BRAX NL/BE

657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.683 beoordelingen in totaal

24 mrt 2024
Ik ben goed met bepaalde types van Braxx broeken en vond nu op jullie site precies wat ik wilde. De bestelling verliep heel vlot. Alles was keurig verpakt met nog een lieve nota én een kortingskaart voor de volgende aankoop erbij.

15 aug 2023
Ik was een goede en tevreden klant, Brax was altijd correct maar thans is ze onbereikbaar geworden. Ik heb een deel van de bestelling teruggestuurd en weet door de track and trace code dat ze terug afgeleverd is maar helaas heb ik daar nog steeds geen bevestiging van mogen ontvangen. Ik probeer al bijna 2 weken een nieuwe bestelling te plaatsen maar het lukt niet, betalen gaat niet meer. Ik heb al 2X telefonisch contact opgenomen maar je word met een kluitje in het riet gestuurd en er gebeurt niets, e-mails worden ook niet meer beantwoord. Vraag me af of Brax online in slechte papieren zit??

Beoordelingen voor BRAX NL/BE

13 apr 2024
AD
13 apr 2024
JM
Jurgen M.
Ruddervoorde
Leveringen zijn prima maar de klantendienst-naservice is ondermaats. Geen reactie gekregen op mail.
17 apr 2024
Geen bericht over mijn terug zending of terugbetaling. Online bestellen was ook niet simpel.
ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen ! zou op 23/04 vertrokken zijn !!
23 apr 2024
Er zat een ander artikel in de doos en ook verkeerde maat
AD
Anne D.
drongen
Zeer slechte klantendienst
Antwoord van BRAX NL/BE
16 apr 2024
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, laat dit ons dan weten. Alleen door de feedback van onze klanten, kunnen wij onze service verbeteren. Wij verheugen ons op uw bericht – kan ook via e-mail. Uw BRAX team
24 mrt 2024

Top

Handige webshop, snelle levering

Handige webshop, goede communicatie over de bestelling. Snelle levering, gelukkig via B-Post. Het betaalmiddel vind ik een crime. Ik weet nooit of ik mijn Visa kaart of Creditcard moet gebruiken. Als ik op de website aangeef om mijn betaalmiddel te onthouden, gebeurt dit niet
20 mrt 2024
Overzichtelijke website waar ik telkens vind wat ik zoek. Ik ben fan van jullie broeken - de modernere versies. Het bestellen en ontvangen van het pakket gaat heel vlot. Pakket komt aan met retourformulier wat ik heel belangrijk vind.
Gemakkelijke webshop, vlotte manier van betalen en zeer snelle levering ! Jammer dat bij de bestelling van 28/03/24 de verpakking (doos) erg beschadigd was ! (Zie foto) Gelukkig was het bestelde item niet beschadigd !