Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden429 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

CN
Cor N.
Zuidland
De schoenen waren ,niet bezorgd .na zes dagen . Toen gebeld, en prima geholpen. De schoenen waren er de andere dag . En heerlijk mooie Gabor rollingsoft.
ID
I d.
Den haag
de schoenen zitten heerlijk levering binnen acceptabel termijn top erg blij met mijn schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met Gabor schoenen te delen! We zijn zo blij dat ons team uw nieuwe schoenen binnen een acceptabel tijdsbestek kon leveren en dat u ze comfortabel vond. Bij Gabor streven we ernaar om producten van superieure kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren. Wij waarderen uw feedback en danken u nogmaals voor het delen ervan met ons.

Grenzeloos enthousiast

Maandag besteld en woensdagochtend al in huis, vanuit zuid-Duitsland. Keurig verzorgd.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over ons product en onze verzendservices. We zijn blij om te horen dat u de bestelling snel hebt ontvangen en dat deze zorgvuldig verpakt was. Wij streven naar een goede klantervaring met snelle levering en kwaliteitsproducten. Bedankt dat u klant bent van Gabor!
22 apr 2024
Top kwaliteit, snelle levering. Excellent klantenservice. Super comfortable schoenen.
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u blij bent met de kwaliteit, de snelle levering, de klantenservice en het comfort van onze Gabor-schoenen. Wij streven ernaar om de best mogelijke producten en diensten te leveren, zodat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.
GV

Blijvend een aantrekkelijke prijs/ kwaliteitverhouding

Goede pasvorm, goede kwaliteit en nog steeds een aantrekkelijke prijs.
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de pasvorm, kwaliteit en prijs van ons product. Wij zijn er trots op dat onze klanten een geweldige ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen. Wij streven ernaar om u de best mogelijke kwaliteit en waarde voor uw aankoop te bieden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
22 apr 2024
Snelle en correcte levering. Prima pasvorm en mooie kwaliteit.
24 apr 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze Gabor schoenen. We zijn zo blij om te horen dat u ze snel en correct hebt ontvangen, en dat ze goed passen en van goede kwaliteit zijn. Wij zijn trots op onze producten en streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden. We zijn blij dat u genoten heeft van de Gabor schoenen en hopen u snel weer te zien.
Veel keus, vlot bezorgd en blij met mijn prachtige schoenen.
snelle bezorging, direct geld terug gestort bij retour.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons leverings- en restitutiebeleid. Wij streven ernaar om onze klanten een stressvrije winkelervaring te bieden en zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij zijn toegewijd aan het leveren van producten en klantenservice van de hoogste kwaliteit. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
21 apr 2024
Vlot geleverd, goede kwaliteit en prima service
22 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat onze Gabor schoenen snel geleverd zijn en dat u tevreden bent over de kwaliteit en service. Bij Gabor streven we ernaar dat al onze klanten producten en service van de hoogste kwaliteit ontvangen. Nogmaals bedankt voor uw feedback - het wordt zeer gewaardeerd!
Veel keuze uit breedte en halve maten.
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u een grote selectie Gabor schoenen in zowel wijdtematen als halve maten hebt kunnen vinden. Het is ons doel om klanten de best mogelijke pasvorm en comfort te bieden. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat onze klanten zo tevreden mogelijk zijn met hun aankopen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Gabor.
19 apr 2024
Prachtige schoenen, zitten heerlijk.
19 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat uw ervaring met Gabor schoenen u bevallen is. Het is altijd onze missie om schoeisel te maken dat kwaliteit en comfort biedt, en we zijn blij dat u deze kwaliteiten waardeert. Hartelijk dank voor uw recensie en voortdurende steun.
Bezorging prima, perfecte pasvorm
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van de levering en pasvorm van Gabor! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent over deze aspecten van onze service. Bij Gabor hebben we een uitstekende klantenservice hoog in het vaandel staan, en we danken u voor uw feedback, omdat die ons helpt om onze producten en diensten nog verder te ontwikkelen.
26 apr 2024
Mooie schoen die héérlijk zitten
26 apr 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze Gabor schoenen! We zijn zo blij om te horen dat ze u perfect passen, want dat is een van onze topprioriteiten. Bij Gabor streven we ernaar om schoenen van hoge kwaliteit te leveren die bij elke stap comfort en kwaliteit bieden. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
Prima kwaliteit schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor schoenen te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze schoenen en we zijn blij dat ze aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Gabor streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te produceren die voldoen aan de tevredenheid van de klant. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u voor uw loyaliteit aan ons merk.
Snel en goed geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat uw levering zowel snel als bevredigend was. Bij Gabor streven we er altijd naar om kwaliteitsproducten met een uitstekende service te leveren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen - we stellen dit zeer op prijs!
Correcte levering
13 apr 2024
Mooie schoenen
16 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en we zijn blij om te horen dat u onze schoenen mooi vindt! Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring met onze producten te geven en stellen uw feedback op prijs.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u een uitstekende ervaring heeft gehad. Bij Gabor streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit en een voorbeeldige klantenservice te bieden. Wij waarderen uw feedback en waarderen uw steun voor ons merk. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw vriendelijke woorden achter te laten!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw lovende recensie over Gabor schoenen! We vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over ons product. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Bij Gabor streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben en het is geweldig om te weten dat dat in uw geval gelukt is. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We stellen het zeer op prijs!