debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden866 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Goede en snelle klantenservice. Het pakketje was in eerste instantiehelaas niet aangekomen of verkeerd bezorgd. De medewerker van bestelbox heeft de nodige naspeuring gedaan, maar nadat DHL kennelijk niet in staat is geweest om het pakketje te traceren heeft de bestelbox meteen een nieuw pakketje geregeld, waarvoor dank. Het contact met de medewerker van de bestelbox was prettig snel en adequaat.

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

WW
Wendy W.
Alkmaar
20 okt 2023
Netjes geleverd, optijd binnen gekomen, erg tevreden, zou er zeker vaker bestellen en leuk om te geven of te krijgen voor elke gelegenheid.
25 okt 2023
Heel leuk om te horen. Dank je wel voor je mooie review 💪🏻.
18 jun 2023
Erg goed en professioneel ingepakt, zorgvuldig en stevig. Snel afgeleverd. Als je twijfelt, doen ! De bier smaken hebben indruk gemaakt.
20 jun 2023
Dit zijn recensies waar we blij van worden! Fijn dat de biertjes lekker waren :)
21 jun 2023
De bestelling was verkeerd gegaan omgewisseld met een andere box maar direct opgelost En mijn petekind vond het een origineel kado
22 jun 2023
Dank voor de waardering, heel fijn!! Wij doen er alles aan om de juiste box bij de juiste ontvanger te krijgen maar het blijft mensenwerk. Ondanks dat het eigenlijk niet mag, sluipt er weleens een foutje in... Geweldig om te lezen dat het cadeau alsnog goed is ontvangen. Excuus nogmaals!

Goede service!

DHL had de bezorging verprutst, maar fantastisch opgelost door Bestelbox. Goede service, ontzettend vriendelijk te woord gestaan.
4 sep 2023
Dank je wel! Fijn dat je je ervaring met ons goed is geweest. Heel leuk om te horen 💪🏻🎁
31 jul 2023

Goede service!

Voor het bestellen had ik nog een vraag over de levering. Ik ben super snel geholpen via de klantenservice! Hele fijne service.
1 aug 2023
Wij staan altijd klaar om alle vragen zo goed en snel mogelijk te beantwoorden! :)
15 dec 2023
Dit is zo leuk om te geven. Ontvangers reageren blij verrast. En er is ook voor een kleinere portemonnee keuze.
18 dec 2023
Wat een leuke review! Erg leuk om je enthousiasme te lezen.
17 aug 2023

Perfect!

netjes bezorgt in een mooie doos inpakpapier er omheen en gegeven aan onze schoonzoon die er heel blij mee was.
25 aug 2023
Super leuk om te horen! Bedankt voor de mooie review. Daar doen wij het voor 💪🏻
31 jul 2023
Super leuke box cadeau gegeven. Werd ook vriendelijk geholpen door de medewerkers toen ik een vraag had. Top!!
1 aug 2023
Leuk om te horen dat het cadeau goed is ontvangen! Vriendelijke personeel staat altijd klaar voor een vraag!
14 nov 2023

perfecte verrassing

makkelijk bestellen bezorgen op hewenste datum en je kan een pakket voorzien van een persoonlijke boodschap
15 nov 2023
Dank je wel voor de mooie review! En het delen van je prettige ervaring met ons.
CP
C P.
Koudum
21 aug 2023
Mijn dochter en schoonzoon vonden het een geweldige box. En alles smaakte heel lekker, zeiden ze.
25 aug 2023
Heel leuk om te horen! Dank je wel voor het schrijven van deze review. En goed om te horen dat hij in de smaak is gevallen.
18 jun 2023
Word altijd leuk ontvangen zoiets. Ik heb geeneens een cadopapier erom heen gedaan, was prima zo
20 jun 2023
Ons doel is overal een cadeautje van te maken. Dat is zeker geslaagd zo te horen!
22 jul 2023
Prima afhandeling van de bestelling en de ontvanger(s) waren heel enthousiast over het kado!
25 jul 2023
Fijn om te horen, ons doel is om een cadeau af te leveren en een glimlach op het gezicht te toveren :)
3 sep 2023
Kleine presentje voor mijn schoonvader. Was keurig op tijd en het heeft hem goed gesmaakt.
4 sep 2023
Erg leuk om te horen dat wij je schoonvader namens jou blij hebben kunnen maken met wat lekkers. Dank je voor vertrouwen in ons 💪🏻🎁
18 aug 2023
Heel prettige samenwerking, overleg en afstemming van het product. Wij zijn zeer tevreden
25 aug 2023
Super om te horen! Dank je wel voor deze mooie review. 👊🎁
29 jun 2023

Top service!

Snelle levering (zelfde dag), persoonlijke benadering bij onduidelijkheden, vriendelijk
7 jul 2023
Dank voor de complimenten en fijn om te lezen dat onze persoonlijke service je goed is bevallen!
31 aug 2023
Hele lekkere producten, leuke verpakking en op tijd bezorgd. Wat kan er nog beter?
1 sep 2023
Heel leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze cadeauboxen 💪🏻
RV
Rob v.
Zoetermeer
20 jul 2023
Super snel geleverd en zeer tevreden vrienden met het opkikker pakket!! Whauw! Top!
21 jul 2023
Leuk dat de ontvangers blij waren met de opkikker box!
7 aug 2023
Prachtig cadeautje door de brievenbus met een leuke reactie van de ontvanger
9 aug 2023
Super leuk om te horen! Bedankt voor het compliment. Daar doen wij het voor.
4 jul 2023
Fijn dat je precies krijgt wat er op de foto staat. En het smaakt goed.
7 jul 2023
Leuk om te lezen dat de wijnproeverij in de smaak is gevallen! Wij vinden hem zelf ook erg lekker :)
18 jun 2023
Leuk pakket voor een leuke prijs. De ontvangers waren aangenaam verrast.
20 jun 2023
Moment voor jezelf filmbox is altijd een leuk cadeau om te krijgen. De verrassing is goed geslaagd zo te horen :)