twinlife.com- Logo - Beoordelingen

twinlife.com

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 aug 2022
twinlife.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Net als bij eerdere ervaringen met twinlife was ik ook nu weer dik tevreden. Prima shirts, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Andermaal voor herhaling vatbaar.

Ik heb een bestelling geplaatst maar werd niet bezorgd, het antwoord was dat ze geen adres van me hebben. Omdat ik de bestelling niet op tijd had heb ik een mail gestuurd dat hij niet meer verzonden hoeft te worden. Bellen werkt niet en op de laatste mail krijg ik geen antwoord 🤨

Beoordelingen voor twinlife.com

7 apr 2024

Twinlife sweatvest

Zag eruit zoals verwacht. Draagt comfortabel. Goede kwaliteit. Ben tevreden.
16 apr 2024
Geweldige klantenservice. Snelle levering. Mooie aanbiedingen.
Antwoord van twinlife.com
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
Product zoals beschreven. Goede kwaliteit
Antwoord van twinlife.com
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
Mooie vesten van een goede kwaliteit
Antwoord van twinlife.com
Bedankt voor uw reactie. Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over uw aankoop. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
14 apr 2024

Fijne kleding

Fijne webshop, goed zittende kleding.
Snelheid van leveren
Antwoord van twinlife.com
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
9 mrt 2024
Soms zijn de kleuren van overhemden anders dan in het echt. Hierdoor denk je iets anders te kopen.
Antwoord van twinlife.com
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben hier voor onze nieuwste collectie iets aan gedaan dus we gaan er van uit dat dit niet meer voor gaat komen. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife

Mooie kleding …

De pasvorm is prima alleen is het wel erg prijzig
19 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
Snelle levering. Goede kwaliteit.
Antwoord van twinlife.com
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Erg jammer dat het zo is gelopen. Onze excuses hiervoor en we hopen u ondanks het ongemak toch nog eens terug te zien. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
Mooie kleding ook voor een maatje groter. Altijd snel en correcte bezorging.
Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
10 feb 2024
Snelle levering, goede verpakking, mooie kleding
4 feb 2024
Snelle levering en goede kwaliteit
17 feb 2024
Duidelijke website en levertijd.