Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

18 apr 2024
Gemakkelijk om te bestellen en het retourneren ging ook gemakkelijk. Binnen redelijke tijd, geld terug op rekening.
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn zo blij dat het bestellen en terugsturen gemakkelijk voor u was. Wij waarderen onze klanten en zijn er trots op dat we een handige en efficiënte service kunnen bieden. Bij Gabor streven we ernaar om tevreden klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
bezorging niet aangekondigd en tijdens aflevering voor de deur gezet. Wij waren toen niet thuis.
13 apr 2024
Perfect, en correcte afhandeling van een retour.
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij bij Gabor zijn blij om te weten dat het retourproces naar tevredenheid voor u is verlopen. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten een probleemloze retourervaring kunnen bieden en zijn blij dat u een goede ervaring had. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
De grote maat en de breedte (. 44 dames).
Snelle levering.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze bezorgdienst. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u een trouwe klant bent!
alles
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor Gabor schoenen achter te laten. Wij waarderen uw feedback omdat het ons helpt onze service te verbeteren en de behoeften van onze klanten te begrijpen. We zijn erg trots op onze Gabor schoenen en streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Wij waarderen uw mening en danken u nogmaals voor uw beoordeling.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback, dat stellen wij zeer op prijs. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de levering en service, en dat u onze producten bevredigend vond. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. We zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat klanten zoals u tevreden zijn met hun Gabor-ervaring. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor schoenen te beoordelen. We zijn blij dat u een overwegend positieve ervaring had, en waarderen uw feedback. Bij Gabor is het onze missie om schoenen van uitstekende kwaliteit te leveren die onze klanten ultiem comfort bieden. Wij streven er voortdurend naar om ons product- en serviceaanbod te verbeteren om u de best mogelijke ervaring te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback en beoordeling - we kijken ernaar uit om uw ervaringen in de toekomst te verbeteren.
WV
26 apr 2024
26 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat uw Gabor-schoenen in het algemeen goed bevallen zijn. We streven er voortdurend naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we waarderen uw eerlijke feedback. Als bedrijf hechten we veel waarde aan kwaliteit en vakmanschap, en we zijn er trots op dat we onze klanten het hoogste niveau van comfort en duurzaamheid in hun schoenen kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
21 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Gabor te delen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze producten, levering en service. Wij streven ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden en we zijn blij om te horen dat we aan deze doelstellingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u ons een 4/5 beoordeling heeft gegeven. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsschoenen te bieden die zowel stijlvol als comfortabel zijn. Wij waarderen de mening van elke klant en houden rekening met hun feedback bij het nemen van beslissingen, dus bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
16 apr 2024
Bedankt voor uw feedback over ons Gabor productassortiment. Wij hechten veel waarde aan uw mening en zijn blij om te horen dat u tevreden was over de algehele ervaring en de kwaliteit van onze producten en service. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten uitstekende producten en service te bieden die de verwachtingen overtreffen. Wij doen er alles aan om ons product op tijd en op een voor onze klanten handige manier te leveren, dus het spijt ons om te horen dat er problemen waren met de levering. Wij waarderen uw inzichten en nemen alle feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.
13 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling van onze Gabor schoenen te delen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te horen dat de pasvorm en stijl van de schoenen aan uw verwachtingen voldeden. Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden was over de kwaliteit van de materialen die in onze schoenen gebruikt zijn, maar bij Gabor geven we altijd prioriteit aan comfort en duurzaamheid bij het selecteren van materialen. We zijn er trots op dat we schoenen aanbieden die ontworpen zijn om de tand des tijds te doorstaan, en we hopen dat u een trouwe klant blijft.
16 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling van Gabor Schoenen. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. Bij Gabor streven we ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. We zijn blij dat u onze levering, producten en service bevredigend vond. Uw feedback is waardevol en helpt ons om onze service in de toekomst te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor de recensie.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor schoenen te beoordelen. We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u ons product in het algemeen goed vond. We zijn er trots op dat we kwaliteitsschoenen produceren die zowel modieus als comfortabel zijn, dus we zijn blij om te horen dat u vond dat ze aan uw verwachtingen voldeden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling - we waarderen uw mening en kijken ernaar uit om in de toekomst schoenen van topkwaliteit te blijven leveren!
Gabor heeft een goed verzorgd pakket afgeleverd. Mijn complimenten! Helaas heeft DHL (zoals bijna altijd) steken laten vallen waardoor mijn pakket pas op 3 april in de middag beschikbaar was. Zonder DHL was het 5 sterren geweest! Met vr.gr.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw recensie en uw complimenten over de bezorgdiensten van Gabor. We zijn blij dat u tevreden was over hoe we het leveringsproces hebben afgehandeld. Wij begrijpen uw teleurstelling over de prestaties van DHL en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Als bedrijf streven wij ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en wij zullen blijven werken aan het verbeteren van onze service. Nogmaals bedankt voor uw feedback!

Fijne schoenen

Duidelijke website en bestellen is zo gebeurd. Enige wat jammer is dat de tracker naar de Duitse DHL gaat. Maar is wel gewoon bekend bij Nederlandse DHL
20 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback over onze website en het bestelproces. Wij zijn ons bewust van het ongemak van het traceren van zendingen via DHL Duitsland. Wij delen uw wens om een soepel leveringsproces te garanderen en streven ernaar om een klantervaring te bieden die zowel transparant als efficiënt is. Wij danken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en waarderen uw loyaliteit als klant van Gabor Shoes.
Kleur model pasvorm zijn zeer goed alleen zonder schoenlepel kom ik er niet in ,zal wel wat beter worden na een tijdje dragen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en voor uw positieve opmerkingen over de kleur en pasvorm van Gabor schoenen. Het spijt ons om te horen dat u moeite hebt om er zonder schoenlepel in te komen. U kunt er gerust op zijn dat het met slijtage gemakkelijker zou moeten worden. Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en hopen dat u in de toekomst veel plezier zult hebben van uw Gabor-schoenen.
Jammer dat postnl niet gemaild heeft hoe laat ze zouden komen en ook niet dat het pakket naar een afhaalpunt was gebracht
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Wij stellen de tijd die u hebt genomen om feedback te geven zeer op prijs. Wij begrijpen dat u problemen hebt ondervonden met de levering van uw bestelling. Bij Gabor beschouwen we klanttevredenheid als onze topprioriteit en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle pakketten op tijd en in perfecte staat aankomen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, we zijn altijd op zoek naar manieren om onze klantervaring te verbeteren.