Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden429 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Langdurig moet er gewacht worden voordat de telefoon opgenomen wordt. Zie bovenstaande tekst

Tot drie keer toe beloofde drie medewerkers om een nieuwe kortingscode te sturen nadat ik uitgelegd had dat er een storing bij mijn bank was en de kortingscode aangaf toen ik het opnieuw deed ongeldig te zijn.wanneer ik via support gabor een mail zou sturen ik een nieuw kortingscode zou ontvangen.. Op 25 april gestuurd maar nu op 8 mei nog niets gehoord. Steeds zegt een medewerker iets anders. De laatste vertelde dat het gebruikelijk is om binnen 48 uur te antwoorden!!!!
Veel keus, vlot bezorgd en blij met mijn prachtige schoenen.
bezorging niet aangekondigd en tijdens aflevering voor de deur gezet. Wij waren toen niet thuis.
Correcte levering

Grenzeloos enthousiast

Maandag besteld en woensdagochtend al in huis, vanuit zuid-Duitsland. Keurig verzorgd.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over ons product en onze verzendservices. We zijn blij om te horen dat u de bestelling snel hebt ontvangen en dat deze zorgvuldig verpakt was. Wij streven naar een goede klantervaring met snelle levering en kwaliteitsproducten. Bedankt dat u klant bent van Gabor!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u een uitstekende ervaring heeft gehad. Bij Gabor streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit en een voorbeeldige klantenservice te bieden. Wij waarderen uw feedback en waarderen uw steun voor ons merk. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw vriendelijke woorden achter te laten!
alles
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor Gabor schoenen achter te laten. Wij waarderen uw feedback omdat het ons helpt onze service te verbeteren en de behoeften van onze klanten te begrijpen. We zijn erg trots op onze Gabor schoenen en streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Wij waarderen uw mening en danken u nogmaals voor uw beoordeling.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw lovende recensie over Gabor schoenen! We vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over ons product. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Bij Gabor streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben en het is geweldig om te weten dat dat in uw geval gelukt is. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We stellen het zeer op prijs!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback, dat stellen wij zeer op prijs. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de levering en service, en dat u onze producten bevredigend vond. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. We zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat klanten zoals u tevreden zijn met hun Gabor-ervaring. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Snel en goed geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat uw levering zowel snel als bevredigend was. Bij Gabor streven we er altijd naar om kwaliteitsproducten met een uitstekende service te leveren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen - we stellen dit zeer op prijs!
Bezorging prima, perfecte pasvorm
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van de levering en pasvorm van Gabor! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent over deze aspecten van onze service. Bij Gabor hebben we een uitstekende klantenservice hoog in het vaandel staan, en we danken u voor uw feedback, omdat die ons helpt om onze producten en diensten nog verder te ontwikkelen.
ID
I d.
Den haag
de schoenen zitten heerlijk levering binnen acceptabel termijn top erg blij met mijn schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met Gabor schoenen te delen! We zijn zo blij dat ons team uw nieuwe schoenen binnen een acceptabel tijdsbestek kon leveren en dat u ze comfortabel vond. Bij Gabor streven we ernaar om producten van superieure kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren. Wij waarderen uw feedback en danken u nogmaals voor het delen ervan met ons.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling van onze Gabor producten. Wij stellen uw vriendelijke woorden echt op prijs en vinden het geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring met ons heeft gehad. Uw feedback helpt ons om onze klanten schoenen van de beste kwaliteit en service te blijven bieden. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input!
LK
Lyke K.
Meerkerk
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en service. Wij zijn er trots op dat we producten van topkwaliteit en een uitstekende klantenservice bieden, dus uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons. We kijken ernaar uit om u te blijven voorzien van fantastische schoenen van Gabor.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over Gabor! We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring met ons hebt gehad, van de producten tot de levering. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en we kijken ernaar uit om in de toekomst een uitstekende klantenservice te blijven bieden.
snelle bezorging, direct geld terug gestort bij retour.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons leverings- en restitutiebeleid. Wij streven ernaar om onze klanten een stressvrije winkelervaring te bieden en zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij zijn toegewijd aan het leveren van producten en klantenservice van de hoogste kwaliteit. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met Gabor Schoenen te delen. We zijn blij om te weten dat u tevreden was over onze producten, levering en service. Wij streven naar een uitstekende klantervaring en stellen uw feedback op prijs. Bedankt dat u deel uitmaakt van de Gabor Schoenen-familie!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor! We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van de levering, producten en service. Bij Gabor streven we naar uitstekende kwaliteit en klanttevredenheid. Wij waarderen uw feedback en danken u voor het kiezen van Gabor!