Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Prima site en makkelijk te bestellen. Snelle levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor! We zijn dankbaar dat u de website makkelijk te gebruiken vond en dat de levering snel was. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, en we stellen het op prijs. Bij Gabor streven we naar een positieve klantervaring bij elke aankoop. Wij danken u nogmaals dat u deel uitmaakt van de Gabor-familie.
19 mrt 2024

ALTIJD VOLGENS AFSPRAAK

Nauwkeurig status zending op de hoogte gehouden
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Gabor Schoenen achter te laten. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over ons efficiënte leveringsvolgsysteem. Wij streven ernaar om u een uitstekende winkelervaring te bieden en zijn verheugd dat u tevreden bent. Bedankt voor uw voortdurende steun en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.
Snelle levering uit Duitsland . Prima product.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor! We zijn blij om te horen dat het product naar wens was en dat u het snel heeft ontvangen. Ons doel is om klanten altijd producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, dus we stellen uw feedback op prijs. Nogmaals bedankt dat u voor Gabor hebt gekozen!
Fijne webshop en levering, prima produkt!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij dat u tevreden bent met het product en het leveringsproces. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten van begin tot eind een ervaring van hoge kwaliteit te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Goed op de hoogte gebracht met mails
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback over Gabor. Wij streven ernaar om onze klanten op de hoogte te houden en waarderen het dat u de tijd neemt om ons te laten weten dat we daarin geslaagd zijn. Bij Gabor werken we er voortdurend aan om uitzonderlijke service te bieden en om al onze klanten op de hoogte te houden van wijzigingen of updates. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Keurige afhandeling
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Bij Gabor streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice en winkelervaring te bieden. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat ons team in staat was om tijdig aan uw behoeften te voldoen. Wij hopen u een uitstekende ervaring te bieden wanneer u de volgende keer bij Gabor winkelt.
9 mrt 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback over onze Gabor schoenen te geven. We zijn erg blij om te horen dat u een snelle levering hebt gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke producten en diensten te leveren, en waarderen alle feedback die wij ontvangen. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Prima service!
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met Gabor heeft gehad. Wij zetten ons in om onze klanten service en producten van hoge kwaliteit te bieden en zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
Prima schoenen
20 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u veel plezier beleeft aan uw Gabor schoenen. Hier bij Gabor streven we ernaar om onze klanten schoenen van de hoogste kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden. We hopen dat u ook in de toekomst een geweldige ervaring met ons zult hebben!
snelle service
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze snelle service. Wij streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben, en we zijn blij dat u tevreden was met uw service. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn!
17 mrt 2024
Goede pasvorm
20 mrt 2024
Bedankt voor de positieve feedback over de pasvorm van Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat ze het comfort en gemak boden waarnaar u op zoek was, en we zijn vastbesloten om kwaliteitsproducten te blijven leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
JV
Jenn V.
Nederhemert
Prima
20 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback en uw keuze voor Gabor. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Bij Gabor doen we er alles aan om onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden, zodat ze een prettige winkelervaring hebben. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
GD
Gerard d.
hilversum
nvt
Antwoord van Gabor Shoes AG
Dank u voor uw opmerkingen. Bij Gabor streven we ernaar om schoenen van hoge kwaliteit te leveren die stijl en comfort bieden. Wij waarderen de feedback van onze klanten en houden er rekening mee bij het creëren van onze productlijnen. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen en we hopen dat u ook in de toekomst veel plezier zult beleven aan het dragen van Gabor-schoenen.
RS
Rirt S.
Den Haag
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Gabor achter te laten. We zijn blij om te zien dat u tevreden was met onze levering. Wij begrijpen dat onze producten en service niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en wij verontschuldigen ons hiervoor. Bij Gabor streven we ernaar om altijd producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons streven om onze diensten te verbeteren, zodat we in de toekomst aan uw behoeften en verwachtingen kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke beoordeling, we stellen het echt op prijs.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze producten en diensten te beoordelen! We zijn blij om te horen dat u genoten hebt van uw ervaring met Gabor en dat u tevreden was over de kwaliteit van onze producten, levering en service. Bij Gabor streven we ernaar om klanten uitstekende producten en een ongeëvenaarde klantervaring te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en vinden het fijn om te weten dat we hierin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om onze relatie met u in de toekomst voort te zetten. Nogmaals bedankt voor uw steun! Hoogachtend, [Uw naam] Gabor Manager
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Gabor schoenen! We zijn echt dankbaar dat u een prettige ervaring met ons hebt gehad en dat u onze producten, levering en service van de hoogste kwaliteit vond. Hier bij Gabor Schoenen streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en ervoor te zorgen dat ze elke keer tevreden de deur uitgaan. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn!
24 feb 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze levering, producten en diensten. Wij streven ernaar om onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, en we zijn blij dat uw ervaring dit weerspiegelt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven - dat wordt zeer gewaardeerd.

Half maatje kleiner

Snelle levering. Retour ook makkelijk. Laarsjes een halve maat kleiner genomen dan ik normaal draag. Dit is altijd zo met laarsjes van Gabor. Maar ze zitten echt fantastisch!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat de levering snel was en het retourproces eenvoudig. We waarderen uw feedback over de maat van onze Gabor schoenen - we streven ernaar om onze klanten een comfortabele pasvorm te bieden, maar we begrijpen dat stijlvoorkeuren kunnen variëren. Bedankt voor uw begrip en steun!
IV
I v.
Leidschendam
Goede communicatie, duidelijke instructies voor retouren, correcte levering binnen vlotte leveringstijd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze communicatie goed was, dat onze instructies voor het retourneren duidelijk waren en dat onze levering snel en correct was. Het is onze missie om een uitstekende klantenservice en klanttevredenheid te bieden. We hopen dat u veel plezier blijft beleven aan uw Gabor schoenen!
MV
Mirian V.
Wijchen
Mooie laarsjes in de uitverkoop luxe verpakt. Gabor zit altijd fijn! Ook met een flinke hak 😊
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van onze Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u ze comfortabel en aantrekkelijk vond, zelfs met hakken! Ons doel is om onze klanten modieus en comfortabel schoeisel te bieden, en wij waarderen uw feedback. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.