Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

430 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

Ben super tevreden, zet er elke dag schoenen op, vooral mijn sportschoenen hebben het nodig. Makkelijk in gebruik en zelfs de ergst stinkende schoen begint al minder te worden. Ook natte schoenen makkelijk droog te krijgen.

Droge schoenen

De voetbalschoenen van onze zoon ruiken een stuk beter sinds we de shoefresh hebben en ook de schoenen van onze andere zoon zijn een stuk sneller droog nadat hij door de plassen heeft gerend.

Uitstekend(e) product en service!!!

Ik heb al jaren de ‘grote’ shoefresh, die ik naar volle tevredenheid gebruik. Nu de kleine shoefresh gekocht, voor mijn zonen die op kamers zitten! Service en levering is uitstekend!
4 okt 2023
Onze kinderen vinden het super! Na het trainen (voetbal & hockey) gaan de schoenen erop en gaat het programma automatisch aan. Ook als ze nat zijn is het na behandeling weer droog!
MS
5 aug 2023

Handig apparaat!

De levering was erg snel! Het apparaat werkt eenvoudig en goed. De schoenen worden goed droog. En bij een heel nat paar dan kun je het apparaat gewoon een extra sessie laten drogen.
9 jun 2023
Vriendelijke en behulpzame klantenservice , en sokken voelen goed aan. Kwaliteit echt beoordelen is te vroeg maar ze zitten in elk geval goed en het zijn geen stinksokken
16 mei 2023

Fijne sneaker sokken

Fijne sokken, iets aan de ruime kant is maat 39, maar ik heb ze nog niet gewassen. Snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden via de e-mail over de levering
23 mei 2023
Hoi Desiree, Bedankt voor je mooie review. Goed om te horen dat je je bestelling snel binnen hebt gekregen. Veel plezier met de sokken! :) Groetjes, Alex - Shoefresh klantenservice
8 mei 2023
Mijn schoenen ruiken echt veel frisser en alle nare geuren worden ook weggehaald. Zelf heb ik wel de stand aangepast op maximaal maar dat is mijn persoonlijke keuze.
15 mei 2023
Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat je het effect van de Shoefresh al hebt ervaren! Nog veel plezier met de Shoefresh! :) Groetjes, Shoefresh klantenservice

Het werkt echt!

We hebben hem nu 3 weken in huis en al meerdere keren gebruikt. Het werkt echt! Kletsnatte voetbalschoenen zijn binnen 1-2 keer weer helemaal droog. Heel fijn.
21 jul 2023

Geweldige producten

Geweldige werk sokken lopen zacht en zijn stevig. De schoen Fresh apparaat is ook goed reinigd goed binnenkant van je schoenen tegen bacteriën en schimmels
Snelle en goede service Het apparaat werkt goed, makkelijk in gebruik en merk groot verschil wat betreft geur van de schoenen. Handig overal mee te nemen!
Enkelsokken besteld, die 2 dagen later met 40% korting besteld konden worden. Maar niet getreurd, Shoefresh gaf mij evengoed de korting. Fantastisch!
Ik gebruik hem al vele jaren tot volle tevredenheid ( droog en reukvrij . Nu heb ik mijn dochter met gezin een gegeven en die zijn er ook blij mee.
14 okt 2023

Goede levering en mooi product.

Goede en snelle levering. Mooi en goed product. Nu een week in bezit en werkt prima. Staat in de bijkeuken, geeft nauwelijks nare luchtjes af.
15 nov 2023

Zeer tevreden

Snelle levering. Schoenen worden goed droog en frisser. Zoals de site al adviseert, goed ventileren. Zeker de natte schoenen. Zeer tevreden.
26 nov 2023
Goede service en heel fijn apparaat. Met vier sportende mensen in huis die drie keer in de week buiten sporten is de shoefresh heel welkom!
16 jun 2023

Top product en uitstekende winkel

2 sets shoefresh Bamboo work soks gekocht. Deze hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding en worden perfect verpakt en snel geleverd.
De oplossing van een probleem was erg goed. Dank daarvoor. Communicatie zou wel iets sneller mogen, wanneer je vraagt om terugbellen.
3 jun 2023

Shoefresh is zo gemakkelijk!

Shoefresh is zo gemakkelijk in het gebruik. Mijn schoenen worden nu dagelijks van binnen gereinigd. Dat comfort vind ik heerlijk.
2 aug 2023
Hoi Joost, Goed om te horen dat de Shoefresh bevalt! Heel veel plezier ermee! :) Groetjes, Team Shoefresh
8 okt 2023
Echt een TOP Product heb lang getwijfeld om dit aan te schaffen maar het werkt inderdaad super. Niet twijfelen gewoon kopen.