shoefresh.eu/nl- Logo - Beoordelingen

shoefresh.eu/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
shoefresh.eu/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij shoefresh.eu/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor shoefresh.eu/nl

324 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 dec. 2021
Na een eerdere -qua service enigszins teleurstellende- aanschaf van een AliExpres-versie, een beetje aarzelend gekozen voor het (beduidend duurdere) shoefresh exemplaar. Niet alleen de site informatie, maar vooral ook de bereikbaarheid en het spreken van Nederlands trok me over de streep; het was allemaal dik in orde. Het bestelproces en de bezorging verliep soepel en zonder problemen. Een dag of 2 later werd het pakketje keurig bezorgd, zoals ook via 'track and trace' inzichtelijk was gemaakt. Na het openen van de degelijke verpakking was het in elkaar zetten en operationeel gereed maken een kinderspel. Inmiddels ca. 10x gebruikt met sportschoenen. Het apparaat maakt een acceptabel niveau qua geluid, maar de geur van de -aan het drogen voorafgaande kortstondige- Oxygen reiniging wil je niet in je woonkamer hebben. De handleiding wijst daar terecht keurig op. Daarna volgt het droogproces wat uitstekend werkt. Ben ik tevreden? Voorshands "ja". Toch nog een tip voor de maker. Hoewel de witte kleur een semi-medische uitstraling geeft stel ik voor een aantal gekleurde uitvoeringen te overwegen. Enerzijds omdat waarschijnlijk het smetteloze wit waarschijnlijk zal gaan vergelen op den duur en anderzijds het een moderne c.q. eigentijdse uitstraling zou kunnen geven?

22 apr. 2022
Aantal sokken hadden gaten en lange draden op de plek waar het naadloos moet zijn. Het merkje met witte letters dat gestikt is is ook duidelijk voelbaar. Het was een cadeau aan mijn man en die dacht eerst dat het een grap was omdat de slechte sokken ook allemaal bovenop lagen. Maar helaas… Had hoge verwachtingen na de beschrijving op de site maar helaas allemaal teruggezonden. Retourafhandeling lijkt wel heel vriendelijk te gaan.

Beoordelingen voor shoefresh.eu/nl

7 okt. 2022
Makkelijke site om te bestellen. In de ochtend besteld en in de avond al ontvangen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Goed verpakt en Shoefresh werkt echt perfect. Ik ben zo blij met deze aankoop. Ik kan het iedereen aanraden.
9 okt. 2022
Ik had een schoendroger besteld die achteraf verkeerd besteld leek te zijn. Was meer voor sportschoenen, niet om schoenen droog te maken die nat zijn van de rede.
4 okt. 2022
Ben er eeuw tevreden over en mijn zoon ook hij heeft minder last van zweetvoeten hopelijk gaat het helemaal weg door het dragen van de sokken
10 okt. 2022
super handig en eindelijk van de vieze luchtjes af van de voetbalschoenen. Je moet wel eerst paar keer gedaan hebben.
4 okt. 2022
De schoenen zijn snel droog, geweldig voor kinderen die ver naar school moeten fietsen en veel sporten.
12 okt. 2022
Fijn apparaat. Snel weer droge schoenen en het helpt ook tegen vieze luchtjes. Een aanrader!
2 okt. 2022
Duidelijke communicatie. Voldeed volledig aan de verwachting.
6 okt. 2022
Goede en snelle service! Retour zendingen proces mag vlotter
5 okt. 2022
Zeer goede communicatie over zending en vlotte zending
5 okt. 2022
Makkelijk te installeren, doet wat hij moet doen!
1 okt. 2022
Snelle services. En het zijn fijne sokken!
8 okt. 2022
Super fijn!! Een mega aanwinst.
3 okt. 2022
Alles is naar wensen Prima.
2 okt. 2022
Doet wat het moet doen.