Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

425 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

12 mei 2023
Goed en snel geleverd
15 mei 2023
Hoi Rob, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Veel plezier met het schoenenrekje! Groetjes, Shoefresh klantenservice
12 mei 2023
11 mei 2023
Echt super prachtig
8 mei 2023
Mijn schoenen ruiken echt veel frisser en alle nare geuren worden ook weggehaald. Zelf heb ik wel de stand aangepast op maximaal maar dat is mijn persoonlijke keuze.
15 mei 2023
Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat je het effect van de Shoefresh al hebt ervaren! Nog veel plezier met de Shoefresh! :) Groetjes, Shoefresh klantenservice
7 mei 2023
Stevigheid kan beter maar het is en blijft maar een schoenenrek
8 mei 2023
Hoi Justin, Bedankt voor je review en de feedback op ons schoenenrek. We waarderen dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen en gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice
6 mei 2023
Geen opmerkingen. Bestellen ging goed, product werd snel verzonden.
8 mei 2023
Hoi Laura, Goed om te horen dat je je bestelling snel in huis had! Bedankt voor de review! :) Groetjes, Alex - Shoefresh klantenservice
8 mei 2023
Hoi Maarten, Bedankt voor je review! Veel plezier met de bamboesokken en de geurvreters pads. Groetjes, Alex - Shoefresh klantenservice
8 mei 2023
Hoi Martine, Bedankt voor de review. Veel plezier met de bamboesokken! :) Groetjes, Alex - Shoefresh klantenservice
Snelle levering goede prijs
3 mei 2023
Erg mooie schoenen rekken deze zijn erg simpel in elkaar te zetten ben er blij mee.
3 mei 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je aankoop, en dat ons product makkelijk in elkaar te zetten was Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Snelle levering.