debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

21 aug 2023
Een heel blij meisje met haar verrassing !!!
26 aug 2023
Super leuk om te horen! Dank je wel voor het delen van jullie ervaring 💪🏻🎁
CP
C P.
Koudum
21 aug 2023
Mijn dochter en schoonzoon vonden het een geweldige box. En alles smaakte heel lekker, zeiden ze.
25 aug 2023
Heel leuk om te horen! Dank je wel voor het schrijven van deze review. En goed om te horen dat hij in de smaak is gevallen.
18 aug 2023
Heel prettige samenwerking, overleg en afstemming van het product. Wij zijn zeer tevreden
25 aug 2023
Super om te horen! Dank je wel voor deze mooie review. 👊🎁
17 aug 2023
25 aug 2023
Dank je wel voor je mooie review!
17 aug 2023

Perfect!

netjes bezorgt in een mooie doos inpakpapier er omheen en gegeven aan onze schoonzoon die er heel blij mee was.
25 aug 2023
Super leuk om te horen! Bedankt voor de mooie review. Daar doen wij het voor 💪🏻
14 aug 2023
Ik heb extra betaald voor zelfde dag bestelling, het pakket is 6 dagen later geleverd.
15 aug 2023
Inmiddels hebben wij contact gehad. Ondanks dat het een vertraging bij DHL is geweest. Hebben wij geheel kosteloos een nieuwe extra box gestuurd om het netjes op te lossen.
13 aug 2023
Geweldige service. Bijzonder vriendelijke en meedenkende dame aan de telefoon en de persoonlijke wensen zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.
14 aug 2023
Wat een mooi compliment! Hier zijn we blij mee :)
12 aug 2023

Niet geleverd

Helaas besteld, betaald en nadien niets meer... Lang niet toegekomen op gevraagde datum... Begin van de week werd het geleverd, maar ondertussen weekend en nog steeds niets geleverd. Contact opgenomen via WhatsApp... Geen reactie...
14 aug 2023
Jammer om te horen. Helaas is dit gekomen door een fout in ons systeem, gelukkig heeft mijn collega het met jou opgelost en komt het pakket jou kant op! :)
10 aug 2023
Alles per stuk verpakt en mooi op tijd bezorgd
14 aug 2023
Fijn om te horen dat de box vol lekkernijen op tijd is aangekomen, geniet ervan!
Mooi product snelle levering
9 aug 2023
Super leuk om te horen! Dank je wel voor je review en bestelling.
Prachtig cadeautje door de brievenbus met een leuke reactie van de ontvanger
9 aug 2023
Super leuk om te horen! Bedankt voor het compliment. Daar doen wij het voor.
4 aug 2023
Ziet er goed en verzorgd uit!
9 aug 2023
Dank je wel voor je enthousiasme en review! Daar doen wij het voor.
3 aug 2023
snel te bestellen en keurig bezorgd!
9 aug 2023
Dank je wel voor je review en enthousiasme over je bestelling. Erg leuk!
3 aug 2023
Super leuk pakket en snel verzonden. Zal hier snel weer bestellen!
9 aug 2023
Heel leuk om te horen. Daar doen wij het voor. Samen Boxen Wij Het Voor Elkaar 👊
2 aug 2023
Snelle levering, leuk pakket..ontvanger was er erg blij mee
2 aug 2023

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en gesmolten producten

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en de producten waren zo goed als allemaal gesmolten. Misschien handig om met warm weer iets van koelelementen in de box te doen.
2 aug 2023
Bedankt voor je bericht! Wij hebben de box op 27 juli verstuurd en de gewenste leverdag was 28 juli. De box is uiteindelijk op 29 juli bezorgd. Onze vervoerder DHL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Wat betreft de gesmolten producten: Goed dat je met de tip over koelelementen komt! Bij extreem hoge temperaturen doen wij altijd een coolpack bij onze boxen met verse producten maar de temperatuur van vorige week gaf geen aanleiding om dit te doen want het was slechts 19 graden dus niet extreem hoog. Helaas kan het altijd zo zijn dat de chocolade een beetje smelt maar dat doet niks af aan de heerlijke smaken. Hopelijk heeft de ontvanger er alsnog van genoten!
1 aug 2023
Leuke box en snelle verzending
Super leuke box cadeau gegeven. Werd ook vriendelijk geholpen door de medewerkers toen ik een vraag had. Top!!
1 aug 2023
Leuk om te horen dat het cadeau goed is ontvangen! Vriendelijke personeel staat altijd klaar voor een vraag!
9 aug 2023
Dank je wel voor he mooie review!