debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

Helemaal goed hoor
25 okt 2023
Leuk om te horen 💪🏻 Dank je wel. 🎁
WW
Wendy W.
Alkmaar
20 okt 2023
Netjes geleverd, optijd binnen gekomen, erg tevreden, zou er zeker vaker bestellen en leuk om te geven of te krijgen voor elke gelegenheid.
25 okt 2023
Heel leuk om te horen. Dank je wel voor je mooie review 💪🏻.
4 okt 2023
Dank je wel voor je mooie review! Daar zijn wijn enorm blij mee. Super dat je je bestelling bij ons zo hebt ervaren.
3 okt 2023
Ik heb helaas niks ontvangen ik wacht nog steeds op mijn pakketje
4 okt 2023
Goedendag, je hebt op 25 sept een bestelling gedaan voor levering 27 sept. In ons systeem staat dat hij op 27 sept om 14.02 uur is geleverd. Mocht dit niet zo zijn kan je ons dan mailen naar info@debestelbox.nl?/
28 sep 2023
27 sep 2023
Snel geleverd en het product ziet er netjes uit
4 okt 2023
Dank je wel! Erg leuk om te horen. Fijn dat je je bestelling bij ons zo goed hebt ervaren.
27 sep 2023

Slechte service

VerzendAdres kon ik niet invoeren omdat het een postbus was. Bij de notities adres bijgevoegd met de vraag het daarheen te sturen. Toch naar mijzelf verstuurd. Daardoor dubbele verzendkosten voor mij. Mail na gestuurd maar tot op heden geen reactie. Slechte service
26 sep 2023
goed gevuld lekkere mix
4 okt 2023
Dank je wel voor je review! Super dat je het zo goed hebt ervaren.
24 sep 2023
26 sep 2023
Dank je wel voor je mooie 5 sterren review! Hier zijn wij erg blij mee. 🎁
23 sep 2023
24 sep 2023
Dank je wel voor de mooie 5 sterrem review! 🎁
20 sep 2023
21 sep 2023
Dank je wel voor je mooie review! Erg leuk om te zien dat je je ervaring met De Bestelbox met 5 sterren hebt beoordeeld.
19 sep 2023
De ontvanger van de box was🙃
21 sep 2023
Super leuk om te horen 😂! Dank je wel voor je bestelling tot een volgende keer.
6 sep 2023
7 sep 2023
Dank je wel voor je bestelling en goede review. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen helpen 🎁.
4 sep 2023
Leuke boxen en prima levering
4 sep 2023
Dank je wel voor je review! Erg leuk om te horen dat het zo bevallen is 💪🏻🎁

Goede service!

DHL had de bezorging verprutst, maar fantastisch opgelost door Bestelbox. Goede service, ontzettend vriendelijk te woord gestaan.
4 sep 2023
Dank je wel! Fijn dat je je ervaring met ons goed is geweest. Heel leuk om te horen 💪🏻🎁
4 sep 2023
Dank je wel voor de mooie review! 💪🏻
3 sep 2023
Kleine presentje voor mijn schoonvader. Was keurig op tijd en het heeft hem goed gesmaakt.
4 sep 2023
Erg leuk om te horen dat wij je schoonvader namens jou blij hebben kunnen maken met wat lekkers. Dank je voor vertrouwen in ons 💪🏻🎁
31 aug 2023
Hele lekkere producten, leuke verpakking en op tijd bezorgd. Wat kan er nog beter?
1 sep 2023
Heel leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze cadeauboxen 💪🏻
30 aug 2023
De doos was van slechte kwaliteit en zag er niet mooi uit. Daarom een nieuwe cadeauverpakking gekocht bij de Hema. Daarnaast weinig inhoud voor veel geld.
26 aug 2023
Alles prima geregeld,ook de tracing
28 aug 2023
Super leuk om te horen! En fijn dat je het zo hebt ervaren en wilt delen met ons 🎁💪🏻