Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Op donderdag bevestigt dat geld retour komt en op dinsdag nog niet ontvangen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt dat u de tijd neemt om Gabor te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren het om te horen dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Bij Gabor nemen we klanttevredenheid zeer serieus en streven we bij elke aankoop naar de best mogelijke ervaring. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft, zodat we onze toewijding aan uitstekende service kunnen laten zien.
13 jun 2023
Schoenen zijn al een paar dagen onderweg maar nog niet geleverd. Track en trace nummer wordt niet herkend. En bij bellen wordt de verbinding verbroken (3x)
Antwoord van Gabor Shoes AG
13 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. Volgens het volgsysteem is uw bestelling vandaag met succes geleverd. U bent van harte welkom om contact met ons op te nemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support zodat we uw vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team