graszoden.nl- Logo - Beoordelingen

graszoden.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden778 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2015
graszoden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Had gevraagd om achter te lossen, meteen naast de tuin , had prima gekund met hun palletwagen over stoep … maar toen stond het al oprit. Notitie achter leveren stond niet op de instructies dus chauffeur kom er niets aan doen. Ging gelukkig niet om veel rollen dus met de kruiwagen kwam t alsnog goed 😎 Zoden waren prima en vers geleverd !

14 sep 2023
Ze zijn mooi optijd bezorgd 10.15 uur ,maar de bovenste 2 lagen waren heel er droog ,het viel mijn er tegen ,ook omdat ze speciaal terug gekoeld waren . Ik heb gelijk in de tuin gelegd en water gegeven ,ik hoop dat ze niet teveel geleden hebben

Beoordelingen voor graszoden.nl

14 sep 2023
15 sep 2023
Hallo Elias, bedankt voor je review. Het gras ziet er op de foto's perfect uit! Dat zal wel goed komen. Jammer dat u ons maar 2 sterren geeft omdat het gras droog was. Dit is namelijk juist de bedoeling. Graag geven wij uitleg hierover: juist omdat het gras vooraf gekoeld wordt, droogt het uit. Het water in het gras zorgt voor broei, doordat het water eruit getrokken wordt vermijd je dus dat het gras te snel gaat rotten. Het is inderdaad goed daarna veel water te geven. Een droge grasmat groeit aan, een verrotte grasmat kunt u weggooien. Veel plezier met uw nieuwe gazon.
20 jul 2023
Levering zou de volgende dag worden. Maar toen ik de volgende belde hoe laat ze komen kreeg ik te horen dat ze een dag later pas komen.
24 jul 2023
Beste Adriaan, Wij betreuren het zeer, dat er intern een fout is ontstaan, waardoor uw bestelling voor de verkeerde datum ingepland werd. Gelukkig hebben wij dit telefonisch met u kunnen oplossen. Normaals onze excuses hiervoor en wij wensen u alsnog veel plezier met uw nieuwe grasmat.
19 mei 2023

Matige kwaliteit van Premium natuurgras

Veel kapotte stukken en mos in het gras, verschillende soorten gras geleverd.
22 mei 2023
Beste Celine, wat vervelend dat u niet tevreden was met de kwaliteit. Wij vragen onze klanten altijd direct foto's te maken en deze naar ons te mailen, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen kijken. Zover wij in ons archief kunnen zien, hebt u geen contact met ons opgenomen. Wij willen u de mogelijkheid bieden alsnog foto's naar onze klantenservice te mailen. Zij zullen u dan verder helpen.