tennisarena.nl

143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden647 beoordelingen in totaal

2 nieuwe rackets besteld. Snelle levering. En beide rackets nagenoeg gelijk op spec. Heb hier niet specifiek naar gevraagd omdat ik ze toch gelijk laat maken, maar toch fijn dat ze er op letten.

3 feb 2024
Op de foto's staan blikken met een inhoud van 4 ballen terwijl er maar 3 in zitten

Beoordelingen voor tennisarena.nl

Artikel goed ontvangen wel een dag later dan aangeven.
4 doosjes tennisballen, goede prijs, snelle verzending
Goede prijs, snelle verzending, goede communicatie
Zeer correcte afhandeling van foute bestelling.
Betaalbaar en snelle levering, goed geregeld
Snelle bezorging, geen problemen.
Snel en goed
Bon
11 feb 2024
10 feb 2024
MB
M B.
Breda
3 feb 2024
Wat een goede en snelle service. Neemt de tijd voor advies en zeer vriendelijk. Racket werd volgens afspraak geleverd in deze drukke tijd en goed verpakt.
levering was prima echter had de communicatie beter gekunt. door kerst was er iets wat vertraging maar dat werdt niet gemeld.
18 jul 2023
Prima website. Makkelijk bestellen ook voor ouderen zoals ik. En in iedere geval niet duurder dan uw collega's
Alles prima in orde! Snelle levering, goede prijs! En zelfs ongevraagd een gratis tas bij het racket. Super!

Foutje vlot gecorrigeerd

Ik kreeg in eerste instantie iets anders toegestuurd dan ik had besteld. Dit werd vlot gecorrigeerd.
7 sep 2023
Prima service, de spullen waren er op tijd en het was precies wat ik er van verwachtte.
WJ
Willem J.
IJsselstein
Zoals altijd zonder problemen geleverd met een leuke korting als je vaste klant bent.
12 jul 2023
Even gebeld voor inlichtingen .Toen besteld en 2 dagen later binnen .perfect 👍🏻👍🏻