twinlife.com- Logo - Beoordelingen

twinlife.com

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 aug 2022
twinlife.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Net als bij eerdere ervaringen met twinlife was ik ook nu weer dik tevreden. Prima shirts, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Andermaal voor herhaling vatbaar.

Ik heb een bestelling geplaatst maar werd niet bezorgd, het antwoord was dat ze geen adres van me hebben. Omdat ik de bestelling niet op tijd had heb ik een mail gestuurd dat hij niet meer verzonden hoeft te worden. Bellen werkt niet en op de laatste mail krijg ik geen antwoord 🤨

Beoordelingen voor twinlife.com

29 sep 2023
Geen Retourlabel mogelijkheid
Antwoord van twinlife.com
10 okt 2023
We hebben inderdaad even wat problemen gehad met het aanmaken van een retourlabel. Als het goed is moet alles weer werken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife