bij verdere vragen kunt u graag contact opnemen met de service-line. Uw BRAX team
JB
josee b.