debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden858 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug. 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun. 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

4 apr. 2023
Speciaal voor een zieke kennis een box besteld bij de Bestelbox. We wilden graag dezelfde dag (zaterdag) nog laten leveren. Op meerdere sites gekeken voor een leuke attentie, maar de meesten leveren echter niet dezelfde dag. Toen kwam ik bij de Bestelbox, zodra ik daar iets in mijn winkelmand deed, was er wel optie tot levering op dezelfde dag. Ik heb hier ook een meerprijs voor betaald van 7.95 (normaliter, op andere dagen is het 5.95). Allemaal prima. 's Avonds kreeg ik echter mail van de Bestelbox, dat dit helemaal niet mogelijk was. En dat de fout bij DHL lag dat zij deze optie blijkbaar op de site aanboden. De box zou smaandags pas geleverd worden bij de begunstigde. Ik heb terug gemaild dat ik dit vervelend vindt, omdat ik speciaal voor de Bestelbox had gekozen, omdat zij de optie 'dezelfde dag nog leveren' aanboden. Op maandag kreeg ik een mail terug dat zij dit begrepen en dat ze graag de meerkosten wilden vergoeden in vorm van een kortingscode, voor een volgende bestelling. Als ik daarmee akkoord zou gaan. Ik vond het netjes dat ze terug mailden en een oplossing aanboden. Echter, ik heb terug gestuurd dat ik niet akkoord ging met de vergoeding in vorm van een kortingscode, maar dat ik dit liever teruggestort zag op mijn rekening. Met als reden (letterlijk): Een kortingcode via mail 'verplicht' ons iets bij jullie te bestellen, terwijl (als alles goed was gegaan) ik of elders had besteld of minder kosten kwijt was geweest. Hier heb ik geen reactie op gehad. Een week later nog eens een mail gestuurd, wederom tot op heden geen reactie terug en dus ook geen vergoeding in de (meer)kosten. Joanne Mulder

Beoordelingen voor debestelbox.nl

9 feb. 2024
27 dec. 2023
Makkelijk geregeld, volop keuze en snelle bezorging
27 dec. 2023
Super leuk om te horen! Dank je wel voor het delen van je ervaring. 🎁
8 dec. 2023
Top service, telefonisch bereikbaar, snel antwoord op mijn vraag en denken met je mee, zodat je bestelling, in deze drukke maand op tijd in huis is!
11 dec. 2023
Bedankt voor deze top review! Wij zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze service! :)
15 dec. 2023
Dit is zo leuk om te geven. Ontvangers reageren blij verrast. En er is ook voor een kleinere portemonnee keuze.
18 dec. 2023
Wat een leuke review! Erg leuk om je enthousiasme te lezen.
15 dec. 2023

Leuk pakket

Dit was een kado, snel geleverd en leuk pakket.
18 dec. 2023
Dank je wel voor je mooie review. Hier doen wij het voor 💪🏻🎁
JS
Jolanda S.
Leeuwarden
19 dec. 2023
19 dec. 2023
Dank je wel voor je mooie review 💪🏻🎁
PB
Pieter B.
Sterksel
8 dec. 2023
2 dec. 2023
5 dec. 2023
Dank je wel voor de mooie review!
27 okt. 2023

Super leuk en lekker cadeautje om te geven

Het was een cadeautje en diegene vond het een super leuk, lekker en gevarieerd pakket. Het zag er goed verzorgd uit en diegene heeft ervan genoten.
31 okt. 2023
Super leuk om te horen! 💪🏻🎁
14 nov. 2023

perfecte verrassing

makkelijk bestellen bezorgen op hewenste datum en je kan een pakket voorzien van een persoonlijke boodschap
15 nov. 2023
Dank je wel voor de mooie review! En het delen van je prettige ervaring met ons.
9 nov. 2023
Een heerlijke opkikker. Goede communicatie en snelle levering.
10 nov. 2023
Super bedankt voor de mooie review! 💪🏻🎉 Fijn te horen dat het goed is ontvangen.
10 nov. 2023
easy and good service
13 nov. 2023
Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons! Super mooie review 💪🏻🎁
3 nov. 2023
3 nov. 2023
Dank je wel voor de mooie review. Daar worden wij heel blij van 👍🎁.
9 jun. 2023

Super oplossing voor vertraagde bezorging!

12 jun. 2023
Dank voor de beoordeling en je brengt precies goed onder woorden waar wij voor staan wanneer er onverhoopt iets misgaat. Wij proberen altijd service van het hoogste niveau te leveren en in oplossingen te denken en handelen!
13 jun. 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.
11 mrt. 2023

Goede service, leuke box!

De box kwam beschadigd binnen (dat is niet leuk cadeau geven), dus ik heb een mail gestuurd. De volgende dag werd ik meteen gebeld dat er een nieuwe box gestuurd zou worden en die kwam dezelfde dag nog binnen! Dubbel feest voor de ontvanger, die was ook helemaal blij. Echt top service en een hele leuke box! Een kleine tip: er staat wel heel veel reclame voor jullie bedrijf op de box. Dat oogt wat goedkoop. Maar dat is muggenziften hoor!
15 mrt. 2023
Goedemorgen Loes, Wat fijn dat het allemaal goed is gekomen en dat de service goed beviel! Bedankt voor de tip. Alleen moeten we natuurlijk wel laten zien waar die leuke boxen vandaan komen, daarom die reclame ;)
28 jul. 2023

Goede klantenservice

Goede en snelle klantenservice. Het pakketje was in eerste instantiehelaas niet aangekomen of verkeerd bezorgd. De medewerker van bestelbox heeft de nodige naspeuring gedaan, maar nadat DHL kennelijk niet in staat is geweest om het pakketje te traceren heeft de bestelbox meteen een nieuw pakketje geregeld, waarvoor dank. Het contact met de medewerker van de bestelbox was prettig snel en adequaat.
1 aug. 2023
Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is gekomen en wij de juiste service kunnen bieden! :)
WH
Wendy H.
Zaltbommel
19 mrt. 2023
De bestelbox was een schot in de roos voor ons kleinkind. Verrassingspost (een doos vol met heerlijke snoepjes). Een leuk kaartje erbij van Opa en Oma. De snoepjes leken net gezond fruit😊 Als je op afstand woont is dit een originele leuke manier om iemand te verrassen en te laten weten dat er aan je wordt gedacht.
20 mrt. 2023
Enorm leuk om dit te horen! Leuk dat jullie er op deze manier gebruik van maken <3
SV
sarah v.
woerden
31 jul. 2023
Prachtige zomergeschenken besteld bij De Bestelbox voor al onze collega's. Fijne communicatie, korte lijntjes en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug en zullen De Bestelbox aanraden bij vrienden en familie!
1 aug. 2023
Heel fijn om te horen dat de zomergeschenken goed in de smaak zijn gevallen bij jullie collega's. We zijn erg gericht op persoonlijke hulp en het hebben van korte lijntjes met de klanten.
6 jul. 2023
De levering was top! De eerst mogelijke datum was 4 juli, maar in de opmerking gevraagd of het nog 3 juli bezorgd kon worden en we hadden het pakketje binnen op 3 juli. De ontvanger was ook erg blij met de inhoud.
7 jul. 2023
Wanneer je de boodschap over wil brengen dat iemand 'Goud Waard' is, doen wij er natuurlijk alles aan om de box op tijd te laten bezorgen :)