graszoden.nl- Logo - Beoordelingen

graszoden.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden778 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2015
graszoden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Had gevraagd om achter te lossen, meteen naast de tuin , had prima gekund met hun palletwagen over stoep … maar toen stond het al oprit. Notitie achter leveren stond niet op de instructies dus chauffeur kom er niets aan doen. Ging gelukkig niet om veel rollen dus met de kruiwagen kwam t alsnog goed 😎 Zoden waren prima en vers geleverd !

14 sep 2023
Ze zijn mooi optijd bezorgd 10.15 uur ,maar de bovenste 2 lagen waren heel er droog ,het viel mijn er tegen ,ook omdat ze speciaal terug gekoeld waren . Ik heb gelijk in de tuin gelegd en water gegeven ,ik hoop dat ze niet teveel geleden hebben

Beoordelingen voor graszoden.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters