Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om onze Gabor producten te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat de selectie en levering u bevielen. Uw input wordt zeer gewaardeerd en we zullen ernaar streven om ons hoge serviceniveau te handhaven. Wij geloven in het aanbieden van producten van hoge kwaliteit tegen concurrerende prijzen, en we hopen dat uw ervaring met ons positief was. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Gabor te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. Uw feedback helpt ons te begrijpen hoe we kunnen blijven verbeteren en onze klanten de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een voorbeeldige klantenservice te bieden. We zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat al onze klanten een prettige winkelervaring hebben telkens als ze bij ons winkelen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
JV
J. G. V.
Hellevoetsluis
4 feb 2024
Bestelling was eenvoudig te plaatsen. Levering duurde een week maar kwam waarschijnlijk doordat ze uit Duitsland kwamen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat het plaatsen van de bestelling eenvoudig was. Onze producten komen uit Duitsland en we begrijpen dat levertijden kunnen variëren. Wij streven er altijd naar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit en de best mogelijke service te bieden.
kwaliteit , pasvorm.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling van onze Gabor schoenen. Wij stellen uw feedback op prijs en zijn blij om te horen dat u de kwaliteit en pasvorm van onze schoenen waardeert. Bij Gabor zijn we er trots op dat we kwaliteitsproducten aanbieden die comfort en tevredenheid bieden. We hopen dat u onze schoenen met plezier blijft dragen.
Heerlijke pasvorm
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn zo blij om te horen dat u de pasvorm van uw Gabor-schoenen prettig vindt. Wij streven ernaar om klanten schoenen te bieden met een perfecte pasvorm en comfort. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat we u kwaliteitsschoenen kunnen blijven leveren. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat u tevreden was met het product van Gabor Shoes, en we verontschuldigen ons voor eventuele problemen met de levering en service. Bij Gabor Shoes is onze prioriteit altijd om klanten een geweldige ervaring te bieden, en we streven ernaar om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.
Marga D.
Drechtsteden

Goed.

19 sep 2023
Beste klant, wij zijn u dankbaar voor uw positieve feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over het leveringsproces en de kwaliteit van onze schoenen. Het is onze inzet om ervoor te zorgen dat klanten toegang hebben tot een breed assortiment producten tegen concurrerende prijzen. Bedankt dat u voor Gabor Schoenen hebt gekozen en dat u ons bij anderen aanbeveelt. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
EV
E. V.
Rijswijk
21 jul 2023
Nieuwe schoenen, zoals besteld en prima levering, keurig verpakt. De link naar track and trace met het zendingsnummer werkt niet op de Gaborsite, maar wel op Post.NL. Deze levert volgens afspraak.
24 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat uw bestelling op tijd is geleverd en goed verpakt was. We begrijpen dat de trackinglink op onze website niet werkte, maar we zijn blij dat je de levering op Post.nl hebt kunnen volgen. Bij Gabor willen we dat al onze klanten een prettige ervaring met ons hebben en we danken je dat je voor ons hebt gekozen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
31 aug 2023
Fijn dat de schoenen die ik nergens meer kon kopen in mijn maat, op deze site nog leverbaar waren. Ik merkte wel een klein kleurverschil tussen linker en rechterschoen.
1 sep 2023
Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Gabor schoenen te beoordelen! We zijn blij dat we je de schoenen konden leveren die je wilde in jouw maat. Het spijt ons te horen dat er een klein kleurverschil was tussen de rechter- en linkerschoen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We doen er alles aan om onze klanten producten van hoge kwaliteit te leveren. Bedankt voor je feedback en we hopen dat je in de toekomst bij ons zult blijven winkelen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
4 aug 2023
Ze zitten heel comfortabel ,eindelijk een schoen die prettig zit Had advies van mijn zussen gekregen die ze ook dragen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw vriendelijke beoordeling van onze Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat ze comfortabel zitten. Bij Gabor zetten we ons in om schoenen van de hoogste kwaliteit te leveren die zowel comfort als stijl garanderen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
22 nov 2023
Doos werd 3 huizen verder afgeleverd, zonder dat ik daar bericht van kreeg. Gelukkig eerlijke mensen.
22 nov 2023
Beste klant, bedankt voor je eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat uw pakket niet goed is afgeleverd. We betreuren het ongemak en hopen dat Post NL de volgende bestelling correct zal afleveren en dat u hiervan op de hoogte wordt gesteld. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Pasvorm prima. Duidelijke maattabel. De kleurstelling kwam niet overeen het plaatje op de site.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat de pasvorm geweldig was. Het spijt ons dat de kleur niet overeenkwam met de foto op onze website. Bij Gabor streven we ernaar dat onze klanten een product ontvangen dat aan hun verwachtingen voldoet, niet alleen qua pasvorm maar ook qua kleur. We zullen hier zeker naar kijken en ervoor zorgen dat onze klanten in de toekomst toegang hebben tot nauwkeurige productafbeeldingen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Maaike D.
St- Maartensdijk
4 aug 2023
Zijn heerlijke schoenen, met goede pasvorm. Prima levering na bestelling.En ook goede service.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback over uw ervaring met Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van het comfort van onze schoenen en dat de levering en service ook aan uw normen voldeden. Wij zetten ons in om schoenen van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
9 jun 2023
Goede service, snel in huis Linkje van track&trace werkte niet, dat was jammer
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had met onze service en dat het pakket snel is aangekomen. Het spijt ons dat de tracking link niet goed werkte. In ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke ervaring en kwaliteitsservice te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
WV
WILLY V.
HEKENDORP
5 jun 2023
Berichtje sturen als ze verzonden worden of als ze bezorgd worden die dag.
6 jun 2023
Geachte klant, Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
Geen verschoten suede laarsje sturen. Twee verschillende laatsjes
19 sep 2023
Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback over Gabor schoenen te geven. We zijn er trots op dat we onze klanten de best mogelijke schoenkeuze kunnen bieden en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsschoenen te leveren die voldoen aan de hoogste eisen van onze klanten. We horen nog steeds graag je feedback. Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support en ons meer in detail vertellen over je zorgen, omdat dit ons zal helpen om voortdurend te verbeteren en te ontwikkelen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
16 jul 2023
Snelle levering! Grote maten en breedte schoenen beschikbaar!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze snelle levering. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
13 jun 2023
Snelle levering , kon alleen bestelling niet volgen
14 jun 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd. In ons bedrijf streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We betreuren het dan ook dat u uw bestelling niet heeft kunnen volgen en zullen dit doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
5 jun 2023
Schoenen prima en bezorging iets later dan beloofd.
6 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij te horen dat u blij was met uw schoenen en verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. Bij Gabor Schoenen streven we naar een uitstekende klantenservice voor al onze producten en diensten en we danken u dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
snelle levering van mooie en goede schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij bij Gabor zijn blij om te horen dat u uw schoenen snel heeft ontvangen en dat ze van goede kwaliteit waren. Wij streven ernaar om de beste klantenservice te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team