debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden866 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

CT
c t.
den haag
9 jul 2023
Het is netjes bezorgd alleen erg duur in verhouding wat je krijgt...
Antwoord van debestelbox.nl
Dank voor je reactie en uiteraard het bestellen van de 'Jij bent Goud waard' Deluxe box! De donuts, muffin én de gouden bonbons worden handgemaakt door onze partners en voor deze ambachtelijke bereiding betaal je vaak iets meer. Daarom smaakt het ook vaak beter dan wanneer het massaproductie betreft :)
Antwoord van debestelbox.nl
Dank voor de 5 sterren :)
6 jul 2023
De levering was top! De eerst mogelijke datum was 4 juli, maar in de opmerking gevraagd of het nog 3 juli bezorgd kon worden en we hadden het pakketje binnen op 3 juli. De ontvanger was ook erg blij met de inhoud.
7 jul 2023
Wanneer je de boodschap over wil brengen dat iemand 'Goud Waard' is, doen wij er natuurlijk alles aan om de box op tijd te laten bezorgen :)
4 jul 2023
Fijn dat je precies krijgt wat er op de foto staat. En het smaakt goed.
7 jul 2023
Leuk om te lezen dat de wijnproeverij in de smaak is gevallen! Wij vinden hem zelf ook erg lekker :)
29 jun 2023

Top service!

Snelle levering (zelfde dag), persoonlijke benadering bij onduidelijkheden, vriendelijk
7 jul 2023
Dank voor de complimenten en fijn om te lezen dat onze persoonlijke service je goed is bevallen!
26 jun 2023
Geen toelichting prima idee, inhoud box en service
4 jul 2023
Kort en krachtig, dank voor jouw positieve beoordeling :)
25 jun 2023
De box is nooit aangekomen, het was voor een verjaardag en die is natuurlijk al lang geweest.
25 jun 2023

Ontevreden

Op 11 juni een bestelling geplaatst om te laten bezorgen op 15 juni. Bestelling is nooit aangekomen. Na een telefoontje blijkt dat het pakket zoek is, Bestelbox wacht tot het pakket bij hun retour komt en ik daarna pas mijn geld terug kan krijgen. Bezorgen hoeven ze niet meer aangezien het een verjaardags verrassingsbestelling was. Na 3 telefoontjes is het pakket nog steeds niet terug waardoor ik nog steeds geen geld terug heb. Inmiddels is het 25 juni.
24 jun 2023
Snelle levering en goede producten.
7 jul 2023
Dank je wel en fijn dat de ontvangers het een lekkere verrassing vonden!
23 jun 2023

Levering veel te langzaam en fout op de website…

Volgens Website zou bestelling (5 x) op zaterdag zijn maar dat bleek fout. Ik werd gebeld maar dan geef je toch korting oid. Twee van de 5 kwamen pas op woensdag ipv maandag.
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Door een kleine bug in ons systeem is het soms mogelijk om op zaterdag een bestelling te plaatsen voor levering op dezelfde dag, terwijl dit helemaal niet kan aangezien wij op zaterdag gesloten zijn. Dit is natuurlijk erg vervelend maar hier kunnen wij niks aan doen omdat dit in een plug-in van DHL zit. Wanneer dit gebeurt bellen wij onze klanten om ze er van op de hoogte te stellen dat de levering wordt verplaatst naar maandag (als ze dit willen uiteraard). Wat betreft de vertraagde leveringen: Ondanks dat wij er alles aan hebben gedaan om de Cadeaubox op tijd bij DHL aan te melden, zijn wij vanaf dat punt geheel afhankelijk van het bezorgtraject van DHL en komt het in enkele gevallen helaas voor dat DHL het pakket niet binnen 24 uur bezorgd. Om je een passende oplossing hiervoor te bieden heeft u op woensdag 21-06 van ons een mailtje gekregen betreffende een vertraagde levering met daarbij een mooie kortingscode t.w.v. 25% op een volgende bestelling.
22 jun 2023
Geen fruit maar snoep! Echt een leuke verrassing
23 jun 2023
Een opkikkertje voor de ontvanger maar dan net even anders :) Dank voor de leuke reactie!
22 jun 2023
Ik heb een kaartje met een boodschap erbij gedaan de kaartje is zonder boodschap aangeleverd erg slecht
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback! Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik heb even teruggekeken in onze mailbox en ik zie dat je ons hier niet over hebt ingelicht, jammer! Dan hadden we het op een positieve manier kunnen oplossen samen en ervoor kunnen zorgen dat de ontvanger alsnog jouw persoonlijke boodschap had ontvangen.
22 jun 2023
Volgende dag geleverd + leuk pakket!
23 jun 2023
Het Italiaans Luxe Borrelpakket kan ook niet anders dan heel goed 'in de smaak' vallen :) Dank je wel!
22 jun 2023
Vrij prijzig, bij opening van de box lag de verpakking van de nootjes open, met tot gevolg de nootjes tussen het vulsel. Box zelf is prima, mooie producten en tijdige levering
7 jul 2023
Ai, dat was niet zo fijn de nootjes door de hele box. Ondanks dat wij de cups altijd controleren kan het een keer gebeuren dat er tijdens het transport open gaat. Goed om elkaar gesproken te hebben en wij hopen dat de nieuw toegestuurde nootjes alsnog gesmaakt hebben :) Excuus voor het ongemak!
21 jun 2023
De bestelling was verkeerd gegaan omgewisseld met een andere box maar direct opgelost En mijn petekind vond het een origineel kado
22 jun 2023
Dank voor de waardering, heel fijn!! Wij doen er alles aan om de juiste box bij de juiste ontvanger te krijgen maar het blijft mensenwerk. Ondanks dat het eigenlijk niet mag, sluipt er weleens een foutje in... Geweldig om te lezen dat het cadeau alsnog goed is ontvangen. Excuus nogmaals!
21 jun 2023

Pathe toegoed kaart

Aangeven op de pathe kaart hoeveel er op staat.
22 jun 2023
Dank voor de tip! Wat overigens op iedere Pathé giftcard staat, is dat deze goed is voor 1 huurfilm bij Pathé Thuis.
20 jun 2023

Super snel bezorgd en heel vers

Super snel bezorgd. Ik had een snoepbox besteld met allemaal Oud Hollands snoep. Het snoep was super leuk ingepakt en ook heel erg vers. Complimenten!
20 jun 2023
Oud-Hollandse Snoepbox is altijd een leuk cadeautje om te krijgen en zeker erg lekker!! Bedankt voor de complimenten :)
20 jun 2023
Ik had een doosje met brownies besteld en er stond dat het geleverd zou worden in een mooi zwart brievenbuspakje….. Het was helaas een gewoon bruin brievenbuspakje:( De brownies waren wel om op te eten;)
20 jun 2023
Fijn om te horen dat de brownies lekker waren :) Het klopt inderdaad dat we geen zwarte brievenbus doosjes meer gebruiken. We hebben een aantal weken geleden een switch gemaakt naar duurzame verpakkingen. Dit omdat een full colour doosje minder duurzaam is dan kraft. Wel hebben we om het cadeau gevoel perfect te maken een leuke sluitsticker om elk doosje!
Een mooi origineel cadeau. Leuk om te geven en heel leuk om te krijgen!
20 jun 2023
De Hertog Jan Bierproeverij is een onwijs leuk cadeau en zeker ook heel lekker :)
Donuts and muffin were stale. I paid more than €40 and got stale food. Just go to the bakery. This was a gift. I’m so embarrassed. The chocolate was ok. It was delivered on time. I would not recommend.