debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

18 jul 2023
Een brievenbus pakketje dat niet door de brievenbus word gedaan waardoor de ontvanger deze moet gaan halen. Zo is de hele verrassing eraf. En dan ook nog een verkeerde tekst op de kaart. Heel jammer.
18 jul 2023
Goed dat we elkaar vandaag even gesproken hebben en er wordt nog iets lekkers verstuurd. Ondanks dat je aangaf dat niet nodig te vinden :) Het kan voorkomen dat een brievenbuspakketje onverhoopt niet door de brievenbus past. Dit heeft dan vaak te maken met de afmeting van de brievenbus van de ontvanger. Die kan bijvoorbeeld taps toelopen naar binnen of vol zitten. Een verkeerde tekst op het kaartje trekken wij ons echter persoonlijk aan, dus mede daarom ook het 'goedmakertje'. Excuus voor het ongemak!
Snel en op de juiste dag geleverd. Was een groot succes
18 jul 2023
Leuk om te lezen dat de jarige van de Borrelbox heeft genoten!! Dank je wel :)
18 jul 2023
Dank voor de fijne beoordeling :)
HB
Hanny B.
Ochtrup-Duitsland

Samenstelling pakket prima, aflevering niet volgens belofte

Samenstelling pakket prima; afsrtemming prima. Site beloofd voor 17:00 besteld volgende dag geleverd. Dat werd dus twee dagen later (en te laat dus voor de aanleiding).
18 jul 2023
Wanneer het mogelijk is, is het advies om een cadeaubox ruim voor de gelegenheid te bezorgen. Op de dag van de gelegenheid, een BBQ in dit geval, is uiteraard gewenst maar er is geen enkele landelijke vervoerder die 100% levergarantie biedt. DHL bezorgt ca. 95% van onze boxen keurig op tijd, ze worden ook meermaals per dag bij ons afgehaald, maar het kan voorkomen dat er vertraging optreedt. Net als in jouw geval helaas. Wij hopen wel dat de Bierproeverijen alsnog hebben gesmaakt!! Excuus voor het ongemak...
Antwoord van debestelbox.nl
Thanks, een borrelbox sturen is ook altijd een goed idee :)
WOW :)
Dank je wel!!
14 jul 2023
Cadeau niet volgens afspraak geleverd, erg jammer, verrassing is eraf. Volgende keer toch maar weer naar anderen die dit wel geregeld krijgen. DHL is uiteraard ook niet de beste bezorger.
Antwoord van debestelbox.nl
Wij hebben geconstateerd dat de door jou bestelde cadeaubox op vrijdag is teruggekomen uit de rit van de betreffende bezorger. Ondanks dat wij zelf graag 100% aflevergarantie op de gewenste bezorgdag zouden willen geven, is er geen enkele vervoerder die dit kan garanderen. Gelukkig is de box de dag erna alsnog bezorgd. Excuus voor het ongemak en hopelijk voelde de jarige zich alsnog 'Goud Waard' :)
14 jul 2023
Mijn bestelling kwam 2 dagen te laat aan
Antwoord van debestelbox.nl
Het is nooit leuk wanneer een box niet op de gewenste bezorgdatum geleverd kan worden! Vanaf het moment dat de boxen bij ons het warehouse verlaten, vertrouwen wij op onze vervoerder. Zij leveren in ruim 95% van de gevallen netjes op tijd. Van de vertraging hebben wij netjes de ochtend na de gewenste bezorgavond melding gemaakt en nog diezelfde avond is de Filmbox alsnog bezorgd. Een dag later dan gewenst maar hopelijk heeft de jarige er alsnog van kunnen genieten! Excuus voor het ongemak.
Antwoord van debestelbox.nl
Ongelooflijk vervelend dat de door jou bestelde box niet geleverd kon worden en deze retour wordt gestuurd naar ons. Wij nemen telefonisch contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Excuus voor het ongemak!

Perfecte staat

Alles was prima ingepakt
Antwoord van debestelbox.nl
Dank voor jouw fijne bericht! Wij hopen dat de Bierproeverij ook heeft gesmaakt :)
13 jul 2023
Slechte kwaliteit ik ga het iedereen afraden alles kwam gesmolten binnen en onprofessionele reactie toen ik via whats ap dit heb aangegeven
Antwoord van debestelbox.nl
Een vervelende samenloop van omstandigheden, wanneer er een box met semi-verse producten wordt besteld en de gewenste bezorgdag een zaterdag is... De betreffende bezorger is die dag met de cadeaubox aan de deur geweest en heeft zijn best gedaan om deze te bezorgen. Dit is echter niet gelukt, waardoor de eerstvolgende bezorgdag automatisch de maandag wordt. In de zomerperiode zijn wij zelf voorzichtiger met het aanbieden van boxen die niet té lang onderweg mogen zijn maar wanneer de box niet geleverd kan worden, is dat voor ons ook overmacht. Wel proberen wij altijd voor een passende oplossing te zorgen. Excuus voor het ongemak!!
13 jul 2023
Te laat geleverd dan gekozen datum
Antwoord van debestelbox.nl
Vervelend dat de levering van de cadeaubox is vertraagd. Er kon helaas niet worden bezorgd op zaterdag, waardoor het eerste bezorgmoment pas weer ná het weekend is. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer het een verjaardag betreft, maar dit is ook een stukje overmacht. Wij hopen dat de ontvangers een fijne vakantie hebben gehad en alsnog van de snoepbox hebben genoten :) Excuus voor het ongemak!

Komen afspraken niet na

Bestelling werd op verkeerde dag geleverd, veel te vroeg. Na contact te hebben opgenomen werd beloofd nogmaals bestelling te bezorgen en dan op de juiste dag. Het was immers voor een speciale gelegenheid. Helaas is dit niet gebeurd en wordt er niet meer gereageerd op mijn klacht hierover. Dit bedrijf heeft duidelijk zijn zaken niet op orde.
13 jul 2023
Fijn dat we elkaar telefonisch even gesproken hebben en nogmaals excuus voor de vertraging. Na eerder te ijverig te zijn geweest om vóór de gewenste bezorgdatum te leveren. Hoogst uitzonderlijk en niet in lijn met onze service! Er komt nog een verrassing jouw kant op :)
11 jul 2023

late levering

ik heb de bestelbox besteld en het bezorgmoment afgestemd dat het een dag voor de jaardag van mijn collega zou arriveren en mijn collega dan gezellig in het weekend ervan kon genieten met het warme weer. zonder enig bericht is het pakket 4 dagen later geleverd. Dit valt natuurlijk niet goed bij mij in de smaak.
12 jul 2023
Vervelend dat de levering van de cadeaubox is vertraagd. Er kon helaas niet worden bezorgd op zaterdag, waardoor het eerste bezorgmoment pas weer ná het weekend is. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer het een verjaardag betreft, maar dit is ook een stukje overmacht. Wij hopen dat de Tapas Zomerbox alsnog 'in de smaak' is gevallen :) Excuus voor het ongemak!
11 jul 2023
Superbehulpzaam, hebben rekening gehouden met allergien!
12 jul 2023
Dank je wel :) Het bieden van persoonlijke service is heel erg belangrijk voor ons!
Snel bezorgd, gratis kaartje erbij, ziet er leuk uit.
12 jul 2023
Dank voor de complimenten én de foto's :)
9 jul 2023
Mooi op tijd geleverd en leuke verrassing!
Antwoord van debestelbox.nl
Een 'Borreltje voor twee' is ook altijd leuk om te geven :) Dank voor de bestelling!
Was gewoon goed geregeld 👍
Antwoord van debestelbox.nl
Net als de 'Speciale Bierproeverij', gewoon goed :) Dank je wel!
CT
c t.
den haag
9 jul 2023
Het is netjes bezorgd alleen erg duur in verhouding wat je krijgt...
Antwoord van debestelbox.nl
Dank voor je reactie en uiteraard het bestellen van de 'Jij bent Goud waard' Deluxe box! De donuts, muffin én de gouden bonbons worden handgemaakt door onze partners en voor deze ambachtelijke bereiding betaal je vaak iets meer. Daarom smaakt het ook vaak beter dan wanneer het massaproductie betreft :)