Op de website stond 1-2 dagen levertijd vanwege drukte, dus daar had ik al rekening mee gehouden. Het werk uiteindelijk 4 dagen levertijd. Geef dat dan gewoon eerlijk aan.
Het pakje is véél te laat toegekomen. Waarschijnlijk heeft PostNL het op een fout adres afgeleverd, heb Mulder retail daarvan per mail op de hoogte gebracht. Zij hebben nog niet gereageerd. De inhoud van het pakje komt overeen met wat ik besteld heb.
Beoordeling melden
Antwoord van graszaaddirect.nl
26 apr 2024
Wat jammer om te horen dat het zo is gelopen bij u. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
De 20kg zak ijzersulfaat heeft aan de bovenkant een vulopening die open blijft. Als je die zo in een kartonnen doos stopt dan loopt het in de doos en via de kieren naar buiten. Toen de postbode het bracht, liep het via de hoeken al uit de doos, op de stoep en de vloerbedekking. Ijzersulfaat geeft blijvende roestvlekken, dus ik denk dat de postbode er ook niet blij mee is. Tip: zak eerst dichttapen of extra zak er omheen en dan in de doos doen.
Dag.
Het eindresultaat moet ik nog afwachten. Het graszaad zag er wel prima uit.
Ik bestelde online omdat ik me dan niet moet verplaatsen, maar ik kreeg bericht van postNL, dat ik het moest afhalen in een ophaalpunt 7 km van mijn deur.
Ik was die dag thuis en men deed blijkbaar de moeite niet.
Spijtig en geen goede service.
Beoordeling melden
3 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Normale gang van zaken, ik heb iets besteld, vooruitbetaald en op tijd ontvangen niets bijzonders dus, eogenlijk geen reden om te reageren
Beoordeling melden
22 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering gebeurde paar dagen na de oorspronkelijk aangegeven tijd. Geen mogelijkheid om bij Post NL levering uit te stellen of te wijzigen
Op de website stond 1-2 dagen levertijd vanwege drukte, dus daar had ik al rekening mee gehouden. Het werk uiteindelijk 4 dagen levertijd. Geef dat dan gewoon eerlijk aan.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Relatief duur, bezorging iets later dan gehoopt en gecommuniceere maar dat kan ook aan de post liggen :)
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.