twinlife.com- Logo - Beoordelingen

twinlife.com

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 aug 2022
twinlife.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Net als bij eerdere ervaringen met twinlife was ik ook nu weer dik tevreden. Prima shirts, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Andermaal voor herhaling vatbaar.

Ik heb een bestelling geplaatst maar werd niet bezorgd, het antwoord was dat ze geen adres van me hebben. Omdat ik de bestelling niet op tijd had heb ik een mail gestuurd dat hij niet meer verzonden hoeft te worden. Bellen werkt niet en op de laatste mail krijg ik geen antwoord 🤨

Beoordelingen voor twinlife.com

Nadat t geld van de trui na een week wachten op de trui, teruggestort bleek te zijn is het bij de tweede poging wel gelukt...
Antwoord van twinlife.com
Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat het uiteindelijk goed is opgelost. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
30 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
17 feb 2024

Afwijkende maatvoering

Ik bestel 4 poloshirts, allemaal XXXL en dan blijkt 1 van de 4 een 12 centimeter kleinere omtrek te hebben dan de rest. Ik heb ook al eens meegemaakt dat er 1 juist veel groter was. Dat geeft onnodig gedoe en verwacht ik niet van een echt merk.
Antwoord van twinlife.com
Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat u niet tevreden bent over de maatvoering van onze artikelen. Inmiddels hebben we contact gehad en hebben we een passende oplossing gevonden en komen we hier z.s.m. nog op terug. Normaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife
18 jul 2023
Bij retour betaal je 5.25.
19 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw bericht. Het klopt dat wij EU 5,25 berekenen voor het terugzenden van uw bestelling. Mocht u iets willen ruilen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zorgen dan voor een gratis retourlabel. Met vriendelijke groet, Brigitte Twinlife