Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

6 jun 2023
Mooie schoen, redelijk snelle levering
6 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij te horen dat de schoenen u bevallen zijn. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
5 jun 2023
Schoenen prima en bezorging iets later dan beloofd.
6 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te horen dat u blij was met uw schoenen en verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. Bij Gabor Schoenen streven we naar een uitstekende klantenservice voor al onze producten en diensten en we danken u dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
WV
WILLY V.
HEKENDORP
5 jun 2023
Berichtje sturen als ze verzonden worden of als ze bezorgd worden die dag.
6 jun 2023
Geachte klant, Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
3 jun 2023
Bestellen ging prima. Alleen kreeg bericht van verzending en wanneer het bezorgd ging worden en was zo voor de voordeur gezet. Dat vond ik niet zo netjes
5 jun 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling en we waarderen uw feedback. In ons bedrijf streven we ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden en het spijt ons dat u ons leveringsproces niet bevredigend vond. We nemen klanttevredenheid zeer serieus en waarderen uw input. We begrijpen uw bezorgdheid en zullen ernaar streven dat alle klanten in de toekomst een positieve ervaring met ons hebben. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
3 jun 2023
Geen mail gehad van aankomst. Dan ben je ook niet thuis!!!!!
5 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. In ons bedrijf hechten we veel waarde aan klanttevredenheid en streven we altijd naar een uitstekende service. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen het belang van communicatie en verwelkomen uw feedback zodat we onze service voortdurend kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
2 jun 2023
Model valt prima en de verschillende wijdte maten heel belangrijk
5 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat je het model bevredigend vond en dat de verschillende breedtes belangrijk waren. In ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden voor een goede prijs, zodat onze klanten een goede ervaring hebben. We waarderen je feedback en danken je dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
27 mei 2023

Leveringstermijn onduidelijk

Na bestelling en bevestiging ontving ik een verzendbericht met track-and- trace code. Helaas werkte de track-and-trace code niet. Ik moest in een afzonderlijke e-mail informatie vragen over de levering.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw eerlijke evaluatie. Wij nemen uw feedback graag ter harte zodat wij ons continu kunnen verbeteren en ontwikkelen. Zodat wij u in de toekomst zo snel mogelijk kunnen helpen, neemt u gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/de_de/support. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
MK
Mieke k.
huissen
Mooi verpakt goed product
25 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling We zijn blij dat u de kwaliteit van onze producten en de zorg waarmee we ze verpakken waardeert. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en wij danken u dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. In ons bedrijf streven we ernaar om alleen de beste kwaliteitsproducten te leveren aan onze klanten, evenals een vlotte en aangename winkelervaring. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
25 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling en het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat u van onze producten en diensten heeft genoten. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten de beste kwaliteitsproducten en -diensten leveren, en het is bemoedigend te weten dat wij dit voor u hebben bereikt. Met vriendelijke groeten Ihr Gabor Online-Team Nogmaals bedankt voor uw feedback, wij stellen het op prijs!
24 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn zo blij te horen dat u tevreden bent over onze producten, levering en service. Wij streven er elke dag naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
23 mei 2023
Wat bijzonder is?? = bestellen - in huis krijgen - aan je voeten doen en gelijk heerlijk lopen‼️‼️
24 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We zijn erg blij dat u het gemak van bestellen en leveren als een prettige ervaring heeft ervaren. Ons doel is dat al onze klanten een positieve winkelervaring bij ons hebben. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
23 mei 2023
Bijzonder snel en netjes geleverd,
24 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring met ons. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over de snelheid en kwaliteit van onze service. Wij streven naar de hoogste klanttevredenheid en zijn blij te horen dat u tevreden was over onze levering. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
24 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We zijn echt dankbaar dat u tevreden was met de producten, service en levering. Wij streven ernaar om onze klanten in alle opzichten de beste service te bieden en zijn blij dat uw ervaring zo positief was. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven - het is zeer waardevol voor ons en helpt ons voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
GV
22 mei 2023
Comfortabele sandaal met modisch uiterlijk
22 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback over onze sandalen. Wij waarderen de mening van onze klanten en zijn erg blij dat u ze comfortabel en modieus vindt. Wij streven ernaar kwaliteitsproducten aan te bieden die zowel modieus als functioneel zijn. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Bijzonder snelle levering.
22 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden was met de snelheid van levering. Bij ons bedrijf streven we ernaar uit te blinken in alle aspecten van de dienstverlening en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
21 mei 2023
22 mei 2023
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een algehele positieve ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren, dus we zullen uw feedback in overweging nemen bij het verbeteren van onze leveringsprocessen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Tea