graszaaddirect.nl

362 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden362 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jan 2024
graszaaddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Direct geleverd ,misschien foutief graszaad gekozen staat bij voor koude temperatuur ´maar groeit nog steeds maar matig tot niet.

Op de website stond 1-2 dagen levertijd vanwege drukte, dus daar had ik al rekening mee gehouden. Het werk uiteindelijk 4 dagen levertijd. Geef dat dan gewoon eerlijk aan.
IK
I K.
Wehl

Beoordelingen voor graszaaddirect.nl

20 apr 2024
Het pakje is véél te laat toegekomen. Waarschijnlijk heeft PostNL het op een fout adres afgeleverd, heb Mulder retail daarvan per mail op de hoogte gebracht. Zij hebben nog niet gereageerd. De inhoud van het pakje komt overeen met wat ik besteld heb.
Antwoord van graszaaddirect.nl
26 apr 2024
Wat jammer om te horen dat het zo is gelopen bij u. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
PD
Peter d.
Heemstede
20 apr 2024
Betaling wordt steeds moeilijker via Paypal Kosten Goede aflevering
Antwoord van graszaaddirect.nl
24 apr 2024
Dat is heel vervelend om te horen dat het steeds moeilijker wordt via Paypal. Maar daar kunnen we niks aan doen. Fijn dat de rest wel goed verlopen is
24 apr 2024
HB
Henk B.
Krimpen aan den ijssel
19 apr 2024

Verzendverpakking kan veel beter

De 20kg zak ijzersulfaat heeft aan de bovenkant een vulopening die open blijft. Als je die zo in een kartonnen doos stopt dan loopt het in de doos en via de kieren naar buiten. Toen de postbode het bracht, liep het via de hoeken al uit de doos, op de stoep en de vloerbedekking. Ijzersulfaat geeft blijvende roestvlekken, dus ik denk dat de postbode er ook niet blij mee is. Tip: zak eerst dichttapen of extra zak er omheen en dan in de doos doen.
RR
Raf R.
Oosteeklo
Dag. Het eindresultaat moet ik nog afwachten. Het graszaad zag er wel prima uit. Ik bestelde online omdat ik me dan niet moet verplaatsen, maar ik kreeg bericht van postNL, dat ik het moest afhalen in een ophaalpunt 7 km van mijn deur. Ik was die dag thuis en men deed blijkbaar de moeite niet. Spijtig en geen goede service.
Normale gang van zaken, ik heb iets besteld, vooruitbetaald en op tijd ontvangen niets bijzonders dus, eogenlijk geen reden om te reageren
Levering gebeurde paar dagen na de oorspronkelijk aangegeven tijd. Geen mogelijkheid om bij Post NL levering uit te stellen of te wijzigen
MD

Bestelling laat lang op zich wachten.

Op de website staat: voor 16.00 uur besteld vandaag verzonden. Ik heb 3 dagen moeten wachten.
Brievenbus pakketje maken ipv doos die ik moet ophalen 15 minuten rijden hier vandaan.
Prijs prima, duurde wel 1 week voordat levering binnen was. Netjes geleverd
30 mrt 2024

Langzaaaaaam

Besteld op voorraad en dan nog een week wachten op de bestelling.
20 mrt 2024
Duurde te lang via post nl heb gisteren pas ontvangen
GV
Ger V.
Huizen
betere en snellere communicatie.
24 mrt 2024
Verzenden moet sneller.
IK
I K.
Wehl

Verwachte levertijd klopte helemaal niet

Relatief duur, bezorging iets later dan gehoopt en gecommuniceere maar dat kan ook aan de post liggen :)
Niks.. gewoonweg graszaad besteld.. klaar!