graszoden.nl- Logo - Beoordelingen

graszoden.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden778 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2015
graszoden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Had gevraagd om achter te lossen, meteen naast de tuin , had prima gekund met hun palletwagen over stoep … maar toen stond het al oprit. Notitie achter leveren stond niet op de instructies dus chauffeur kom er niets aan doen. Ging gelukkig niet om veel rollen dus met de kruiwagen kwam t alsnog goed 😎 Zoden waren prima en vers geleverd !

14 sep 2023
Ze zijn mooi optijd bezorgd 10.15 uur ,maar de bovenste 2 lagen waren heel er droog ,het viel mijn er tegen ,ook omdat ze speciaal terug gekoeld waren . Ik heb gelijk in de tuin gelegd en water gegeven ,ik hoop dat ze niet teveel geleden hebben

Beoordelingen voor graszoden.nl

De mevrouw die het kwam brengen heeft een enorme afstand afgelegd met de pallet niets was teveel gevraagd. Leuk om tevreden dat er nog zulke mensen zijn.
Antwoord van graszoden.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering! Veel plezier nog met het nieuwe gazon.
Keurig geleverd en vriendelijke chauffeur
Antwoord van graszoden.nl
bedankt voor je feedback! Veel plezier met het gazon.
PW
Paul W.
Monster
Netjes en correct, mooi gras
Antwoord van graszoden.nl
Dankjewel Paul. Veel plezier met je gazon!
19 mrt 2024
Een goede site en makkelijk en duidelijk. Door dat de levering pas 04 april geleverd wordt kunnen wij dan pas de rest beoordelen
20 mrt 2024
Bedankt voor je feedback. Alvast succes met het leggen en veel plezier met het nieuwe gazon!

Levering.

Bestellen, simpel. Levering, supet snel. Iets nauwkeuriger (app, sms) levering(stijd) melden zou fijn zijn.
Antwoord van graszoden.nl
Dankjewel voor je feedback Paul.
Kwaliteit van de zaden is top. Bezorging laat erg laat op zich wachten.
Antwoord van graszoden.nl
Beste Carmen, bedankt voor je feedback!
21 sep 2023

gevraagd om achter te lossen

22 sep 2023
Beste Rob, bedankt voor je feedback. Wij zijn verbaasd dat de chauffeur aangeeft dat hij deze instructie niet heeft ontvangen. Wij sturen deze namelijk altijd door naar de transporteur en indien mogelijk houden ze er ook rekening mee. Gelukkig is het alsnog gelukt de zoden met een kruiwagen in de tuin te krijgen! Wij wensen je heel veel plezier met het nieuwe gazon.
Gras is perfect. Levering minder; de pallet werd gewoon neergezet, zonder mij te vragen waar de pallet moest staan. Een verzoek om het te verplaatsen werd geweigerd.
8 nov 2023
Beste Iris, bedankt voor je eerlijke review. Jammer dat de chauffeur niet mee wilde werken. Maar we zijn blij dat je verder tevreden bent met ons gras. We wensen je nog veel plezier met het nieuwe gazon!
18 mei 2023

Goeie kwaliteit gras voor prima prijs

Goeie kwaliteit gras voor een prima prijs. Ging wat fout met de bezorgdag, kan natuurlijk gebeuren maar ja dat kost dan een ster.
22 mei 2023
Beste Joel, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat er bij de bezorgdatum iets fout is gegaan. Fijn dat u tevreden bent over ons gras. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw nieuwe gazon!
24 aug 2023

Speelgazon

Duidelijke website, goeie prijs, en keurig op tijd geleverd.
25 aug 2023
Beste René, dankjewel voor je review en de mooie foto! Veel plezier met het nieuwe gazon.
12 aug 2023
Gemakkelijk te bestellen en snel in huis
14 aug 2023
bedankt Peter, voor je positieve feedback!
28 mei 2023
Keurig geleverd
31 mei 2023
Beste Jeroen, dankjewel voor je feedback. Wij wensen veel plezier met het gazon.
27 okt 2023
27 okt 2023
Bedankt voor je review Tim. Veel plezier met je nieuwe gazon!
29 jul 2023
27 mei 2023
31 mei 2023
Hartelijk dank voor uw Review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuw gazon!