Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG
Beoordelingen:

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden429 beoordelingen in totaal  

4,36
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

de meest kritische beoordeling

13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Langdurig moet er gewacht worden voordat de telefoon opgenomen wordt. Zie bovenstaande tekst

Tot drie keer toe beloofde drie medewerkers om een nieuwe kortingscode te sturen nadat ik uitgelegd had dat er een storing bij mijn bank was en de kortingscode aangaf toen ik het opnieuw deed ongeldig te zijn.wanneer ik via support gabor een mail zou sturen ik een nieuw kortingscode zou ontvangen.. Op 25 april gestuurd maar nu op 8 mei nog niets gehoord. Steeds zegt een medewerker iets anders. De laatste vertelde dat het gebruikelijk is om binnen 48 uur te antwoorden!!!!
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is meer dan een week geleden en betaald! We hebben een vraag gesteld over een SMS om douane geld te betalen en geen reactie ontvangen tot nu toe, de termijn van 24 uur is al lang verstreken. Ik raad iedereen af hier iets te bestellen, misschien komt onze bestelling nog maar en zoniet ben ok bang dat het geld ook weg is.!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
3 apr 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We stellen uw feedback zeer op prijs. Bij Gabor Schoenen zijn we er trots op dat we onze klanten een snelle en efficiënte service kunnen bieden. We hebben uw bestelling ontvangen op 27/03/2024 en verzonden op 28/03/2024. Vanwege de feestdagen op vrijdag en maandag in Duitsland is de verzending bij DHL ook vertraagd. Je pakket bevindt zich al in het bezorggebied en zou binnenkort bij je afgeleverd moeten worden. We hopen dat u uw bestelling snel ontvangt en dat deze aan uw verwachtingen voldoet.
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Communicatie heel slecht, telefonisch niet te bereiken en ook via email geen antwoord. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
26 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij Gabor streven we ernaar om klantenservice en communicatie van hoge kwaliteit te bieden aan al onze klanten. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben je bericht op vrijdag per e-mail ontvangen en hebben vandaag gereageerd. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit incident heeft veroorzaakt en zijn op zoek naar manieren om onze klantenservice en communicatie in de toekomst te verbeteren.
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
14 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. We hebben de zending graag gecontroleerd. Volgens de tracking van de zending kon deze twee dagen na het plaatsen van de bestelling niet worden geleverd en is deze dienovereenkomstig naar de winkel gebracht. Voor meer informatie over de zending kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support Met vriendelijke groet Uw Gabor online team
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen met DHL verzonden, geen bezorger gezien, al twee keer bij servicepoint geweest, zijn ze dus ook niet. Geen briefje in bus of mail.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
14 feb 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We zijn graag een onderzoek gestart en zullen u per e-mail informeren zodra we de resultaten hebben ontvangen. Met vriendelijke groet Uw Gabor online team
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Eerst oplossen en dan deze vraag nog meer een keer stellen
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
4 mrt 2024
Bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling en begrijpen uw frustratie. Wij waarderen onze klanten en streven ernaar om de best mogelijke service te bieden. Ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat klanten tevreden zijn met hun ervaringen en wij waarderen uw feedback. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren!!! Ze zijn na 1,5 week nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
5 feb 2024
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw enthousiasme voor onze Gabor schoenen. Wij streven ernaar om de allerbeste klantervaring te leveren en verontschuldigen ons dat de schoenen nog niet zijn aangekomen zoals verwacht. Ons team zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk tevreden bent met uw bestelling. Bedankt voor uw geduld en begrip.
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling helaas niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
19 jan 2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Stuur ons de ingevulde ontvangerverklaring als antwoord op onze e-mail. We zullen alle volgende stappen uitleggen in de aparte e-mail. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
5 feb 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling. Wij bij Gabor waarderen uw feedback over onze service. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en bieden onze oprechte excuses aan als wij in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd worden ontvangen, en we zijn teleurgesteld dat u de uwe nog niet hebt ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig hebt of nog vragen hebt.
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ze waren niet op voorraad dus bestelling geannuleerd nu nog op mijn geld wachten zou binnen een paar dagen worden gestort. Maar raar dat er niet bij stond dat ze niet meer leverbaar waren.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
4 dec 2023
Beste klant, bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling niet geleverd kon worden. Onze online shop werkt volgens het marktplaats-principe. Dit betekent dat u bij Gabor Schoenen AG bestelt - maar de levering vindt voornamelijk plaats via lokale Gabor schoenenwinkels die actief betrokken zijn. Artikelannuleringen achteraf kunnen helaas in uitzonderlijke gevallen voorkomen. De reden hiervoor kan bijvoorbeeld een systeemgerelateerde voorraadafwijking zijn of een materiaaldefect dat achteraf wordt ontdekt. Onze excuses dat dit bij uw bestelling het geval was. U ontvangt uiteraard uw geld terug. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde producten ontvangen, klantenservice onbereikbaar

Kreeg een verschillende linker - en rechterlaars toegestuurd. Slechte klantenservice, telefonisch onbereikbaar. Geen reactie op mijn mails.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
11 okt 2023
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons dat u problemen had om onze klantenservice te bereiken. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten een uitzonderlijke ervaring te bieden en we verontschuldigen ons dat we daar in dit geval niet in geslaagd zijn. We sturen je graag een aparte e-mail met de gevraagde informatie. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling bleek niet beschikbaar,. Vooraf werd niet gemeld dat dit tot de mogelijkheden hoorde.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
3 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling niet geleverd kon worden. Onze online shop werkt volgens het marktplaats-principe. Dit betekent dat u bij Gabor Schoenen AG bestelt - maar de levering vindt voornamelijk plaats via lokale Gabor schoenenwinkels die actief betrokken zijn. Het kan helaas in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een artikel wordt geannuleerd. De reden hiervoor kan bijvoorbeeld een systeemgerelateerd voorraadverschil of een naderhand ontdekt materiaalfout zijn. Gelieve ons te verontschuldigen voor het feit dat dit bij uw bestelling het geval was. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten nog altijd niet ontvangen, klantenservice reageert niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
18 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad in onze online shop. Volgens het verzendnummer is uw bestelling succesvol geleverd op 17.10.2023. Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_be/support zodat we uw vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen, levering duurt lang, communicatie slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
28 jul 2023
Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Zoals in het aparte bericht staat, is de bestelling onderweg. Volgens de tracking wordt de zending klaargemaakt voor levering in het afleverdepot. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen mail gehad van aankomst. Dan ben je ook niet thuis!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
5 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. In ons bedrijf hechten we veel waarde aan klanttevredenheid en streven we altijd naar een uitstekende service. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen het belang van communicatie en verwelkomen uw feedback zodat we onze service voortdurend kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de schoenen nog niet ontvangen ! Dit duurt wel lang!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
22 nov 2023
Beste klant, bedankt voor je eerlijke beoordeling. Volgens de tracking van PostNL kon uw pakket niet worden afgeleverd en zal het worden teruggestuurd. Zodra de retourzending is verwerkt, ontvangt u uiteraard uw geld terug. We zouden het echter fijn vinden als u een nieuwe bestelling plaatst. Wij betreuren de omstandigheden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn schoenen nog steeds niet binnen!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
7 nov 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en uw ervaring met ons te delen. Volgens de tracking van de zending is het pakket succesvol afgeleverd. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen zending ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
21 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Volgens het volgsysteem kon uw bestelling niet worden geleverd en staat deze klaar om te worden opgehaald bij een filiaal. We sturen u graag meer informatie in een aparte e-mail. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb de schoenen niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
18 sep 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen graag een onderzoek in en informeren u in een speciale e-mail zodra we de feedback hebben ontvangen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb ze niet ontvangen....
Beoordeling melden
Antwoord van Gabor Shoes AG
7 aug 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen. Volgens het volgsysteem is de bestelling vrijdag met succes geleverd. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team