Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor. We zijn blij om te horen dat de levering snel was en waarderen uw feedback. Bij Gabor streven we ernaar om klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden, en we waarderen uw mening.
13 apr 2024
Mooie schoenen
16 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en we zijn blij om te horen dat u onze schoenen mooi vindt! Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring met onze producten te geven en stellen uw feedback op prijs.
HV
30 mrt 2024
prima ervaring
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad met Gabor schoenen. Wij streven ernaar om al onze klanten een kwaliteitsproduct en een uitzonderlijke klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden over Gabor schoenen.
fijne pasvorm
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de pasvorm van onze Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u ze comfortabel vond en dat ze goed pasten. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten met een perfecte pasvorm leveren en zijn blij dat dit bij uw aankoop is gelukt. Bedankt dat u voor Gabor hebt gekozen!
IV
Imke V.
Almere
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van Gabor schoenen. Bij Gabor is het onze missie om kwaliteitsschoenen te leveren voor elke klant, ongeacht zijn voorkeuren of stijl. We kijken ernaar uit om onze relatie met u in de toekomst voort te zetten.
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw prachtige en positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u van onze Gabor schoenen genoten heeft. Bij Gabor Schoenen streven we ernaar om de hoogste kwaliteit en het beste comfort te bieden om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u voor ons hebt gekozen!
16 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn zo blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring met ons had. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze klanten de beste service en kwaliteitsproducten te bieden. Bij Gabor Schoenen zijn we trots op het aanbieden van stijlvolle, comfortabele schoenen die voldoen aan de behoeften van al onze klanten. We waarderen uw feedback en streven ernaar om een uitstekende klantenservice te blijven bieden. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Gabor Schoenen!
16 apr 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor schoenen. We vinden het geweldig om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en diensten. Bij Gabor streven we ernaar om altijd de hoogste normen op het gebied van kwaliteit en klantenservice te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
13 apr 2024
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van Gabor schoenen. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en danken u dat u ons bij anderen aanbeveelt. Het is onze missie om kwaliteitsschoenen met een uitstekende klantenservice te leveren, dus we zijn blij dat we dit voor u bereikt hebben. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, we stellen het zeer op prijs.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze Gabor-schoenen en waarderen uw vriendelijke woorden erover. Bij Gabor streven we ernaar om schoenen van hoge kwaliteit te leveren aan al onze klanten en dat zullen we blijven doen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en danken u nogmaals voor uw feedback.
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw Gabor schoenen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven wanneer ze bij ons winkelen, dus we waarderen uw positieve feedback. Bedankt dat u een trouwe klant bent - we kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer kwaliteitsproducten te kunnen bieden.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en dat u ons over de hele linie met 5/5 heeft beoordeeld. We zijn blij dat u tevreden bent met uw Gabor-product, de levering en de service. Ons bedrijf is toegewijd aan het leveren van kwaliteitsservice en -producten aan onze klanten. Wij streven ernaar dat iedereen een uitstekende ervaring heeft met onze producten en diensten. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat we u in de toekomst een uitstekende service kunnen blijven bieden.
7 apr 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor de positieve review over onze Gabor schoenen! We vinden het geweldig om te horen dat ze aan uw verwachtingen hebben voldaan en ze zelfs hebben overtroffen. Wij zijn erg trots op het leveren van kwaliteitsproducten en een voorbeeldige klantenservice, dus uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Nogmaals bedankt dat u een trouwe klant bent en de tijd neemt om uw ervaring te delen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om onze Gabor producten te beoordelen. Wij waarderen uw positieve feedback en 5/5 beoordeling! Wij werken hard om een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Het is ons doel om al onze klanten een prettige winkelervaring te bieden, en we zijn blij dat we dit voor u hebben kunnen bereiken. Nogmaals bedankt voor uw zaken en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
31 mrt 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw waardering van 5 sterren! Bij Gabor streven we ernaar om producten en klantenservice van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij waarderen uw positieve beoordeling en hopen dat u ook in de toekomst van onze diensten zult genieten.
AV
A V.
Alblasserdam
31 mrt 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om Gabor te beoordelen. We zijn zo blij dat u tevreden was met onze service en uw algehele ervaring. We begrijpen dat u niet helemaal tevreden was met de levering en de productkwaliteit van uw bestelling, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit en een uitstekende klantervaring te bieden, dus we waarderen alle feedback die ons kan helpen om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw geweldige beoordeling van Gabor! We vinden het geweldig om te weten dat u onder de indruk was van onze levering, producten en service. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten en de beste klantenservice te bieden, dus het is geweldig om te horen dat onze inspanningen zijn opgemerkt. Nogmaals bedankt voor uw tijd!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was over de producten, levering en service van Gabor. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor uw steun.
24 mrt 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u goede ervaringen heeft gehad met de producten, verzending en service van Gabor. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
17 mrt 2024
Fijne schoenen, goede leest en kwaliteit en mooie modellen
20 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u van de Gabor schoenen genoten heeft, en waarderen uw vriendelijke woorden over de pasvorm, kwaliteit en aantrekkelijke modellen. Bij Gabor streven we ernaar om het best mogelijke schoeisel te maken om onze klanten een comfortabele ervaring te garanderen. Bedankt dat u de tijd neemt om uw mening met ons te delen.