Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden260 beoordelingen in totaal

Ten eerste doen jullie iets wat niet heel juwelieren doen. Jullie geven de mogelijkheid om je derde gaatje te laten schieten en een helix te laten schieten. Ik vind dat echt super want ik ben zelf echt veel te bang om hem te laten piercen, maar bij geen een andere juwelier waar ik het heb gevraagd wilden ze het schieten. Ik vind dat heel positief en ben er super blij mee! Jullie geven bij het schieten van gaatjes ook goede uitleg over het helingsproces etc. Erg fijn voor mensen die niet zo bekend zijn met piercings. Over het algemeen ben ik zeer positief over Lucardi. Ik vind wel dat jullie wat meer gouden sieraden mogen hebben in het assortiment omdat jullie vooral zilveren hebben.

Vroeger vond ik lucardi beter nu heb ik men twijfels ik kocht daar onlangs een poetsdoeken voor zilver nou het werkt niet ben er mee terug gegaan en ook bij hen werkt het niet dat is 10€ in deze dure tijden weggegooid die had ik voor iets anders kunnen gebruiken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

Goede service!

25 apr 2024

Leuke armband.

Armband gekocht voor mijn kleindochter. Ze is er erg blij mee. Werden goed geholpen. Fijne verkoopster.

Positieve review

-Vriendelijk personeel, erg klantvriendelijk - leveren mooie en goed kwaliteit producten. - nemen de tijd voor klanten - geven goed advies - snelle levering
23 mrt 2024
Goed geholpen, vriendelijk personeel
Verkoopster snapt wat ik bedoel
Goed en vriendelijk geholpe
Heel fijn en goed geholpen door verkoopsters

Aandacht van de verkops

Aandacht van de verkoopster
10 mrt 2024
3 feb 2024
Ik vond dat ik heel goed geholpen werd en ze ook veel opties gaven om me korting te geven door member te worden en me rustig lieten rondkijken wat ik heel erg waardeer
Fijn geholpen. Niet opdringerig. Vriendelijke dames.
Zeer goed geholpen ik moest twee dezelfde kettinkjes hebben met hoefijzers en er was maar 1 van,de verkoopster ging voor mij op zoek bij een een andere winkel,niet meer verkrijgbaar en kreeg korting op een ander kettinkje ik heb er 2 gekocht inc oorknoppjes
14 okt 2023
Het personeel heeft mij goed geholpen. Eerst hebben ze mezelf even laten zoeken en toen ze dachten dat ik hulp nodig had kwamen ze op het goede moment! Dus een dikke pluspunt voor het winkelpersoneel
Goede service en advies. Eerst rustig tijd gehad om zelf te kijken en kreeg daarna goed advies over welke oorbel het mooist is in welk gaatje en daarna uitleg gekregen over het spaarsysteem en de pas
6 jan 2024
De begeleiding was erg fijn! Hebben goed meegekeken en hebben mij aangewijst op het membership
6 sep 2023
De ervaring was goed. Werd prima geholpen en er werd mee gedacht voor het probleem.
18 jul 2023
Mooie overzichtelijke winkel. Goede service en directe hulp wanneer nodig
Ik werd vriendelijk geholpen en heb leuke aankopen gedaanl
2 okt 2023
Verzorgde winkel, attend personeel en bij vragen advies.