Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Bredere maten mogelijk ook met steunzolen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw mening over onze Gabor schoenen. Wij streven ernaar om modieuze en comfortabele schoenen te leveren die aan ieders individuele behoeften voldoen. We begrijpen dat het vinden van de perfecte schoenmaat een uitdaging kan zijn en we zullen hard blijven werken om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.
29 jul 2023
De breedte van de schoen en soepel leer
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw mening over de breedte en het leer van de schoen. Bij Gabor geloven we in het bieden van superieur comfort en kwaliteit bij elke aankoop en dit is altijd onze topprioriteit. We waarderen je feedback en loyaliteit. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
Duidelijk webshop en snelle verzending
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u onze webshop gemakkelijk te navigeren vond en zijn blij dat onze snelle verzending naar tevredenheid was. Bij Gabor streven we ernaar om de beste online winkelervaring te bieden en klanttevredenheid te garanderen. Wij danken u voor uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
6 jun 2023
Mooie schoen, redelijk snelle levering
6 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij te horen dat de schoenen u bevallen zijn. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
Bestellen enz. loop als een speer.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat uw bestelervaring bij ons efficiënt en soepel is verlopen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze te geven.
CC
Caitlyn C.
Rotterdam
25 nov 2023
Kwaliteitschoenen goed afgeleverd.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u uw Gabor-schoenen in goede kwaliteit heeft ontvangen en dat ze op tijd zijn geleverd. Wij streven ernaar om klanten het hoogste niveau van service en kwaliteit te bieden, en we waarderen het dat u ons werk hebt erkend. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Fijne schoenen, snelle levering
13 jun 2023
Beste klant, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om deze met ons te delen. We zijn blij te horen dat je tevreden was met de schoenen en dat de levering snel was. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantervaring door middel van producten van hoge kwaliteit en betrouwbare service. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Snel en correcte aflevering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u een goede ervaring met ons had en dat uw bestelling snel en correct werd geleverd. Bij Gabor streven we ernaar om producten van uitstekende kwaliteit, klantenservice van topklasse en tijdige levering te leveren. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
22 okt 2023

Laatste bezorgtijd niet doorgekregen van DHL

Laatste bezorgtijd niet doo
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor je beoordeling! Volgens de tracking is je pakket succesvol afgeleverd op 19.10.2023. Je bent van harte welkom om contact met ons op te nemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support zodat we je vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
22 mei 2023
Bijzonder snelle levering.
22 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden was met de snelheid van levering. Bij ons bedrijf streven we ernaar uit te blinken in alle aspecten van de dienstverlening en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
25 jun 2023
Hebben een fijn voetbed
26 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die het leven van mensen verbeteren en we zijn blij om te horen dat je een schoen hebt gevonden die precies dat doet. We zijn er trots op dat we schoenen maken met de bedoeling dat onze klanten comfortabel en goed ondersteund kunnen lopen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
20 jan 2024
Snelle levering, top
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor uw erkenning voor de snelle levering van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het product en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Bij Gabor streven we ernaar om klanten te voorzien van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice; het is geweldig om te horen dat we dit doel hebben bereikt. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
25 jul 2023
Goede pasvorm
25 jul 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat onze Gabor-schoenen u goed passen. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
7 jul 2023
Snel geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de levering van uw bestelling. We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. In ons bedrijf streven we naar een snelle en betrouwbare levering voor al onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Heel goed
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw positieve feedback over Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten schoenen van uitstekende kwaliteit te bieden en we waarderen uw steun. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
24 jul 2023
Ga zo door
24 jul 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Met vriendelijke groeten, Uw Gabor Online Team
21 sep 2023
A
22 sep 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor producten te beoordelen. Wij waarderen de positieve feedback over onze selectie en kwaliteit van schoenen. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en streven ernaar om het best mogelijke product en de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u tevreden was met de producten en diensten die we hebben geleverd. Bij Gabor Schoenen streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Daarom hechten wij veel waarde aan klanttevredenheid door kwaliteitsproducten en uitstekende service te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
5 okt 2023
6 okt 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie over Gabor te schrijven. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten, levering en service. We streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen en we zullen onze verwachtingen in de toekomst blijven overtreffen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team