Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden260 beoordelingen in totaal

Ten eerste doen jullie iets wat niet heel juwelieren doen. Jullie geven de mogelijkheid om je derde gaatje te laten schieten en een helix te laten schieten. Ik vind dat echt super want ik ben zelf echt veel te bang om hem te laten piercen, maar bij geen een andere juwelier waar ik het heb gevraagd wilden ze het schieten. Ik vind dat heel positief en ben er super blij mee! Jullie geven bij het schieten van gaatjes ook goede uitleg over het helingsproces etc. Erg fijn voor mensen die niet zo bekend zijn met piercings. Over het algemeen ben ik zeer positief over Lucardi. Ik vind wel dat jullie wat meer gouden sieraden mogen hebben in het assortiment omdat jullie vooral zilveren hebben.

Vroeger vond ik lucardi beter nu heb ik men twijfels ik kocht daar onlangs een poetsdoeken voor zilver nou het werkt niet ben er mee terug gegaan en ook bij hen werkt het niet dat is 10€ in deze dure tijden weggegooid die had ik voor iets anders kunnen gebruiken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

2 mei 2024
Mijn dochter van 5 jaar kreeg voor het eerst gaatjes in haar oren. De 2 dames in de winkel deden dit heel leuk en stelden haar op haar gemak. Het ging daardoor super! Tevens wees ze me erop dat ik member kon worden voor leuke kortingen, wat ik ter plekke gedaan heb. Goeie service, vriendelijk en namen de tijd.
18 apr 2024

Last minute

Ik kwam last minute binnen gelopen voor sluitingstijd en werd rustig en goed geholpen. Ik werd bij het afrekenen geattendeerd op mijn Lucardi pas voor korting. Heel blij met mijn aankoop!
23 apr 2024

Aanbevolen

Was gezellig ondanks het ongemak van de " stadsvernieuwing ". Leuk geholpen en geadviseerd!!!
24 apr 2024
De medewerkers van Lucardi in rechterstraat in Eindhoven, ze super lief
Vriendelijke medewerkers, ik ben goed geholpen

Beoordeling service

Ik werd goed geholpen door de medewerkers.
1 mei 2024

Aanrader!

Vriendelijk geholpen, fijn advies gekregen
Nette service. Vriendelijk personeel
Netjes en vriendelijk geholpen.
Klantvriendelijk Behulpzaam
30 apr 2024
26 apr 2024
25 apr 2024

Top service!

Wat een leuke, fijne en lieve verkoopsters werken er daar! Veel geduld, goed adviezen, denken mee en hele goede service! Een maand geleden een ring besteld omdat deze niet op voorraad was. Besteld, tussentijds ben ik nog een keer gebeld om me op de hoogte te houden en dinsdag kreeg ik het telefoontje dat ik dan mijn nieuwe ring kon ophalen. Ook mijn 15 jarige zoon is heel goed geholpen met zijn aankopen. Dus top service!